VelobeElectrobikeGiant
Sivu 2 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 584

Aihe: www.bikester.fi kokemuksia?

^eikö tuo alla olla tapa monessa verkkokaupassa, olevinaan .fi pääte ja suomeksi tekstit mutta Saksasta tjms. se koko homma pyärii...

^^ Joo, he Saksassa toimivat, mutta palvelunro on kai ihan Suomessa toimiva ja saa siis suomenkielistä asiakaspalvelua. Olen pari krt soittanut sinne ja ihan hyvin pelannut.

Bikesteristä on tullut tavarat nopeasti. Pari kertaa lyhyen ajan sisään olen tilannut ja eka tuli parissa päivässä, toinen 4:ssä päivässä, eli selvästi alle viikon molemmat.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Uusimman tilaukseni kanssa kävi siten, että tilaukseni pääartikkeli olikin päässyt loppumaan ( vaikka sitä tilaushetkellä nettisivujen mukaan oli vielä joitain kpl varastossa ). Minua infottiin asiasta s.postilla, johon vastasinkin välittömästi ja kerroin peruvani lopputilauksen. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska loput tuotteista oli jo keräilyssä. Eli nyt nämä tilauksen täytemateriaalit kuitenkin lähetetään minulle, mutta saan halutessani palauttaa ne maksutta. Pidän kuitenkin tavarat, on ne ihan tarpeellisia, mutta kuitenkin sellaisia mitä ei juuri tule pelkästään mistään tilattua, vaan juuri isompien tilausten kylkiäisinä.

Oon itse nyt täältä tilaillut kaiken, mitä ei tule lähiliikkeistä ostettua. Ihan kohtuuajassa tullut tavarat. Itseasiassa se ensimmäinenkin lähetys, vaikka tulikin rekalla, tuli lopulta kohtuuajassa, se rekka oli kai hajonnut tms. ja vaikutti ensin siltä, että kestäisi kauan tulla, mutta taisivat viikon sisään tulla nekin.
    En tiedä millä ovat tulleet nämä edelliset, mutta alta viikon, muutaman päivän max kestänyt niin ei valittamista.
    -team Söpöshox

Jälleen tuli alle viikossa viimeinen satsi, molemmat tuotteet oli pakattu samaan lähetykseen ja pakkaus kunnossa, isolla kuplamuovilla vielä suojattuna laatikossa. Kyllä ihan toimivalta vaikuttaa tuo Bikesterin toimitus, ainakin tänne Helsinkiin.
    -team Söpöshox

Eiks täältä tosiaan porukka tilaile, vai eikö ne vaan kirjoittele tänne?
    Jos Beedeissä ja B Componentseissa on suht korkeat postituskulut niin tuleehan toi varmaan samanhintaiseksi, jopa halvemmaksi joitain tuotteita tilata täältä tai jostain muualta.

Pe laittoivat ekan kerran laskun ennen kuin oli lähetys laitettu matkaan. Otin kuitenkin yhteyttä Klarnaan ja sanoin, että koska lähetys ei ehtinyt perjantain kuljetuksiin (tilaus edellisyönä) eräpvää pitää siirtää myös. Onnistuihan se ja eräpvä on nyt pari vkoa myöhemmin.
    -team Söpöshox

Monta kertaa olen täältä tilannut. Tavaraa on välillä hyvissä alennuksissa vaikka perushinnat onkin hieman korkeahkot moneen muuhun kauppaan verrattuna.
    Bash Guardin nyt tilasin kun näköjään sille on läskissä tarvetta. Hinta oli ihan ok - paikallisissa liikkeissä ei ollut hyllyssä tuota ja tilausaika olisi ollut pidempi kuin täältä toimitus.
    Eh?

Ok, itse olen todennut Bikesterin kans varsin hyväksi vaihtoehdoksi. Tuotteet ovat joka kerta tulleet nopeasti, nytkin, vaikkei samana päivänä lähtenytkään, seuranta näyttää, että tänään on saapunut lähetys Suomeen, eli huomenna pääsee noutamaan.
    Ihan kohtuullisia tarjouksia ollut HDsta yms ja muistakin renkaista ja kun postit ei ole kymmentä euroa voi loppuhinta olla jopa sama kuin noissa halvimmissa, mutta ainakin varmasti nopsalla toimituksella.
    -team Söpöshox

Pari kertaa olen tilannut ja ei voi kun kehua. Kohtuu hinnat, lähettävät nopeasti, ilmoitukset sähköpostiin, hyvä seuranta (Post Nord) ja tuosta lähikaupasta (Siwa) saa hakea

Huomautin jokin aika sitten renkaasta puhelimitse tiedustellessani, että Schwalben renkaisiin ei ole merkitty tarpeellisia tietoja, kuten snakeskin. Asia luvattiin viedä eteenpäin ja iloiseksi yllätyksekseni seuraavalla kerralla näin snakeskin merkinnät renkaassa. Hieno homma.
    -team Söpöshox

Tein ensimmäisen tilauksen ko nettikaupasta viime su 15.11. Maanantaina tuli jo tilausvahvistus sekä että tuoteet on toimituksessa. Seurannan mukaan nyt "junnaa" vaan Suomessa terminaalissa ?

Mitä kautta tuo tulee yleensäkin? Posti, Matkahuolto vai joku kuriiri? Tilaus on pieni, vain muutama ketju, takapakka, yksi rengas ja muutama työkalu.

Lähetin asiakaspalveluun jo su viestiä kun tilauksen kanssa oli vähän ongelmia. Ko viestiin ei ole lainkaan vastattu. Mainospostia sieltä kyllä nyt tulee melkein joka toinen päivä

11/20/2015 9:19 AM Terminal, Finland The shipment item is under transportation
    11/19/2015 10:46 PM Terminal, Finland The shipment item is under transportation
    11/19/2015 3:18 PM Terminal, Finland The shipment item is under transportation
    11/17/2015 11:05 AM Lübeck, Germany The shipment item has been picked-up for transportation
    11/16/2015 7:13 PM internetstores GmbH, Sweden The electronic shipping instructions have been received
    De Rosa Protos, Chebici Corsa, Mongoose Tyax Elite, Crescent Yokto

Eihän tuo ole viikkoa ollut vielä matkalla. Minulle on kyllä joka kerta jo tullut alle tässä ajassa, mutta tarkoitan, että ei tämä nyt vielä pitkään ole ollut reissussa tai Suomessa.
    Minulla on menneet Suomen terminaaliin ja sieltä lähikauppaan jolloin ilmoitus minulle, että saa hakea.

ja veikkaisin, että tänään saat ilmoitukset, että ovat noudettavissa. Eikun, koska nyt lauantai, saat sen varmaan maanantaina. Vähän outoa, etteivät saaneet Suomessa terminaalista vrk:ssa eteenpäin, mutta ehkä siellä on ruuhkaa.
    -team Söpöshox

Lisätään omat kokemukset tältä viikolta. Tilaus bikesteriin, kun heillä sattui olemaan juuri se kehä jota tarvitsin.

- Tilausvaihe suht helppo ja nopea. Tilasin maanantaina.
    - Perjantaina oli paketti jo lähipostissa
    - Tuottteet pakkaa ilmeisesti jokin robotti, sain kolme pakettia/lähetystä vaikka tavarat olisi mahtunut helposti yhteen laatikkoon

Tilasin laadukkaan 27.5" kehän, paketissa oli kuitenkin halvin mahdollinen 29" kehä. Eli ei ihan nappiin mennyt! Soitin aspaan:
    - Asiakaspalvelu on suomeksi, jos linjasta pääsee läpi. Välillä tuuttasi varattua ja ei yhdistänyt suomi numeroon. Lopulta 20min jälkeen pääsin läpi.
    - Haluamaani kehää heillä ei ollut. Aspa halusi halvan kehän takaisin. Aspan tietämys pyöristä oli pyöreä nolla. Palautuslapun sain onneksi häneltä helposti
    - Tuote piti lähettää takaisin, jossa ei nyt mitään järkeä sillä kehä jonka sain oli arvoltaan n. 15€. Postit saksaan on varmaa samaa luokkaa. Hieman harmitti tuhlata omaa aikaa kehän roudaukseen takaisin

Sitä tilaamaani kehää en tule saamaan, sillä sitä ei ole todellisuudessa varastossa. Kysyin voisiko sen korvata vastaavalla, hieman kallimmalla kehällä, jota oli heillä varastossa. Vastaus oli että ei koska kallimpi kehä maksaa tuplat heillä, muualla se on toki edullisempi.
    - Lupasivat rahat takaisin, kun paketti palautuu heille

Sain hyvityksesi ilmaiset postit seuraavasta tilauksesta ja 10% alennuksen. No ei paljoa lohduta, sillä tarvitsemaani kehää heillä ei ole. Sitä kallimpaa kehää saa useasta saksalaisesta firmasta parikymppia halvemmalla. Sitä kehää jonka tilasin on muualla ihan varastossa ja hinta on myös kohdillaan. Eli en kyllä ole lähiaikoina täältä tilaamasta. Joitakin hyviä tarjouksia on, mutta muuten hinnat on huomattavasti kalliimat vrt. bike-components bike-discount.

Muuten tilaus oli ok. Tilauksen olisi toki voinut tarkistaa joku ihminen, niin tätäkään virhettä ei olisi päässyt käymään. Kehä oli ilmeisesti lipsahtanut väärään laatikkoon. Mainospostia tuntuu myös tulevan reilusti. Suosittelen jos tiedät mitä teet. Omat ajelut jäi tältä viikonlopulta ajamatta, kun en saanut kovasti tarvitsemaani kehää. Seuraavalla kerralla tilaan kyllä kaupasta joka toimittaa tuotteet saksalaisella tarkkuudella- ehkä vähän hitaammin, mutta eipä ole koskaan ollut moista virhettä tilauksessa. Ja usea muu liike antaa myös hintatakuun, jota bikester ei tietääkseni tarjoa.

Tähän on kyllä pakko sanoa, että moni kauppa veloittaa toimituskuluissa tuon lisähinnan. Joku 10e toimituskulu on ihan huomattava lisä tuotteen hintaan. Itse katson aina lopullista summaa, jonka joudun maksamaan, en sitä mistä veloitetaan mitäkin, sillä ei se rahatilanteeseeni vaikuta.
    Itse olen myös saanut joka kerta samassa paketissa kaksikin tuotetta, tosin tämä varmasti riippuu myös tuotteista. Jotkut on järkevämpi varmuuden vuoksi pakata erikseen, mutta en näe tässä ongelmaa jos ne kuitenkin perille tulevat. Omat on aina olleet hyvin pakattuja.
    ja tästä palautuksesta. Minun mielestäni Bikesterin lähetyksissä tulee palautuspaperit mukana ja ne voi myös tulostaa milloin vain netistä.
    -team Söpöshox

Tilasin Bikesteristä 23.12.2015 uuden työmatkapyörän talveksi ja samalla vähän tilpehööriä ja kilkuttimia, kuten raparit, valot, heijastimia, jne.
    Laitoin lähetyksen lisätietoihin, että toivon lähetyksen saapuvan aikaisintaan 30.12. koska olin joulureissulla sukulaisten luona.

Kilkkeet ja tilpehöörit saapuivat loistavasti ja täsmällisesti pyydettynä ajankohtana lähisiwan noutopisteeseen, mutta itse fillaria ei vielä näkynyt.

Odottelin rauhassa pari päivää pyörää saapuvaksi ja seurasin Postnordin lähetyskoodilla fillarin likkeitä. Lähetysseurannan mukaan pyörä oli saapunut Tampereen Matkahuoltoon ja oli sieltä noudettavissa, mutta Matkahuollolta ei tullut minulle mitään viestiä paketin saapumisesta, joten otin yhteyttä Matkahuoltoon ja kyselin paketin perään. Sieltä kertoivat, että paketti on vedetty takaisin ja sitä ollaan rahtaamassa kohti Helsinkiä ja Postnordin jakelukeskusta.
    Soitanpa sitten Postnordin asiakaspalveluun kysyäkseni mistä on kyse. Sieltä pahoittelivat, että paketti on väärässä jakeluketjussa, eikä sen pitäisi edes olla Matkahuollossa, vaan tulla sovitusti minulle kotiinkuljetuksena. Ilmoittivat, että menee pari päivää ja fillari on ovella. Tämä vielä meni ihan inhimillisen erehdyksen piikkiin, eikä ottanut sen suuremmin hermoon. Laitoin kuitenkin viestin asiasta Bikesterin aspaan, jotta onpahan sitten informoitu lähettäjääkin. Sieltä tuli pian vastaus, että ovat yhteyksissä Postnordiin ja tekevät voitavansa asian suhteen.

Juuri kuten luvattua, puhelimeni piippasi parin päivän kuluttua ja odotin innolla, että kyseessä on ilmoitus paketin saapumisajankohdasta. Arvasin oikein, mutta lopputulos ei ollut ihan sitä mitä piti. Paketti oli taas Matkahuollossa ja pitäisi sieltä noutaa. Soitin siis Postnordin asiakaspalveluun ja kerroin, että paketti on taas Matkahuollossa ja yhä väärässä jakeluketjussa. Lupasivat hoitaa homman hetimmiten ja ilmoittaa henkilökohtaisesti kun lähetys on selvitelty ja tulossa kotiovelleni. Käsitin tässä vaiheessa, että joku kuriiripalvelu käy noutamassa paketin Matkahuollosta ja kiikuttaa sen siitä eteenpäin.

Oletukseni osoittautui täysin vääräksi. Parin päivän päästä tulee taas viesti Matkahuollolta, että paketti olisi noudettavissa. Hetki sen jälkeen saan myös puhelun Matkahuollon asiakaspalvelusta ja he pyytelevät anteeksi, että lähettivät tuon edellisen viestin, sillä Postnord on juuri ehtinyt tekemään takaisinvedon tuosta lähetyksestä. Ihmetellään siinä hetki paketin outoa kohtaloa ja mystisesti toistuvaa virhettä, jossa sama laatikko vaan löytyy joka kerta Matkahuollosta, vaikkei sen pitäisi olla siellä alunperinkään.
    Toisin sanoen tuo Matkahuollon asiakaspalvelija soitti vain pyytääkseen anteeksi Postnordin virhettä ja ilmoittaakseen paketin takaisinvedosta, jotten tee turhaa reissua noutamaan lähetystä, jota he eivät voi minulle enää luovuttaa.

Sama puhelu taas Postnordin aspaan ja samat tarinat luultavasti samalle tyypille.
    Ei pienintäkään pahoittelua toistuvan virheen johdosta.
    Sen sijaan syyttelivät lähettäjää, joka on heidän mielestään luultavasti syypää tähän. Ihmettelenpä vaan, kuinka se voi enää olla lähettäjän vika, kun Postnord on kuitenkin saanut lähetyksen kuskattua Ruotsista Helsinkiin ja puolet lähetetyista tavaroista on jo saapunut vastaanottajalle. Tällä kertaa valistunut arvaus paketin saapumisesta oli perjantai 8.1. tai aivan viimeistään heti maanantaina. Nyt on jo lauantai ja pyöräilysää mitä mahtavin. Pakkasta öpaut 15 astetta, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, eikä tuuli puhalla nimeksikään. Vaan tässäpä puran turhautumistani, koska ei perjantaina postikustia näkynyt, joten toivotaan maanantain olevan vihdoinkin se päivä, jolloin fillari löytää tiensä perille. Jos homma ei maanantaina ratkea, en enää oikein tiedä mitä tässä pitäisi vielä tehdä.

Puhelinkeskustelumme aikana pyysin myös ystävällisesti Postnordilta tarkkaa selvitystä siitä, miksi näin on päässyt käymään ja kuinka samaa virhettä voidaan toistaa monta kertaa. Tähän pyyntööni en saanut oikeastaan minkäänlaista vastausta ja kävi selväksi, ettei asiakaspalvelija aikonutkaan tuota selvitystä toteuttaa. Teen siis selvityspyynnön Bikesterin kautta kunhan paketti joskus saapuu perille. Luultavasti Bikesterin selvityspyynnöllä on heille maksavana asiakkaana enemmän painoarvoa, kuin vastaanottavan asiakkaan turhanpäiväisillä toiveilla.

Sanottakoon vielä tarkennuksen vuoksi, että Bikester on mielestäni toiminut ihan hyvin ja asiallisesti. Tällä hetkellä Postnord on se taho, jonka toiminta tökkii tosi vahvasti.

-J-

Homma etenee, mutta mihin suuntaan?

Polkupyörää ei vieläkään näy eikä kuulu.
    Soitin Bikesterin asiakaspalveluun viime maanantaina 11.1.2016, jolloin he lupasivat lähettää minulle kokonaan uuden fillarin, koska Postnord oli kaiketi kadottanut ekan paketin. Silloin luvattiin pyhästi, että pyörä saapuu tällä kertaa ajallaan ja oikeaan osoitteeseen. Asiakaspalvelija myös hyvitti 10% pyörän hinnasta takaisin tililleni, joka toki auttaa hieman tähän ahdistukseen.

No pyörä on edelleen teillä tietymättömillä ja sopimuksen mukainen saapumisaika on jälleen ylitetty. Lähetyksen seurantatunnuksien mukaan pyörä ei ole vielä ilmeisesti edes saapunut Suomeen. Bikesteriltä tuli kyllä spostia, että lähetys on laitettu liikkeelle heti silloin maanantaina, mutta tiedot paketin liikkeistä katkeavat tasan siihen.

Olen tänään yrittänyt tavoitella puhelimitse Bikesterin asiakaspalvelua, mutta nyt numeroon ei edes saada yhteyttä.

Edit:
    Laitoin spostia asiakaspalveluun ja pyysin heitä ottamaan yhteyttä. Puhelu tuli melkein samantien ja pahoittelivat puhelinongelmaa ja selvittelevät miksi numeroon ei saada yhteyttä.
    Asiakaspalvelija oli itsekin varsin kummissaan miksi pyörä ei vieläkään ole saapunut. Hän tutki pyörän matkatietoja ja kaiken hänen saamansa tiedon mukaan pyörän pitäisi olla jo Suomessa, mutta jostain syystä lähetystä ei ilmeisesti ole skannattu, eli lähetystietoja ei voi seurata.

Tällä kertaa pyörän hinnasta napsahtaa 20% hyvityksenä ja taas ujutetaan uutta matoa koukkuun, eli hän laittoi kolmannen fillarin lähetykseen.

Katsotaanpa taas miten homma etenee. Onneksi asiakaspalvelu sentään toimii asiallisesti kunhan sinne saa yhteyden.

Hyvänä puolena tästä rumbasta voinee vielä mainita sen, että hinta on kutistunut jo 30% alkuperäisestä.

-J-

Kuukauden odottelu on nyt ohi. Tänään se pyörä vihdoin saapui!

Pitkästä odottelusta ja kaikesta säätämisestä huolimatta nyt on hymy herkässä. Koeajo on suoritettu ja kaikki toimii niinkuin pitääkin.

-J-

No hyvä homma, kepeitä kilometrejä uudella pyörällä! Eikös nuo pyörälähetykset kestä joistain paikoista välillä hyvinkin kauan? Tosin silloin lienee etukäteen tiedossa, että tulee kestämään. Hyvä jos sait vielä alennuksiakin siitä.
    -team Söpöshox

Bikester ei ole pyörälogistiikan supersuorittaja. Pienempi tavara likkuu normaalihkosti, mutta esimerkiksi mun Kona, jossa meni runko maalivian takia vaihtoon, seikkaili kolme kuukautta jossain päin Eurooppaa ennen kuin palasi kotiin. Tosin palasikin uutta vastaavana ja tarkasti koottuna.

Sent from my iPad using Tapatalk

Normaalista poikkeavaa on minun osaltani ollut kuljetuksissa vain nopeus, kaikki on tullut todella nopeasti ja kaikin puolin sujuvasti ja tracking toimii aina. Nyt, kun odottelen CRCn lähetystä jonka liikkeistä ei nyt reilun viikonkaan päästä ole oikein mitään tietoa en voi kuin kehua Bikesteriä. CRCn tracking ei vieläkään näytä kuin että tuotteesta on lähetetty tieto kuljetukseen, mutta ei ole tietoa edes maasta, tosin eilen viimeksi katsoin. Bikesteriltä olisi ollut jo perillä jonkin aikaa.
    -team Söpöshox

Sanotaan nyt vielä, että Bikester kyllä hoiti hommansa ihan jeesjees. Postnord tässä taisi olla se suurin hidaste ja mutka matkassa. Pienet paketit tuli ihan ajallaan, mutta suuremman kanssa olikin sitten jos jonkinlaista ongelmaa. Tässä viikonlopun aikaan laitoin vielä nastarenkaat tilaukseen. Katsotaan minkälaisella aikataululla ne saapuvat.

-J-

Juu, tajusin mä. Kommentoin lähinnä tuota Kommuutterin mainitsemaa pienen tavaran "normaalihkoa" liikkumista omalta osaltani, kun olen vain pientavaraa tilaillut ja ne ovat tulleet aina tosi näppärästi.
    Tottakai pitää kaikenkokoisten tulla, en tiedä mitä sähläävät toimittajat pyörien kanssa.
    -team Söpöshox

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    Normaalista poikkeavaa on minun osaltani ollut kuljetuksissa vain nopeus, kaikki on tullut todella nopeasti ja kaikin puolin sujuvasti ja tracking toimii aina. Nyt, kun odottelen CRCn lähetystä jonka liikkeistä ei nyt reilun viikonkaan päästä ole oikein mitään tietoa en voi kuin kehua Bikesteriä. CRCn tracking ei vieläkään näytä kuin että tuotteesta on lähetetty tieto kuljetukseen, mutta ei ole tietoa edes maasta, tosin eilen viimeksi katsoin. Bikesteriltä olisi ollut jo perillä jonkin aikaa.

CRC on ruvennut lipsumaan, tai heidän kuljetussysteeminsä, tiedottamisessa tavaran kulusta, se vaan tulla pölähtää aikanaan lähipostinoutopisteeseen. Briteistä joskus vienyt komekin viikkoa, tosin PlanetX toimittajana.

^
    Näköjään joo. Edelleenkään ei näy edes tarkemmassa erittelyssä kuin, että jonnekin Norway Postiin (miksi Norjaan?) oli tullut vasta tieto lähetetystä paketista. Mitään muuta tietoa en ole koko aikana saanut, eikä paketti ole vieläkään perillä.
    -team Söpöshox

offtopic: kannattaisko nää CRC kommentit & kokemukset kirjoittaa tonne CRC ketjuun?

Nyt näitä alkaa vähitellen ilmaantumaan.
    Äsken kävi Postnordin lähetti ovella tarjoamassa pyöräpakettia
    Jouduin kieltäytymään ja pyysin palauttamaan lähettäjälle.

Kiitos ja kumarrus tälle yritykselle. 18.5 tilaus sisään ja 24.5 tavarat käsissä.

Tilailin sekalaista settiä ja sotkivat rengas määrät. "Vararengas"-tyyppiä tuli 2kpl ja "ajo"-tyyppiä 1kpl - kun piti olla toistepäin. Katotaan miten hoitavat asian kuntoon.

Nyt tuli vastaus. 2pv meni. Korjasivat laskun ja saan toisen vararenkaan (jota en tilannutkaan) sitten kaupanpäällisiksi.

Fillarin tilasin viime vuonna, ei moittimista, siinähän se tuli matkahuollolla missä muukin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •