ShimanoBikeshopCanyon
Sivu 116 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 66 106 114 115 116
Näyttää tulokset 3.451 - 3.476 / 3476

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

Kolmospiikistä tulikin vähän tämmönen miesflunssa. Kahdesta edellisestä ei oikein mitään.

Sekin vähän ihmetytti, että tulikin Modernaa. Jotain saatavuusongelmia tms. No, pitää toivoa, että coctaililla saa tuplasuojan.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

^höh, mää kävin juuri äsken piikillä ja tämäkin oli Pfizeria niinkuin aikaisemmatkin.

^ja^^ mä sain valita, otin Pfizeria. Ja ei mitään oireita tästäkään, jos joku kysyi ja tunnustelin niin ehkä pistoskohta vähän kipeä.

^ to all of you, epäreilua mä olin jo ekasta rokotteesta tosikipeä, toisesta raatona...kauhulla kolmatta odottelen ensi perjantaina
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Torstaina kolmas kerta modernaa ja oikein kun etsii, niin löytää sen miedosti hellän kohdan käsivarresta.

En löydä mistään Red Linen Like Wateria! Motonet, Biltema, mitä näitä nyt on, eijole. Saa vastata, ja vähän odottaisinkin vastausta, mistä sitä oikein saa??
    Pitääkö laittaa lähiseudun motoliikkeille kyselyä yksitellen..eihän se nyt mitään harvinaista kamaa pitänyt olla
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Oho, Taylor Kuyk-White ajaa huomenna Flamanvillessä ja siitä viikon päästä Hoogerheidessa.

Kylläpä muuten lämmittääkin setämiehen mieltä. Muutama vuosi taitaa olla vierähtänyt siitä, kun viimeksi cx-maailmancupissa on ajettu vannejarruilla saatikka kokoteräisellä pyörällä. Ja ihan sattumalta löytyykin RSCX-tiimipaita kaapista, enkä kyllä oman firman paidan lisäksi mitään muuta tiimipaitaa suostuisi päälleni edes pukemaan
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Pyörävarastoon on ilmestynyt sellainen vaunu jolla kuskataan paikallislehtiä. Ei ole tosin pitkään aikaan tullu viikonvaihteen Tamperelaista, olen hakenut Citymarketin eteisestä.
    Jaha, tänä aamuna kun lähdin pyörävaraston kautta ( oma fillarini on kanakopissani)lattialla vaunun takana oli iso kasa tämän viikonvaihteen Tamperelaisia ei ollu jaksanu jakaa, nostin lehtikasan vaunun päälle ja otin oman kappaleeni.
    tempokisu.kuvat.fi

!! mitä? mä olen liikkunut ja urheillu koko ikäni, mutta kestävyyslajeja. Teen tässä nyt mappien sisällön inventaariota, löytyi vanhoja koulutodistuksia. Näköjään liikunta on ollut mun heikoin lajini. Kasia ja ysiä, 6. luokalla kympit ( syys- ja kevättodistus) peruskoulun päästötodistuksessa muuten kymppejä mutta liikunta ysi. Ensimmäisen kympin sain matematiikasta
    Samasta mapista löytyi nahkakansissa oleva todistus Valkeakoski-stipendistä jossa lukee ...tunnustuksena osoitetusta lahjakkuudesta ja saavutuksista urheilun piirissä

Sitten löytyi eräänlainen luonne-analyysi, jossa on eri osatekijöitä asteikolla 1-10. Olen ( jonkun ei-kovin-pätevän?) psykologin mukaan ääripäässä1 "rento, välinpitämätön" ( vastakohta jännittynyt ja kiihkeä, jota mä kyllä olen) samoin olen "iloinen, huoleton, rauhallinen, kovapintainen" - no olen noitten vastakohta.
    Olen myös "aktiivinen, seikkaileva, epäluotettava, uhkarohkea ja altis vaikutteille" No en ole, jos lupaan jotain niin lupaus pitää. Mulla on myös näköjään hyvä itsetunto. Ei ole.

Onkohan psykologi tulkinnut mun vastaukset siten että on vahingossa katsonut asteikot väärin päin?
    tempokisu.kuvat.fi

Huomenta. Aamulehti tuli vajaa tunti sitten, eli siinä puoli yhden maissa. ( menen kyllä vielä nukkumaan ja aamukaffet myöhemmin )
    tempokisu.kuvat.fi

..ja selasin loput em. lehdestä. Nakkilassa ollut tilanne! Sunnuntaiaamuna ampumista ja poliisi etsii aseistautunutta miestä, paikalla ollut useita partioita ja käytössä lennokkeja, panssaroituja ajoneuvoja ja muuta kalustoa. Joku alue eristetty ja suositeltu ettei asukkaat liiku kyseisellä alueella.

Pieni pettymys, kuvittelin että Nakkilassa asuu vain mukavia ihmisiä, eikä siellä tapahdu mitään ikävää.
    tempokisu.kuvat.fi

Luin uutisen https://app.mtvuutiset.fi/artikkeli/8334326 ja ilmeisesti autoilu ja ryypiskely ja vieläpä samaan aikaan on vielä liian halpaa. Oi sanna sanna, mä niin tahtoisin tuplaa hinnat

^ ei ole kaikille ( en minä ) kuski tehnyt virhearvion ja mökkireissulta ajellu...0.5 promillea. Siinä meni kortti kuivumaan, mutta lausunnolla voisi anoa valvottua ajo-oikeutta. Piti vielä maksaa reilu 2000e, sekä alkolukko autoon ( hintaa ihan mukavasti...) tuntui aika epäreilulta, niin kirjoittelin lausunnon jossa suositellaan tuota valvottua ajo-oikeutta.

Mutta jos haluaa eroon vihamiehestään, ajaa humalassa tyypin manan majoille, tulee ehkä ehdollista ja joku pieni sakkomaksu.
    tempokisu.kuvat.fi

Ajelin Nuutisarankadun kelviä, yksi tummahkoihoinen mies jo aika kaukaa "tähtäsi" minuun puhelimellaan, ja kun olin tarpeeksi lähellä, nappasi kuvan nauroin ääneen. Mulla on niin rönttöset talviajokuteet että varmaan siksi.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Tokkopa ajovaatteiden takia. Jo pelkkä talvipyöräily - etenkin jos lunta on tullut enemmänkin tai olosuhteet ovat muuten hankalat - voi olla kuvaamisen arvoinen juttu semmoiselle jolle talvi itsessään on silkkaa eksotiikkaa.

Minulla on aina jonkinlaiset tyylivaatimukset täyttävä ajoasu, mutta minut on ikuistettu useammankin turistin valokuva-albumiin. Huvittavana sattumuksena viimeksi tänään, kun ajoin sellaista auraamattomalle ulkoilutielle käveltyä vähän kiemurtelevaa polkua. Lienevät olleet Erasmus-opiskelijoita, espanjaa puhuivat ja kohtaaminen suomalaisen setämiestalvipyöräilijän kanssa oli heille selvästikin oikein hauska tapahtuma joka piti kuvata (ja kaiketikin kuvat laitettiin samantien someen...)

^ tänään oli kyllä pitkästä aikaa kiva keli ajella, pystyi ajaan normaalisti. Auratut kelvit ( paitsi Ratinassa koppuraista..)
    Alkulenkillä tuli kylmä, joten laitoin yhdet aika kulahtaneet puolipitkät kesätrikoot talviajohousujen päälle, lisäksi kahdet nahkarukkaset ja säärystimet käsivarsissa. Tosi kulahtanu vanha kauluri nenään asti.
    Ajotakki on ihan ok, mutta sekin peittyy heijastinliivin alle. Niin kyllä mä aika huvittava näky olen...

Ja nyt muuten yllätti nälkä. Onneksi ihan kohta pääsen kotia, siellä on pari kalanpalaa ja maksapihvi odottelemassa.
    tempokisu.kuvat.fi

..ja vielä. Kotimatkalla sähköpyöräkuski tuli alikulkutunnelin kautta ja oltiin sitten samaan aikaan...ajattelin ajaa reippaasti ( niin kovaa kun pystyy...) että pysynköhän sähkärin vauhdissa.
    No siinä mä ajelin ja vähän rullailinkin, sähkäri EI ohittanut. Vasta kun hiljensin kääntyäkseni tien yli kotia kohti, sieltä se sähkäri sitten tuli. Ääneen naureskelin että hävisit sähköllä mulle
    tempokisu.kuvat.fi

kääk! sentään, siis heräsin vasta nyt - olen tottunut heräilemään aamukolmelta ja saan jotain tehtyä aamusella....ja että riittää neljän tunnin yöunet. Ei riitä enää, mieluiten 10-12 tuntia ja jos mahdollista niin parin tunnin päiväunet > olen vuosi vuodelta enemmän isäni kaltainen, mieli on sama mutta nyt tulee tämä nukkuminenkin.
    Siis "tosi kiva" herätä että jaha, pitää lähteä lenkille - ajan vain pienen ajelun....herranjumala miten se on tämmöiseksi unitaudiksi menny..no eilen oli kyllä raskas työpäivä, ei-niin-ok ajokorttilaisia ja semmoinen 5 tunnin pyöräily myös.

tsemiä vaan teille joilla on 4-5 päivää viikossa töitä, on kyllä niin helpottavaa ettei tartte tänään töihin lähteä ja muutenkin ehtii hoitaan "asioita".
    tempokisu.kuvat.fi

LuomuSpessun hinta.

No, kumminkin kun siis olen aiemmin jo aamukolmen aikaan heräilly ja nyt vasta äskön...eilen oli kyllä raskas ja pitkä päivä.

eh, eilen kun telkkaria katselin tuli automainos, totesin että voisin tuommoisen halvemmanpuoleisen auton ostaa käteisellä mikä on ollut aina periaatteeni ja käytäntöni.
    tempokisu.kuvat.fi

Että koronassa ärsyttää eniten kypärän käyttö tai käyttämättömyys.

Aiheelle olisi vanha topic olemassa: Kypärättömät

No epäreilua, olin varautunut ja odottanut että tuun tosi kipeeksi 3. koronarokotteesta.

- böö, ei sitten mitään oiretta, pistoskohta vähän aristaa jos sitä koskee.
    tempokisu.kuvat.fi

^ joo niin varmaan, tuli seuraavana aamuna ihan kunnon sivuoireet, lähinnä nukkunut koko viikonlopun, ja tässä herättyäni olin ihan aloittamassa aamurutiineja ja hohhoijaa taas töihin..
    --- iloinen yllätys että nyt onkin maanantai eikä tartte töihin mennä kun vasta huomenna!
    tempokisu.kuvat.fi

^ siis hienoa, tässä heräilin ja aloin ottaa esille reppua yms. työmatkaa varten....tänään EI tartte mennä töihin.
    koronarokotus3 jälkeen on ollu ihan sekavaa kun pari päivää menny maatessa eikä ole ulkoilemaan päässy...
    tempokisu.kuvat.fi

jaha, huomenta taas päivää. Aamulehti just kolahti luukusta! mikä ihana tunne että voi vielä nukkua...
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    jaha, huomenta taas päivää. Aamulehti just kolahti luukusta! mikä ihana tunne että voi vielä nukkua...
    joo niin oli kiva tunne...ei ollut enää kun nukuin sitten puoli seitsemään, tuli vähän kiire. Pitää laittaa herätyskello...tai herätyskelloja. Perhana tämmöinen pommiin nukkuminen ei vetele.

Aamulla oli ihan hyvä ajaa kelvejä - mitä päivän aikana tapahtui?? Tampereella siis ihan jäärataa ja se osuus Sarankulmalta Rantaperkiön autoliikkeisiin, ihan peilijäätä mä menin ajotielle. Pirkkalan puolellakin oli jäistä, mutta ajettavaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •