Mitä jos palkattaisiin kunnon portsari pitämään ylimääräiset luutijat kurissa?
![]()
Mitä jos palkattaisiin kunnon portsari pitämään ylimääräiset luutijat kurissa?
![]()
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Ompa.........
Onko Kaisa nykyjään Tikkakosken mannekiini?
Satulanhaistelija
Armoton on se tuo Liitiän Luuta, sekös se taas heilahti??
Tuosta nuin vain pyyhkäisi koko Klupin pois. Ei siellä viimeaikoina edes salapolttoakaan juurikaan harrastettu. Smo harrastukset, ne ovat omansa, eikä pidä laskea mukaan.
Se edellinen wild-wild Klubi. Meno siellä oli hulvatonta ja aiheutti paljon päänsärkyä ylläpidolle, kunnes se paloi. Palon syytä ei koskaan saatu selvitettyä.
Tapauksen johdosta haastatellut silloisen Klupin toimintaan aktiivisesti osallistuneet (nimettöminä pysyttelevät) jäsenet, epäilevät edelleen Liitiän osallisuutta sattuneeseen jotenkin. Asiaa tutkittiin tuolloin paljonkin, mitään langettavaa näyttöä ei kuitenkaan koskaan saatu kasaan.
Ei tainnut Pulkkinen tietää mitä teki kun aloitti Gentleman klubi ykkösen.
Kiitos siitä ettei harkinnut pidemmälle. Missä on muuten tän iltaiset ajoasujen sovituskuvat.
Voitaisiin myydä johonkin naisten lehtiin kuten Playgirl ja me naiset.
Onneksi olin humalassa ja tajusin pelastaa meripihkavessan vanhasta klubitalosta. Tiedän että HC
tykkää rosterisesta enemmän koska se on helpompi puhdistaa. Mun mielestä meripihkavessan
lattia on miellyttävämpi paikka herätä. Tosin oksennus lähtee huonommin irti.
![]()
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Se Miriam Gössner oli tosi hieno siellä vanhalla klubilla. Saako sen kanssa tänne. Joka klubi tarvitsee ainakin yhden
ampujahiihtäjän. Mihin mun viestit häviää? Menohan on kuin Neuvostoliitossa ja natsisaksassa. Sensuuri rulettaa ja kohta
palavat kirjaroviot. Kuulin että vankileirien saaristoon on saatu uusia pyöräteitä. Kadonneet gentlemannit ovat ne rakentaneet.
Taidan sammuttaa valot ja sammua sängyn alle.![]()
Sain pelastettua myös ei niin vanhaa kalustoa
Ja myös vähän vanhempaa kalustoa
Siis noi pihkavessat on nyt pelastettu ainaki kahdesti ellei kolmesti. Mites Smon whiskey jemma? Vieläkö katakompit riittää?
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Oli sen verran pelottavan näköstä tohua tuo ajoasujen sovitus tilaisuus ettei kamera uskaltanut laukusta hypätä ollenkaan...ei ne karvaset sääret ja kirjavat kalsarit vaan väärän väriset sovitus kappaleetOtetaan sitten vimpan päälle G-tyyli edustus kuvat ja ehkä perinteisetkin kun oma logo koristaa asuja...
Vanha klubi paloi niin pahasti ettei Google edes löydä Miss Afghanistania mistään... olen murtunut![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ehkä Jumala on sittenkin olemassa!
Tankki on vielä elossa, olen nähnyt hänen postauksia hävityksen jälkeen...
Eihän tossa Smon linkittämässä Naruska Pississä ole mitään uutta. Eihän nyt gentlemannin erite jäädy eikä putkistot. Aina on sen verran jäänestoa.
A Gentleman will walk but never run
On se vaan harmi ettei kaikkia aarteita saatu pelastettua. Pitäisiköhän klubin liittyä Natoon jottei vastaavaa tuhoa enää tapahtuisi.
Miten Jumala antoi tämän tapahtua. No saadaanhaan taas uusi osa tosiuuteen testamenttiin. Mä en oikeasti tajua mitä jollain voi
olla jotain puolialastomia naisia vastaan.
Kuka nyt selvinpäin katsoisi kaikkea mitä maailmassa tapahtuu.
No joo joo joo jos mä nyt oon aina humalassa niin mitä sitten. Mä voin lopettaa koska tahansa. Ja tehkää ite parempi!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kuka hullu nyt selvinpäin moiseen hommaan alkaisi. Mä tyydyn vaan levittämään jumalan sanaa ja kirjoittamaan lisäyksiä
tosiuuteentestamenttiin. Humalassa tottakai.
Kuten useimmat tietänevät, Paavi on erehtymätön. Mutta, tästä näköjään seuraa se pikkuseikka että Jumala ei ole.
Mistäpä moinen mieleeni tuli? No kerran kuussa on uutisia jostakin kyläpahasesta jossa päätetään sallia / kieltää homoliitot.
Kuten tunnettua, Paavin näkemys on ettei seksiä ilman sormuksia. Ja ei sormuksia homoille. Helppoa, jos Jumala noudattaisi Paavin tahtoa, hän ei loisi homoja. Niitä kuitenkin tuntuu olevan aika paljon ainakin vihkikuvista päätellen.
Mielenkiintoiseksi asian tekee kysymys, onko Jumala tarkoituksella tottelematon? Jos näin on, siis hän uhmaa paavia ja kaikkein uskonnollisimpia ihmisiä luomalla homoja, onko hän ehkä harhaoppinen, jollei peräti vääräuskoinen?
No, en uskalla ajatella tuota asiaa pidemmälle vaan oletan että hän kylläkin pyrkii tottelemaan paavia ja uskovia mutta on onneton tunari joka heilauttaa taikasauvaansa, simsalabim, hetero synny. Mutta, tunarille tyypilliseen tapaan synnytyssalista kantautuu iloinen karjunta viisi kiloisen homomiehen ilmaantuessa maailmaan.
Mitäpä luulette, onko kyse toivottomasta tunarista vai uppiniskaisesta rettelöijästä joka ei kunnioita edes paavia?
Uuh .. olipas tiukkaa. Tyhjensin uuden klubin saunan baarikaapin ennen kuin ehditte kissaa sanoa ja putosin tänne lauteiden alle .. vähän totuttelua vielä näihin paikkoihin .. tainnu jäädä sähköt vetämättä tänne, vähän hämärää mutta märkää ja pehmeää hmm.. ei vanhalla klupilla näin aikasin heränny varsinkaan lauantaisin .. eipä yleensä tähän aikaan edes nukkumaan vielä ollut ehtinyt.
Ah aamupalaksi pinkki skumppa .. kylläpä haisee.
Smo muokkasi tätä : 15.02.2014 at 08.12
Tänään klo 8.45 eli ihan kohta Olympiadeissa naisgladiaattoreiden Super-G kilvoittelu.
Onneksi hyvät tarinat ei katoa minnekkään...
![]()
Mehän voidaan kirjoittaa kirja ja saada rahaa siitä. Kirjan nimi vois olla "Jumalan suurimmat virheet".
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
Oli muuten kaks G-miestä eksyny ImatraMTB mainosvideoon.
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
Kirjanmerkit