Sivu 109 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 59 99 107 108 109 110 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.241 - 3.270 / 3294

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

Kelpaa tänne vanhat tunnukset salasanoineen - toistaiseksi...

Sain töitä! Olivat saaneet tiedot te-tstolta ja soittelivat testimielessä ennen kuin laittaisivat paikan avoimeen hakuun. Olin sitten ainut ketä haastattelivat . Bonuksena palkka nousi edellisestä ja työnkuva laajenee, joten aivotkin saa virikettä. Kyllä kävi mäihä! Aika monta yllätystä kerrakseen.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

^^ nyt pääsee joo helpommalla salasanalla, onnistuin vaihtaan. ^ PP:lle onnittelut! isot sellaiset! Käy hivenen kateeksi tuo että töissä "aivotkin saa virikettä" mä kun olen jo pitkään kokenut että mun aivot tylsistyy täällä lopullisesti.... Mutta eilen viemäriremontti. Sovittiin että tulevat tiistaina mun kämppään, kun tulin eilen Valkeakoskelta kotiin niin mahtava ylläri kun puolet kämpästä oli vuorattu suojapaperilla, ovet ja kaappien ovet irroitettu yms. KÄÄK! ihan kaaos. Olin hetken ihan järkyttynyt ja korjailin vähän niitä omia kamppeitani ( tyhjensin ne kaapit kun ohjeistettiin, mutta olisi pitäny vielä....) Samana iltana yllätti kuitenkin että pääsisin järjestämään tavarani paikoilleen tänään tai huomenna, ja viemärit on käytössä jo ehkä huomenna. Eilinen meni onneksi ihan kohtuullisesti, söin olkkarissa (paistettua kuhaa, nam), ja testailin kellarikerroksen vessaa sekä kuivapskaämpäriä sori rivivälit ei tule.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

@tempokisu Kiitos!!! Kyllä se on virikkeet ja haasteet mikä meikäläisen tiellä pitää.

Olipahan muuten hauskaa olla haastattelussa kun heillä ei ollut oikeastaan mitään lähtötietoja eikä minullakaan heistä. Putkeen meni silti vaikka olen yleensä totaalifail haastatteluissa

En päässyt kirjautumaan foorumille, joten en tiennyt, mikä säätila on Nahkiaisessa.
    No dogs, no masters

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Kelpaa tänne vanhat tunnukset salasanoineen - toistaiseksi...
    Ei kelvannut mullakaan käytössä ollut salasana, uuden jouduin tilaamaan

Lähetetty minun LYA-L09 laitteesta Tapatalkilla

Minulla pelasi omalla koneella muistissa olleet tiedot, joilla pääsi taas kirjautumaan, kun palsta jotensakin kunnossa. Niin pöytäkone kuin tablettikin, pitääpä kokeilla vielä kännykkäkin - kyllä vaan toimi! Täällähän pitää roikkua kaikin välinein, ihanku orava oksalla tai apina palmussa...kynsin hampain.

Jopotuinen Guest
    Hyvänen aika!

Edvard Munchin kuuluisassa Huuto-taulussa on salainen viesti taiteilijalta

https://www.is.fi/viihde/art-2000007818590.html

Kenkä jäi kiinni polkimeen rastiretkellä. Ei kehdannut käydä suunnitelman mukaan kaupassa fillaria jalkojen välissä kuljettaen vaikka se olisikin ehkä vähän helpottanut varpaiden jäätymistä joka taas johtui siitä että myös kylmä yllätti kun ïlma jäähtyikin muutamasta melkein kymmeneen pakkasasteeseen.

Eilisaamuisella haukuttelutepastelulla luulin kuulleeni takaa renkaiden hurinaa juuri ennen kuin kuului -klingg-. Eiku kättä ylös ja koirain kaa sivuun sillä melko kapialla tekoaltaan reunuspolulla. Oli muuten eka kellonkilaus tuolla polulla 30 vuoteen, omiani en laske.
    * Kumarrus *
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

*Kumarrus*

Lähestyin kapeahkolla sekaväylällä takaapäin pariskuntaa, joka kävelivät rinnakkain, soitin ystävällisesti kelloa, kellona se Knog, ensin rouva pyysi anteeksi siirtyi miehensä taakse, sitten sanoi huomenta ja lopuksi kiitos. Vastasin tuohon kohteliaasti kuin ranskalainen 1700 luvulla, suorastaan hovikumarruksella pyöräni selässä!

Tellingit ilmestyneet kaduille jo monta päivää sitten.

Oli aika vastaanotolle Kirurgiseen sairaalaan, jossa on nyt koronapotilaita. Odotin vähän, että ehkä se aika perutaan kuten viime keväänäkin kävi, mutta mitään ei kuulunut ja jostain netin systeemistä jopa löysin ko. varauksen ja menin sinne paikalle.

Perillä oli kuitenkin lukittu ulko-ovi ja joku ohje, että Covid-19 takaovesta ja taksit soittakaa tähän numeroon, avauspainike ei reagoinut... Ennen siitä ovesta on ihan vain voinut kävellä sisään. Siinä oli joku muukin, joka sanoi, että kyllä täällä vastaanotto on kuin onkin, ja lopulta joku tuli ulos ovesta ja päästiin itse sisään. Yllättävän karua.

Aivan varhaisaamuna oli päänsärkyä - ei kuitenkaan sellaista jyskyttävää migreeniä mutta koska oli työpäivä niin otin särkylääkeannoksen ja lepäsin, hieman oli höntti olo niistä lääkkeistä. Ajoin siinä aamusella vielä 41km mutta tuntui että aamupuuro pyrki ylös.

No ehdin tännekin pari viestiä kirjoittaa ja olin jo laittanu eväät töihin ja puin. Sitten tuli kaikki eilisetkin eväät ylös. Ja yllätävän veteläksi veti, en pysyny enää pystyssä ja pakko se oli töihin soittaa.
    Nyt on pysynyt vähän jaffaa sisällä, ja jouduin käymään kaupassakin sitä ostamassa sekä teki ihan järjettömästi mieli hedelmiä. Ai miten hyvää appelsiinia!
    Toivottavasti nyt toipuu huomiseksi, ei tule pitkää lenkkiä vaan hyvin rauhallinen työmatka lyhyemmän kautta.
    Hoksasin miten laiha mä oikeasti olenkaan, siis ihan järkyttävää. Saa ja pitää syödä enemmän.
    tempokisu.kuvat.fi

^ ettei pahoinvointi mennyt ihan siitä ohitte, vasta tänä aamuna pysyi vähän keittoa ja jaffaa sisällä. Tulikohan tämä nyt siitä isosta nieriästä, tosin söin siitä aiemminkin ( ja pistin palat pakkaseen)..

Se ei yllättänyt, että kun sitten silmät ristissä piti käydä vielä jaffaa ostaan - ei kertakaikkiaan, kaameet jonot ja kaikilla kärryissä jos jonkinlaista kippoa, vaatetta, jotain pussukoita ja kaikkee turhaketta sellaisia satasen ostoskoreja. Ilmeisesti kuvitellaan että kohta näitä turhia ei voi enää ostaa...mä yksinkertaisesti istuin laittialla, kun ei jaksanu seistä.
    tempokisu.kuvat.fi

Leivässä oli ylimääräinen puolikas

Allergiaoireet aka siitepöly yllätti astmaatikon. Hetken esitin yllättynyttä, että nytkö se jo alkaa kunnes hokasin katsoa siitepölytilannetta: lepän siitepölyä runsaasti ilmassa.
    Taidan suosista laittaa filon takasin raineriin, poljinhan mä jo ulkona 40 kilsaa, kyllä se saa riittää puolen vuoden satsiksi.
    Tosin pakko yrittää löytää oikeaa lääkekomboa ettei ny aivan mee taas koppihoidoks, kevät ja kaikkee...

^siitepölyallergiat on persiistä. Mulla nenä ja pää tukossa jo muutaman kuukauden. Ennen näitä kärsittiin keväällä mutta nykyisin alkaa tammikuun lopulla. Keväämmällä sitten ei ole oikein mitään. Yhtä kaikki, hanurista nämä ovat.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lenkille lähtiessä yllätti, että rospuuttopyörän satulatolpan kaulus oli poikki. Pyörää nostaessa nousikin pelkkä satula tolppineen.

Hiukan ihmetyttää, missä välissä se on katkennut: edellinen lenkki samalla pyörällä sunnuntaina sujui ongelmitta.
    Rule #1: Obey The Rules

Kotikunnasta on tehty iso kaivosvaraus.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Patakakkosen jakso jossa Karjalan mummut opettaa miten ruokia tehdään: https://areena.yle.fi/1-2627775

Tuossa vaiheessa telkkaria oli tehty Suomessa jo muutama vuosikymmen mutta ohjelma on täyttä sekoilua action-kohtauksissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Kotikunnasta on tehty iso kaivosvaraus.
    Kohtuullisen kokoinen siivu on varauksessa. Montakohan prosenttia putosi ranta- ja muidenkin kiinteistöjen arvosta?
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Suklaamunat oli syöty...

Eilen yllätti, kun televisio sanoi sopimuksen irti eli lakkasi kokonaan toimimasta. Onneksi vasta pari tuntia Flandersin jälkeen.
    Rule #1: Obey The Rules

Yllättävän kova oli tuo matsikin.

!!KÄÄK!! ajattelin että jos tänä aamuna saisi pitemmän lenkin aikaseen....mitä!? maa ihan valkoisena ja kaamee lumipyry *** onneksi ei vaihdettu vielä kesärenkaita autoon, kun tänään on myös asioiden hoitamista autolla. ( ## yhtään enempää lunta ei olisi tarvittu )
    tempokisu.kuvat.fi

Että maastossa oli hiihtokelit... no melkein. Funtsin että saa maastoajo ja -juoksukauden tällä viikolla käyntiin, mut ei.

Eilen harmittelin kala-annoksen kanssa että mitä teen tälle...ei-niin-hyvänmakuiselle viinille 19 Crimes, kyseinen viini on saanu jonkun palkinnonkin ja minä en tykkää ollenkaan...mutta tänään kokeilin samaa viiniä ryynimakkaran kanssa - ja aivan erinomainen yhdistelmä mutta hienoa, kokeilemalla oppii.
    tempokisu.kuvat.fi

Haloo Tunkkipuolikas!?! olet nyt just telkkarissa, ja mitä olen sinut kisapaikalla nähnyt ja avatar-kuvasi, niin telkkarissa ihan erinäköinen ukko, mutta tuli siihen nimi. Olet ilmeisesti laihduttanut sitten, aika paljon. En olisi tunnistanut.
    Kannataisi vaihtaa avatar-kuva, se mikä on ollu on varmaan 20 vuotta vanha.

ps. se mikä ei todellakaan yllättänyt, em. haastattelussa että isä haluaa selitellä miksi tytär ei nyt menestyny, olen saanut saman käsityksen...tosin kukaan ei varmana ajatellu että miksi lähetettiin olympialaisiin kun ei pärjää, tosi hienoa että siellä näkyi suomalaisvärit. Ja näkyy seuraavissakin olympialaisissa että tsemiä vaan, mä olen kotikatsomossa!

pps. edellisen postaukseni otan takaisin, opin pitämään mausta tietynlaisen ruoan kanssa.
    tempokisu.kuvat.fi

Katsoin areenasta nyt tuon Lotan ja hänen isänsä keskustelun, melkoisen vaikuttava oli, kun oli ihan uutta asiaa, henkisesti herkkiä ihmisiä molemmat.
    Katsomista voi suositella, jos ammattipyöräilystä haluaa sisätietoa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •