Sivu 111 / 113 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 61 101 109 110 111 112 113 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.301 - 3.330 / 3365

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

Että olen aika paljon mustelmilla eilisen talkoopäivän jälkeen; lapionvarsi osui koko ajan käsivarteen, ja ämpäreistä ( täynnä kiviä) tuli osumaa reisiin. Lihaskivut myös...mutta sellaista hyvää kipua että jotain on tehty.
    Käsivarsi tuntui aralta jo talkoissa, pitääköhän laitta jonkunlainen tukiside tms. siihen..
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tavallaan ei yllättänyt, mutta yllätti kuitenkin: Postilla on mennyt yli 5 päivää kuljettaa paketti ~60 km päästä.

Eilen lenkille lähtiessä yllätti, että säätämössä täysjäykkiksen uusi haarukka odottaa edelleen asentamista. Olin unohtanut koko asian!

Eilen vähän harmittelin kun nahkiaiset eivät purreet kunnolla ....tänään huomasin että ai ei vai? kämmenselkä täynnä pieniä : : : : hampaanjälkiä ja pari pidempää viirua
    tempokisu.kuvat.fi

Kappas, Areenaan on ilmestynyt uusia Monsen-jaksoja.

Yllätin itseni että pystyin talkoissa tekemään muutakin kun lapioimaan; kampesin isoja kiviä ja kannoin/kierittelin niitä jokeen, sekä kärräsin niitä kiviämpäreitä kottikärryillä > huomenna on kädet kipeet. Ihan kiva että tuli toisenlaista voimaharjoittelua, kivien kampeaminen ja kantaminen otti kyllä mun voimille ihan tosissaan.
    Enää yhdet talkoot, talkoiltu on jo 8 kertaa ja kyllä on menny tämä aika nopeesti!

Yllätti myös että löysin talkoopaikalle suoraan ilman oho-kiemuroita ( muutama muu nimittäin oli kierrellyt...) että meni just kuten olin kartasta mielikuvan itselleni luonut. En tarvii mitään navigaattoreita, opettelen reitin huolellisesti ja kyllä sekin jotain kehittää kun itse miettii.
    tempokisu.kuvat.fi

4,5 kuukautta itselläni omatoimisia kehonpainotreenejä takana ja kyllähän tuossa edistystä on tullut, vaikka maltillisesti 1-2 kertaa viikossa vääntänyt puolisen tuntia. Edennyt hitaasti hyvin perusliikkeistä. Aika pienellä vaivalla voimaa ja kuntoa. Äsken taas ennen suihkua liikesarjat läpi.

^ mahtavaa, voi että kun jaksaisi itekin mutta pyörälenkit ja talkoot on ollu aika maksimisuorituksia ettei ole jaksanu muuta...

Nakkilan nahkiaispaistamolla Mika otti kuvia "minä ja elävä nahkiainen kädessä". On ollut aika kammottavaa katsoa omakuvaa...mutta ihan hyvin mä pystyin näitä kuvia katsomaan ja laittamaan, kuvat sinänsä on onnistuneita - ja mä olen tuon näkönen, laitetaan kuvat kansioon...
    tempokisu.kuvat.fi

^ Joo, olen itsekin iloisesti yllättynyt tuloksista ja rutiinin ylläpitämisestä. Hyvä idea oli ajoittaa treenit suihkun yhteyteen, niin muistaa tehdä ja pitää yllä treenilokia. Toivottavasti rutiini säilyy tulevaisuudessakin.

Kuinka hauskaa oli ajella Ylläksellä vuokrasähköläskillä.

^^^ Unohtui vielä kiittää Tempokisua talkoilusta kalojen ja vesistöjen puolesta. Hienoa toimintaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr_W Katso viesti
    ^^^ Unohtui vielä kiittää Tempokisua talkoilusta kalojen ja vesistöjen puolesta. Hienoa toimintaa!
    kiitos. Luonto - erityisesti juuri vesistöluonto, sekä nämä talkoot itsessään - auttaneet minua niin paljon että haluan vastavuoroisesti auttaa takaisin sen mitä pystyn.
    tempokisu.kuvat.fi

Talkoisiin liittyviä yllätyksiä:
    * yhdeksät talkoot tänä syksynä - vasen olkapää ( aikoinaan leikattu ) ei kipuillut ollenkaan eli sai lapioida niin reippaasti kun jaksoi ( aiemmin joutunu laittaan kortisonia olkaniveleen )
    * joku oli tullu eilisiin talkoisiin Teslalla. Pakko vähän tutkailla...jo auton ovi näytti erikoiselta, siinä ei varsinaisesti kahvaa ollut ja mitä katsoin ohjaamoon - kääk! no oli siellä ratti...
    tempokisu.kuvat.fi

Lueskelin Sydän-ketjua ja pohdin näitä vakavia aiheita. Tsemppiä kaikille kirjoittajille! Samoissa mietteissä palasin pääsivulle ja klikkasin hiukan hajamielisesti auki ketjun Pieni pumppu. Yllätti, että siellä kyllä puhuttiin sielusta ja paineesta, mutta ei suinkaan kardiologisessa kontekstissa.
    10k-kerhon jäsen

AbsoluteBlackin kaupasta tuli ratas perille parissa päivässä.

Kotterovanhus ilmaisi etujarruston olevan päivityksen tarpeessa.
    Oletin kestävän kevääseen, no tuleepahan päivitettyä ennen
    vuotuista rengasrulijanssia, kylmää, märkää, pimeää ja vitutusta...
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Saunajuoman virkaa toimittanut Pink grapefruit Original-tuote. Varsin onnistunut versio, jos tuhruisen pelastusliivin värimaailma ei hierrä

Kolmostie Lempäälä-Valkeakoski oli päälystetty osittain, eli kaksi "raitaa" ll. Nyt se on epätasainen alusta ajaa, ja mun mielestä paljon huonompi kuin ennen.
    Kuitenkin oli laitettu pitkät pätkät 100km/h rajoitus, on aiemmin ollut 80km/h joka sille tielle sopii kyllä paljon paremmin. Satasen alueella oli vielä tietyömaa-merkkejä ja kyltti "työkoneita tiellä".
    Kun ketään ei mun takanani ajellut niin ajelin vain reilua kahdeksaakymppiä satasen osuudella.

Jos ja kun kerran tehdään, miksei tehdä kerralla kunnollista eli päälystetä tietä kokonaan?
    tempokisu.kuvat.fi

Tiesitkö? Buick toi hienon kosketusnäytön auton kojelautaan jo vuonna 1986 – Asiakkaat eivät sille lämmenneet

https://tekniikanmaailma.fi/tiesitko...box=1633969078

Sade ja kylmyys. Ulkona sataa ja lämpötila on n. 3 astetta. Hrrr.

^ Iltalehden mukaan lämmin aalto lähestyy - lähes kesäisiä yölämpötiloja. Sateista saisi olla taukoa, nytkin ehdin jo iloita kun maa kuivui ....no sitten alkoi sade ja maantiepyörällä aiottu lenkki vaihtuu pieneksi ulkoiluksi cyclolla. pska.
    tempokisu.kuvat.fi

Ei nyt ehkä viimeksi mutta se kuinka käyttökelpoinen toiminto on iPhonessa ollut hiljennä tuntemattomat toiminto. Puhelinkaupustelijoiden puhelut ovat aika tehokkaasti mykistyneet ja soiton sijaan on tullut ainoastaan ilmoitus.

Se, miltä nivusissa oleva finni tuntuu kun ajaa pyörällä. Nyt voin kokemuksesta kertoa, että ei kannata yrittää ottaa selville, jollei ole ihan pakko...

Rahan arvon muuttuminen omassa päässä. Muistan joskus kattelleeni keuloja verkkokaupoissa ja miettiny että yli 400 maksava keula on rikkaiden hommia. Noh, nyt kun katsoin niin ei yhtään huippaa katsella kaksinkertaisella hintalapulla varustettuja keuloja. On tässä liki kymmenen vuotta vierähtänyt muutoksessa, mutta niin ne vaan salakavalasti hiipisi nuo elämäntapasyöpöt.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Se, miltä nivusissa oleva finni tuntuu kun ajaa pyörällä. Nyt voin kokemuksesta kertoa, että ei kannata yrittää ottaa selville, jollei ole ihan pakko...
    Kyllähän se puutuu ja turtuu kun tarpeeksi kauan istuu, mutta sen jälkeen..vb.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

^Juu, huomasin kyllä

Miten mä nyt näin uninen olen, nukuin aamun merisään!! , tuntuu ettei ole vieläkään kunnolla heränny!?! ja kun verenpaine on ollut yleensä noin 150/100 niin nytpä oli 107/70, hieman huimaa kun nousee tuolilta ylös, mutta onneksi olo on muuten normaali eli ei heikota kuten jokunen päivä sitten. Olinko vaan fillaroinu liikaa ja ihan uupunut?

eh, mun kuvasivuston kansiossa "koekuvia2..." jossa siis on pikkunahkiaisen toukan kuvia, on 15 vierailua ...mahtavaa
    tempokisu.kuvat.fi

Maskipakko LBS:n ovella. Eipä ollut mukana Goretexin taskuissa. Iltakävelyllä sateessa olisin voinut ostaa taikamaitoa ja pari rengasta.

Eikö koronapassi olisi kelvannut?

Minut puolestani yllätti se ettei Itiksen (eli sen kauppakeskuksen) sisäänkäynneillä ollut enää ilmoitusta maskipakosta. Samoin sekin että kirjaston aulassa ainostaan suositeltiin maskin käyttöä niille yli 12-vuotiaille joilla ei ole täyttä rokotesuojaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Eikö koronapassi olisi kelvannut?
    Ulko-oven kyltissä sitä ei mainittu optioksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •