Sivu 12 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12
Näyttää tulokset 331 - 337 / 337

Aihe: www.bikester.fi kokemuksia?

Ei kiinnostele vuotaa korttitietoja rikollisille siksi tilaan laskulla. Paypalin kautta korttimaksu jos on ihan pakko

Kai jokainen ymmärtää että Klarnalla maksu rikkoo pankin käyttöehtoja räikeästi kun annat tilin käyttöoikeuden kolmannelle osapuolelle. Rike on rinnastettavissa täysin siihen että annat luottokorttisi kaverin käyttöön tms.

^^ Eipä ole rosvot päässeet korttitietoihin käsiksi kun vähän on katsonut, missä ja miten niitä käyttää. Olihan tuo riski ennen olemassa tietysti, mutta nykyisin aika vaikeaksi on korttitietojen väärinkäyttö tehty kun on se PSD2 direktiivi nyt voimassa. Monesti laskulla maksaminen vaatii henkilötunnuksen ilmoittamisen, sitä en ainakaan itse haluaisi jaella yhtään minnekään mihin ei ole pakko. Mutta, kuka mitenkin. Mulle kelpaa myös pienen omavastuun tuotevakuutus kortilla ostetuille tavaroille oikein hyvin.

Tämän kuvan joku postasi tuonne io-tech forumille. Lukekaa tuo ihan ajatuksella läpi ja tulkaa sitten kertomaan että asia on täysin ok... Valtuutat ulkomaisen firman scannaamaan tilitietojasi 90 päivää ostosta eteenpäin. Ehkä tämä on joillekin ok mutta minulle ei todellakaan ole.

^^Jos tietoja halutaan saada selville niin se kyllä onnistuu ilman Klarnaa. OP:n tililtä ei ainakaan moista vaadittu. Itse käytän ko. firman laskua ja sillä maksaessa kukaan kysele mitään, lasku tulee sähköpostilla ja sillä selvä.
    Tietenkin jos maksat osamaksulla niin lienee eri juttu, ymmärrettävää että tilillä rahaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^^Jos tietoja halutaan saada selville niin se kyllä onnistuu ilman Klarnaa. OP:n tililtä ei ainakaan moista vaadittu. Itse käytän ko. firman laskua ja sillä maksaessa kukaan kysele mitään, lasku tulee sähköpostilla ja sillä selvä.
    Tietenkin jos maksat osamaksulla niin lienee eri juttu, ymmärrettävää että tilillä rahaa...
    Ei ole mullakaan OP:lla mitään moista tullut ikinä Klarnalla tilatessa, ja siis Klarnasta kirjautumalla saa ne laskun maksutiedot vaikka niin että voi maksaa "tilisiirtona" omasta pankkisovelluksesta, niin tuossa nyt ei ainakaan kukaan ronki tilitietoja. Mun mielestä ihan hyvä systeemi siis edelleen, kunnes joku tuollaisia alkaa kyselemään

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •