GiantVelosportContinentalCanyonLostInLaplandAjopyora
Sivu 19 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 584

Aihe: www.bikester.fi kokemuksia?

Tilasin kuusi paria erilaisia kenkiä Bikesteriltä, kun kerran halvalla saa, ja taloudessa on kasvavia jalkoja. Kenkien keskihinnaksi tuli 40 euroa per pari.

Nyt sieltä on kolme paria lähetetty kahdessa eri toimituksessa. Kolmet ovat vielä lähettämättä.

Ei tunnu kovin kannattavalta toiminnalta tuolla tavalla lähetellä. Postikuluthan sisältyvät hintaan tämän kokoisessa tilauksessa. Jo valmiiksi alennettujen kenkien kate menee pitkälti hukkaan, mutta toisaalta saavatpa ylipäätään positiivista kassavirtaa, eli rahnaa. Ja eri varastoilta nämä varmaan tulevat, siinä lienee syy.

-edit: nyt viimeinenkin setti on matkalla, eli kyllä siellä reipasta porukkaa on yhä töissä.
    Pyöräily on kivaa!

Nyt on laitettu ovi säppiin. 15.3. kuulemma avataan uudelleen.
    Mitkä lie taustakuviot. Katsellaan ja ootellaan.

Markku Lehikoinen

WeSports.se osti pohjoismaiden toiminnot. On esim. cykelkraft.se:n taustalla.

Eipä auennut 15. päivä, ootellaan ja katellaan.
    Tai no, vielä on joku tunti aikaa.

Markku Lehikoinen

Nyt siellä lukee että 18.pvä aukee

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Asd13 Katso viesti
    Nyt siellä lukee että 18.pvä aukee
    Eipä avautunut vieläkään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Eipä avautunut vieläkään
    Jotain siellä tapahtuu, kun mainostavat avajaisia ja mahtavia tarjouksiakin.

Kauppa auki, mutta todella hitaalla käyvät sivut välillä.

Nyt toimii kunnolla, mutta tyhjää on. 8 nimikettä ostoslistalla, ei osumia.
    Tuotekuvauksetkin on vielä tekemättä monelta osin. Toistaiseksi ei anna
    aihetta kaupallisiin toimintoihin.

Markku Lehikoinen

Vähän on vielä vaiheessa kauppa. Esim konan pyörissä ei ole mallinimiä eikä kuvausta ollenkaan. Pyöriä/merkkejä on paljon enemmän mitä ennen. Ehkä siitä vielä hyvä tulee

Ei oikein vakuuta...
    Onneksi tuli ostettua rääppiäisistä tavaraa hyvään hintaan.

Juu ei vakuuta. Kalliimmat postituskulut ku ennen. Sama hakee ketjut motonetistä

Mitä sivustolle on tapahtunut? Se on hidas ja näyttää todella keskeneräiseltä toimintojen ja ulkonäön osalta...

Katsopa ketjua taaksepäin.

Orbea Occam h30 irtosi 1379e hintaan, samana iltana hinta pompsahti 2200euroon.

Lähiliikkeessä 1999e, mutta 600e hintaero on liikaa maksaa palvelusta.

Nyt ei tarvii hetkeen haaveilla bikesterin rääppijäisistä, kai.

Tuossa surukseni huomasin ettei mulla taida olla kunnollista ilmaussettiä Sram Force levyjarrulle, aloitan toki tallilla etsinnät... Täällä näytti olevan ihan hyllyssä, arvaako tuolta tilata?
    I väntan på ännu dåligare tidet

^ Oleks muualta saksanmaalta kysellyt?

No en, tää hienoin Sramin ilmaustyösetti mitä mulla ei oo. Häätyy vissiin Bike Discountin suhteet elvyttää.
    I väntan på ännu dåligare tidet

^On näköjään tarjontaa!

Uskaltaako täältä tilata, onko paketteja tullut perille? En ole pyörää ostamassa vaan lähinnä työkaluja, ketjuja ja muita käyttötavaroita. Olen täältä joskus pari vuotta sitten tilaillut ja kaikki toimi hyvin, mutta mites nyt tänäpäivänä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti basna Katso viesti
    Uskaltaako täältä tilata, onko paketteja tullut perille? En ole pyörää ostamassa vaan lähinnä työkaluja, ketjuja ja muita käyttötavaroita. Olen täältä joskus pari vuotta sitten tilaillut ja kaikki toimi hyvin, mutta mites nyt tänäpäivänä?
    Minulla on testi menossa. Jollain lailla ovat saaneet verkkokaupan jo pystyyn...
    Oli ainut kauppa jossa oli ainakin sivujen perusteella kaikkea kolmea tarvimaani osaa/tarviketta varastossa. Toimituspäiväksi lupasivat 7-10 päivää.

2.5 laitoin tilauksen ja samana päivänä oli tullut tilausvahvistus.
    Luottokortilla on myös roikkunut tilaussummaa vastaava Klarnan varaus.
    Mitään muuta tietoa ei näy eikä kuulu.
    Verkkokauppaan pääsee kirjautumaan (uusilla) tunnuksilla mutta omia tietoja, saati tilauksia ei pääse katsomaan. Nakkaa vaan aina etusivulle.

Ei nyt hirveän vakuuttava esitys näin alkuunsa, mutta on tässä aikaa odotella...

Lähetetty minun SM-S911B laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti basna Katso viesti
    Itse olen tilannut bikesteristä sen niiden verkkokaupan uudistuksen jälkeen Sram Roam 50 etukiekon ja homma toimi hyvin. Ton uudistuksen jälkeen tosin niiden verkkokauppa on sekavampi ja sieltä on hankalampi etsiä tiettyjä etsimiään asioita.

Nykyisin tulee tilattua tavaraa enemmän Bike24, bike-discountista tai R2 Bikesta. Toi Roam 50 kiekko (26”) oli vaan niin älyttömän hyvässä alennuksessa ja viimeinen kappale niin tilasin tuolta sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Minulla on testi menossa. Jollain lailla ovat saaneet verkkokaupan jo pystyyn...
    Oli ainut kauppa jossa oli ainakin sivujen perusteella kaikkea kolmea tarvimaani osaa/tarviketta varastossa. Toimituspäiväksi lupasivat 7-10 päivää.

2.5 laitoin tilauksen ja samana päivänä oli tullut tilausvahvistus.
    Luottokortilla on myös roikkunut tilaussummaa vastaava Klarnan varaus.
    Mitään muuta tietoa ei näy eikä kuulu.
    Verkkokauppaan pääsee kirjautumaan (uusilla) tunnuksilla mutta omia tietoja, saati tilauksia ei pääse katsomaan. Nakkaa vaan aina etusivulle.

Ei nyt hirveän vakuuttava esitys näin alkuunsa, mutta on tässä aikaa odotella...

Reilun viikon kokemuksella suosittelen toistaiseksi jättämään tilaamatta täältä.

Ilmeisesti pitäisi tulla ilmoitus, kun paketti on lähetetty. Ei ole kuulunut...
    Sivuilla on tiedot oikeastaan todella sekaisin. Mitään tietoa omista tilauksista tai muusta ei löydy. Sivuilla on ohjeet ja linkki josta oman tilauksen statuksen voi tarkistaa. Tuokin linkki ohjaa sivuille joka ei toimi. Mobiilissa ei pääse edes kirjautumaan omalle käyttäjätilille. Tietokoneella pääsee kirjautumaan, mutta omilta sivuilta ei löydy mitään.

Asiakaspalveluun olen laittanut viestin kysyäkseni tilauksesta, että onko heillä ko. tuotteita ja onko tilaukselle arvioitua toimitusaikaa. Eipä tuonne ole oikein muuta keinoa peruakaan tilausta, kuin sähköpostittelu...

Tavara tulee perille, mutta hitaasti. Kaksi kertaa tilannut muutoksen jälkeen. 20.4 tilasin viimeksi ja 7.5 oli perillä. Aspa yms on tällä hetkellä täysin lapsen kengissä.

Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla

Palautus on myös muuttunut maksulliseksi.

Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla

En oo koskaan tilannut bikesteriltä mitään, ja tuskin tilaan jatkossakaan.

Jaa takuunalainen fillari sieltä ostettu nyt ei pääse omalle tilille.Sormet ristissä että Bosch kestää.

Pari viikkoa sitten tilaus sisään, eikä mitään ole tapahtunut muuta kuin tullut lasku..Ei nyt varsinaisesti mitään kiireellistä mutta tankolaukku olisi ollut ihan jees jos vielä tällä viikolla tulee lähdettyä reissun päälle.

^ Näyttikö siltä että tankolaukku oli tilaushetkellä varastossa.

Mullakin edellinen tiauksen tulo kesti yllättävän pitkään. Ennen tuli nopeammin.

Jep, kaikissa kaupoissa välttelen aina tuotteita joissa on vain 1 tai muutamia jäljellä. Nyt näyttää että 3-6 pv lähetettvissä.

https://www.bikester.fi/fi/articles/...jaustanko-inkl tuolloin oli hintaan 25 ja risat eli yli 80% alennusta heidän ovh, näyttäisi olevan 60e pintaan muualla tällä hetkellä. Onneksi on tankokuutio mutta se tarkoittaa sitä että jousto on pakko lukita kun teltta on etutarakalla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •