Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910
Näyttää tulokset 271 - 285 / 285

Aihe: www.bikester.fi kokemuksia?

Mä tein alkukesästä tilauksen, joka tuli kahdessa osassa. Osa tavaroista tuli ilmeisesti Suomessa olevasta varastosta ja osa viikkoa myöhemmin Saksasta.

Tein sähköpostikyselyn tuossa 12.7. ja mitään ei oo vieläkään kuulunut. Pitäkööt tunkkinsa ja tilaan edelleen muualta.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti villepolkee Katso viesti
    Mä tein alkukesästä tilauksen, joka tuli kahdessa osassa. Osa tavaroista tuli ilmeisesti Suomessa olevasta varastosta ja osa viikkoa myöhemmin Saksasta.
    Sama täällä. Ensimmäisenä tuli kahdessa päivässä satula clamp pakattuna isoon pahvilaatikkoon ja loput tuli ilmeisesti toisesta maasta seuraavana päivänä. Onko tällainen kovin kestävällä pohjalla jos ajattelee ympäristöarvoja? Itseäni ei oikeastaan kinosta mutta aika monia kinostaa...

Sama, tilaus jotain 28 euroa ja toisessa paketissa vielä kehä. Ei tosta tialuksesta kyllä mitään voinut jäädä viivan alle.

Jaa no sehän on hyvä tietää että niillä on jonku näkönen varasto jo suomessaki.
    Itelle on kyllä toistaseksi kaikki tullu noin viikossa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti +€+ Katso viesti
    Sama täällä. Ensimmäisenä tuli kahdessa päivässä satula clamp pakattuna isoon pahvilaatikkoon ja loput tuli ilmeisesti toisesta maasta seuraavana päivänä. Onko tällainen kovin kestävällä pohjalla jos ajattelee ympäristöarvoja? Itseäni ei oikeastaan kinosta mutta aika monia kinostaa...

No ne "aika monet sit ei tilaa bikesteristä" Usein vaan niin jos vaikka kolmensadan ostoksessa tietty liike on sen 50 € halvempi sieltä tilataan ja monelle kynnys vielä matalampi,
    puhutaan tosielämässä mitä hyvänsä. Hävyttövämpää mun mielestä se että mennään johonkin liikkeeseen sovittamaan koko oikeaksi ja tilataan muualta, vaikkakin onhan tossakin pointinsa. Ei tarvii palauttaa jos tilaa väärän kokoisen ja kas... maailma pelastuu kun tavaraa ei tarvii rahdata ees taa

Todellisuudessa ihan offarina onhan tuo tavaran rahtaaminen ees taa mennyt älyttömyyksiin. En nyt muista miten iso osa esim. Zalandosta tilatuista vaatteista palautuu takaisin väärän koon tai muun syyn takia. Ehkä tuo palautus tehty hiven liian helpoksi.

Moi! Itse mietin parhaimmillaan noin 800 € hintasen pyörän tilaamista bikesterista. Mutta en ole vielä uskaltanut kun asiakaspalvelunumerossa soi vaan äänite, jossa kerrotaan ettei asiakaspalvelu toimi kuin sähköpostitse korona-aikana. Ja sit oon lukenut ettei sähköpostiin vastata. Kuinka moni voi kuitata että on saanut kesän aikana tilaukset normiajoissa perille, ja onko joltain jäänyt saamatta?

^Pyörät on tulleet tähän mennessä Bikesteristä vajaassa 2 viikossa pohjoiseen Suomeen. Tuskin tuossa kovin isoa riskiä ottaa, jos ostaa klarna -laskulla 14vrk maksuajalla niin rahaakaan ei tarvitse liikuttaa ennen kuin on tavaran saanut hyppysiin ja tarkastanut. Tokihan pyörästä kannattaa onkia kaikki mahdollinen tieto netistä ennen ostoa, jotta minimoi yllätysten riskiä.

Klarnalaskuhan tuntuis kerrankin aika järkevältä. Onko tietoa mien käy jos seuraava tilanne: Ostaa tänään klarnalaskulla, 14 vrk kulunut ja pyörää ei näkynyt?
    Tämä mukaan lainaukseen

^sä voit vaikka klarnan chatissä jutella ja siirtää eräpäivää. Laskuahan ei lähetetä ennenku pyörä on matkalla mutta saattaapihan se jonnekki jäädä jumiin

Ennen vuodenvaihdetta tilasin pyörän ja tuli pitkä s.posti siitä kuinka on ruuhkaa ja jne. että toimitus tulee kestämään kun haaveilin joululahjaksi ja tilasin joulua edeltävällä viikolla. No viikon päästä oli pyörä rappukäytävässä.

Pari viikkoa sitten pienempiä tuotteita, eka pkt 2pv, sisällä vain stemmi, vajaan viikon päästä toinen pkt jossa ohjaustanko siihen stemmiin ym.tuotteita. eli taitaa tosiaan tulla eri paikasta osa tavaroista, eihän tossa muuten mitään järkeä.

Ja klarnalla otin tän kun tilasin ensin maksamalla heti ja pari tuotetta puuttui niin peruin tilauksen kun sitä ei voinut muuttaa. Palauttivat rahat aika nopeesti.

Olen hankkimassa täysjoustoista sähkömaasturia, ja periaatteessa haluaisin kyllä ostaa sen paikallisesta liikkeestä että takuu- & muut huolto asiat hoituisivat helposti ja nopeasti. Ongelmana on vaan se että täällä Jyväskylän suunnalla jää vaihtoehdot taitavat jäädä aika vähäiseksi, lähinnä (varsinkin osiinsa verrattuna) kovin kalliita Trekiä ja Spessua taitaisi saada paikallisista liikkeistä.

Ja nyt huomasin että Bikesterin sivuilla sanotaa takuun suhteen että: "Mikäli pyörään tulee tehdä korjaustöitä, voit sopia asiasta asiakaspalvelun kanssa ja teetättää korjaukset lähelläsi olevassa pyöräliikkeessä. Näistä toimenpiteistä tulee kuitenkin aina sopia etukäteen asiakaspalvelun kanssa".

Olisi mukava kuulla kokemuksia tästä; kun teille on tullut takuukorjauksia tms. ongelmia fillarin kanssa, onko hommat sujuneet sutjakkaasti Bikesterin kanssa vai onko ollut hankaluuksia?

Uutta Yamahan näyttöä odoteltu takuuseen nyt kolme ja puoli kuukautta. Suomen asiakaspalvelun mukaan näyttö on tilattu tehtaalta, pahoitteli viivästymisiä ja mutta kun on koronat ja kuumentuneet pyörämarkkinat niin pitäishän se olla ihan ymmärrettävissä jos nyt vähän kestää...

Jousituksen lukitus vipu (muovia) hajosi tokalla käyttökerralla. Osaa ei löytynyt pyörän valmistajalta, eikä bikesterin valikoimista. Jouduin hommata/asentaa itse, maksoivat tuotteen ja postikulut kuitteja vastaan, aika nopeesti.
    Sitte takaiskarin alin tiiviste vuotaa, taas valmiita maksaan huollon 80e asti (eihän tolla hinnalla kukaan huolla). Lupasin hoitaa itse, antoivat 30e lahjakortin, suunnilleen sillä hinnalla saan tiivistesarjan.
    Ei haittaa vaikka kaiken joutuu itse tekemään, innostuin keväällä korjaamaan ja huoltamaan pyöriä kun oli lomautuksella aikaa opetella. Enkä haluais lähetellä pyörää/osia mihinkään nii tää systeemi sopii mulle hyvin.

Kiinnostaisi myös kokemukset takuuasioista viime aikoina...
    Pyörästä hajosi reilun sadan kilometrin ajon jälkeen SRAMin SX:n vaihtajan vipu.
    Onko korjauksen sopiminen paikallisten liikkeiden kanssa yhtä säätöä? Tai tarkemmin vastaavatko asiakaspalvelusta vielä tämän kesän aikana... Että jos haluaa vielä tänä vuonna kyseisellä pyörällä ajaa, niin onko kannattavampaa vaan alistua kohtaloonsa, ja hankkia itse uusi ja laadukkaampi vipu tilalle?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •