Sivu 96 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 468694959697 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.851 - 2.880 / 2898

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

^ Henkselit on hyvät, pysyy housut ylhäällä.
    Vyö on huono, ei pysy pallon ympärillä.
    ride to the hills - ride for your lives

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    ^ Henkselit on hyvät, pysyy housut ylhäällä.
    Vyö on huono, ei pysy pallon ympärillä.
    Molempi varmempi.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Miten paljo peppu voi kipeytyä ajomatkalla Pirkkala - Helsinki - Pirkkala ( Valkeakosken kautta) ...

ps. pakostakin hymyilytti kun mentiin Linnatuulen..alta.

^ ne on semmoiset stretch-vyötäröllä + nauha varustetut, otin sieltä sen nauhan pois, nyt pitää laittaa semmoinen sinne takas...mutta sama huomio muittenkin vaatteiden kanssa, vyöhön on saanu laittaa vaikka kuinka monta reikää lisäää..
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

^ samalla reissulla, luin viikonlopun Hesarista jutun jossa naisihminen keräili vauvanukkeja, ja osa näistä oli sellaisia ihan oikeannäköisiä ns. reborn-vauvanukkeja, ja hän esimerkiksi vaihtoi nukeilla vaipat, ja kävi ulkoilemassa se nukke lastenrattaissa yms.
    - sai tuntumaan että mä olen ihan normaali kun olen innostunu nukeista, ja varsinkin nahkiaisista
    tempokisu.kuvat.fi

Tekstiviesti, että minulle olisi saapumassa kaksi lähetystä, ja piti valita miten ja minne haluan toimitetuksi. Lähetysten koodit oli sellaiset että .....olisiko mahdollista että isän joululahja olisi toisessa, ja toisessa sitten itelleni tuleva kun tilasin samasta paikkaa ja samana päivänä. Toivottavasti näin!
    tempokisu.kuvat.fi

20 vuotta uskollisesti palvellut Philipsin imuri sitten päätti, että edellinen siivouskerta oli se viimeinen. Kiitos näistä vuosista. Jaksoit kanssani ensimmäisestä Lahti-cityn vuokraluukusta Helsinkiin ja takaisin ja kestit kanssani tämän torpan remontinkin. Nyt väsyit ja luovutit, RIP.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Rouvani kun täytti 40 v, ostin pölynimurin. Volta, hiljaine Line UP malli.
    Ei olis kannattanut. Alkuun laite pönötti keskellä eteisen lattiaa 2 vko, eikä Rouva puhunut sanaakaan koko aikana.
    Olen nyt ajellut sillä sitten vajaat parikyt vuotta

Vink: Älä osta Rouvallesi ikinä mitään käytännöllistä, ikinä, muutoin joudut kusee.
    Kaveri osti Rouvalleen ruohonleikkurin ja aivan presis sama juttu.

^Mä ostin rouvalle Dexter DVD boxit, kaudet 4-8 lahjaksi. Vähän sama juttu, mutta oli kivempi katella noita, kun esim. imuroida
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Rva kun on alkujaan kasvibiologi ja myös puutarhaharrastelija,
    ei ole pahastunut pihatyökalujen lahjukseksi saamisesta.
    Tietty tarvekenttä on pitänyt hahmotella ennen hankintaa.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Pärggele! SAAB vakuutuslappu tuli, 157 €/vuosi. 157 €!! ja koko vuosi!
    Voe halavattu, kun olisivat vaan lähettäneet pikkasen aikaisemmin, niin olisin laittanut yhden toisen jutun vielä jäihin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Rouvani kun täytti 40 v, ostin pölynimurin. Volta, hiljaine Line UP malli.
    Ei olis kannattanut. Alkuun laite pönötti keskellä eteisen lattiaa 2 vko, eikä Rouva puhunut sanaakaan koko aikana.
    Olen nyt ajellut sillä sitten vajaat parikyt vuotta

Vink: Älä osta Rouvallesi ikinä mitään käytännöllistä, ikinä, muutoin joudut kusee.
    Kaveri osti Rouvalleen ruohonleikkurin ja aivan presis sama juttu.
    Toi on kyllä ihan totta. Mä olen havainnut tota piirrettä joissain ihmisissä. Ja itselle kävi sillai, että joku vuosi takaperin sain joululahjoiksi paistinpannun ja kattilan. Teflon pintaisia ja olin jo monta kertaa laittanut vanhat roskisosastolle, mistä joku oli ne poiminut aina. Niin tavallaan oli täysi syy olla onnellinen. Mutta jostain "kumpujen yöstä" meinasi alkaa tulla semmoista negatiivistä tunnetta: "tuo tahtoo simputtaa minua, siinäpä nyt on paikkani ikuisesti; hellan vieressä".. ja heti sitten tuntui, että "Häh! Mistäs tommosia ajatuksia putkahtelee!" Joku hormoonitason homma varmaan tai semmosen megasisäisen kumpi on pomo -taistelun orastusta, ehkä. Ja jos nainen on hormooniensa heittopallo, niin kyllä sitten kaikki pompottuu.

Telkkarissa "Viiden jälkeen"-osiossa upea-ääninen naislaulajatar ....kuka tää on, on upea ääni. Erja Lyytinen. Toki tiesin aiemmasta tv-ohjelmasta että laulutaitoa on, mutta silti.

^ jos mulla olisi mies niin ehdottomasti jotain käytännöllistä lahjaksi. Kaverilta olen saanu joululahjaksi oikein hyviä työkaluja ( mm. vasara, leikkurit, fillaritarviketta....) eikä mitään turhaa tilpehööriä tai esimerkiksi suklaakonvehtirasia. Suklaakonvehti joululahjana = oho, jotain pitäisi äkkiä ny ostaa...no suklaata...eli antaja ei ole sua ajatellu oikeesti ollenkaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Arvasin kyllä etukäteen, ettei ihan pikkujutuista ollut kyse, mutta kyllähän se silti vähän pääsi yllättämään, kun toimari ilmoitti muutama tunti sitten skype-paltsussa, että firma on haettu konkurssiin. Loppuu sitten työmatkatempotkin, mutta ehtiipähän ajella muuten vaan...

imuri ja ruohonleikkuri on vielä pientä vaimolle, koitapa ostaa ylipainoiselle normaalikoon "tavoite-asu".
    ei kuulemma ole hyvä idea, näin sanoi eräs kaverini.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

Katson fudista. Ehkä toista kertaa elämässäni. ⚽️

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Singer Katso viesti
    imuri ja ruohonleikkuri on vielä pientä vaimolle, koitapa ostaa ylipainoiselle normaalikoon "tavoite-asu".
    Tiedätkö mikä se ongelma on, ostat minkäkokoisen vaatteen vaan niin AINA löytyy sanomista. Jos ei ihan tasan tiedä toisen tyyliä, niin vaatekappaleen ostaminen on vaikeeta; mä sain kerran naispuoliselta ihmiseltä hienon ja kalliin silkkisen pitsikoristellun yö/aamutakkisen - onneksi sain vaihdettua ja sillä rahalla sain kolmet farkut ja sukkia ja yhden saippuapaketin.
    Lahjakortti on aina hyvä idea sellaiseen kauppaan/kauppaketjuun jossa lahjan saaja käy.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Singer Katso viesti
    Menee varmaan samaan kategoriaan, kun yksi entinen kollegani, joka oli huomannut että vaimolle ei kannata näyttää kadulla jotain naista ja todeta "onpa hyvännäköinen nainen".
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ jos mulla olisi mies niin ehdottomasti jotain käytännöllistä lahjaksi. Kaverilta olen saanu joululahjaksi oikein hyviä työkaluja ( mm. vasara, leikkurit, fillaritarviketta....) eikä mitään turhaa tilpehööriä tai esimerkiksi suklaakonvehtirasia. Suklaakonvehti joululahjana = oho, jotain pitäisi äkkiä ny ostaa...no suklaata...eli antaja ei ole sua ajatellu oikeesti ollenkaan.
    Hyvä. Nyt on miehen lahjat ostettu: keittiöpyyhe ja suklaata.
    Itse odottelenkin saavani taas rukkasia. Mutta niitä kuluu puuhommissa.

^Keittiöpyyhe...oikeesti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    Hyvä. Nyt on miehen lahjat ostettu: keittiöpyyhe ja suklaata.
    Itse odottelenkin saavani taas rukkasia. Mutta niitä kuluu puuhommissa.
    Osanottoni, kummallekin
    tempokisu.kuvat.fi

Häh! Mitä vikaa? Keksikää parempi! Hän tykkää hyöriä keittiössä ja se oli hyvän näköinen.

Tulipa nukuttua hieman pidemmät päiväunet !...no eipä mitään, saan paljo enemmän aikaiseksi pimeään aikaan.
    tempokisu.kuvat.fi

^^ Alaston kokki pelkkä pyyhe ympärillään
    Rietastelua!

?? jaa mitä ( öö...) ai jaa nyt honasin. yök hyi helkkari..
    tempokisu.kuvat.fi

?! ei helvata, en ole juurikaan lenkkeilly... ja paino on vaan laskenu. Tänään on ollut siinä määrin pahoinvoiva olo että kävin puntarilla: 43kg. Just nyt ei kumminkaan pysty kun jaffaa juomaan vähän, kova jano on koko ajan.
    tempokisu.kuvat.fi

Tilasin Wigglestä urheiluravinteita ja Postin lakosta huolimatta paketti on nyt Suomessa edennyt niin että paketti on jo kuljetuksessa Pirkkalasta noutopaikkaan joka on K-Market Viso. Olin jo varautunut siihen ettei paketti saavu ollenkaan tai ainakin kestää kauan.

Kuinka jättimäinen onkaan nykyaikaisen 1x fatin takapakan isoin ratas. Siinähän on hyvä syy siirtyä pois 26-tuumaisista - pitää olla 29er että tuollainen mahtuu pyörimään osumatta maahan.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Tilasin Wigglestä urheiluravinteita ja Postin lakosta huolimatta paketti on nyt Suomessa edennyt niin että paketti on jo kuljetuksessa Pirkkalasta noutopaikkaan joka on K-Market Viso. Olin jo varautunut siihen ettei paketti saavu ollenkaan tai ainakin kestää kauan.
    Ne viimeiset 3 metriä Postin hyllystä tiskille kestävät varmaan 6 päivää...toivottavasti ei.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Ne viimeiset 3 metriä Postin hyllystä tiskille kestävät varmaan 6 päivää...toivottavasti ei.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Ei kestänyt, paketti oli eilen tiistaina noudettavissa.

Sent from my iPad using Tapatalk

eilen ajelin ihan mukavasti ja reippaastikin yhteensä 60km - tänään loppui energiat ihan totaalisesti kotimatkalla eikä meinannu pystyssä pysyä kun "vauhti" hidastui noin 10km/h:ksi ...oli pakko soittaa apuja että pääsen kotiin.
    Joo tiedetään, kun paino on laskenu näinkin alhaalle niin eipä sitä näytä sitten jaksavan.
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •