Se 60s liima toimii toisilla ja toisilla ei, onpa edes liukasteena jos ei muuta. Mukana paketissa sen takia että on nopea.
Yhtenä vinkkinä kuulin, että nastat kannattaa ensin huuhdella vaikka asetonilla, että saa niistä mahdollisesti olevan rasvan pois.
The liima, eli loctiten 480 maksaa saman verran kuin koko setti, joten sen lisääminen settiin ei juuri kannata. Itse taisin viimeksi käyttää ihan jotain vanhan paikkasarjan kumiliimaa ja yllättävän hyvin toimi.
Onko joku testannut Wurthin vastaavaa kuin 480?
Vähän itse asennuksesta:
Mulla menee läskipariin reilu tunti-puoltoista porauksineen, about 500 nastaa, joten toi 3h tuntuu aika paljolta yhdelle renkaalle.
En nyt tiedä miten muut tekee, mutta itse neuvon kaikkia laittamaan renkaan paikalleen, painetta vähän enemmän kuin mitä normaalisti. Rengas kiinni fillariin ja fillari mätipuoli ylöspäin.
Sitten vaan tuoli siihen eteen ja poraamaan tai painamaan nastoja paikalleen. Tässä ruma video aiheesta
Vidjoon
Aika monesta fillarista on tullut myös vaihdettua nastat pidempään tai kuluneiden tilalle, joten valmiiksi reiitettyihin ei kannata laittaa liimaa, saippuavesi riittää liukasteeksi.
Kirjanmerkit