ElectrobikeVelobeGiantHuntteri
Sivu 3 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 1525

Aihe: Porvoon kuvarastit

>Jaska< Guest
    täytyy myöntää että kuvat on koneella mut en saa siirrettyä niitä tähän kuvana...v....ttu...aaaaa

>Jaska< Guest
    ei niin ei

>Jaska< Guest

>Jaska< Guest

Jaskalla tehokasta viestimäärän kasvattamista

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2

No ei näemmä tarvii lähtee tänään uuestaan ettimään. Missäs tää Ground Zero lienee?
    Eilen kun kävin "ihan varmaa" hakemassa, niin siinä olikin nykyään työmaa.
    I'll be damned if I'm gonna clean up this mess.

>Jaska< Guest

>Jaska< Guest
    Ei tää näin voi jatkuu ...3 tunnin lenkki ja viis tuntia koneen ääressä toiset hiet...pitäkää tunkkinne, lähen hakee lapset hoidosta

>Jaska< Guest
    Uusi jos tosta mitään näkyy

>Jaska< Guest

Lainaus Alkujaan tämän lähetti >Jaska< Katso viesti
    Loistavaa! Se on siinä, eikä ollut edes paha! Ehkäpä tuon kartta pisteen siirtäisin 100m kaakkoon, mutta erinomaista!
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

Lainaus Alkujaan tämän lähetti >Jaska< Katso viesti
    Mahtava kuva ja hieno mänty, mutta heti ei ainakaan täällä sytyttänyt...
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

Ei täälläkään. Jotain mielikuvaa paikasta kyllä on. Harmi kun en ennen loppuviikkoa pääse etsimään kun kotkassa olen...
    Mikä keula tuossa taaimmaisessa pyörässä on kun ei oikein kännyllä näe?

Hmm... Nyt tuli aavistus, ainakin yhdestä mahdollisuudesta... täytyy käydä joku päivä tsekkaamassa

>Jaska< Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HuhtisMTB Katso viesti
    Ei täälläkään. Jotain mielikuvaa paikasta kyllä on. Harmi kun en ennen loppuviikkoa pääse etsimään kun kotkassa olen...
    Mikä keula tuossa taaimmaisessa pyörässä on kun ei oikein kännyllä näe?
    Joku jäykkä hiilarikeula se oli. Jep. helpotetaan hieman. Tälläkin alueella/ympärillä lenkkeilijöitä, itseasiassa paljon enemmän kuin A:B rastilla ja paljon lähempänä. Mutta ei yhtään hevosta.

>Jaska< Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.B. Katso viesti
    Loistavaa! Se on siinä, eikä ollut edes paha! Ehkäpä tuon kartta pisteen siirtäisin 100m kaakkoon, mutta erinomaista!
    Totta n 100m kaakkoon. Tarkistin sen trackerista.

Pitihän se käydä tsekkaamassa Mutta rehellisyyden nimissä niin ei osunut eka ajatukseni kohdilleen ja tossa paikassa en ole käynyt vuosiin, mutta kun se oli parin sadan metrin päässä ja puusto täytti kriteerit päätin kurkata myös viereisen kallion päälle

Uusi rasti on kulttuurimaisemissa ja kyseessä on ns. pikarasti eli mallia helppo!

No nyt näyttää jo etäisesti tutulta
    Silmitön raivo korvaa puuttuvan tekniikan.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Abouts+tuossa&srs=EPSG%3A30 67&y=6694326&x=426797&lang=fi

Uusi:

Seuraavan kerran kun A.B sanoo "täytyy käydä joku päivä tsekkaamassa" niin mä luovutan samantien. Pitäs noi krossarit kieltää tässä lajissa..

Teenkö mä jotain väärin kun tuo ABn karttalinkki vie minut jonnekkin Siikajärvelle tms.???
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ahma Katso viesti
    Teenkö mä jotain väärin kun tuo ABn karttalinkki vie minut jonnekkin Siikajärvelle tms.???

Outoa, kerrassaan outoa! Kyllä se mulla vie hienosti Joonaanmäelle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Peter North Katso viesti

Uusi:

Seuraavan kerran kun A.B sanoo "täytyy käydä joku päivä tsekkaamassa" niin mä luovutan samantien. Pitäs noi krossarit kieltää tässä lajissa..
    Kylläpä on Nortti hirttänyt fillarinsa korkealle! Mielenkiintoinen kallioleikkaus! Jotain tuttua siinä on, mutta outo on kuvakulma...

Ja kieltämättä CC on ollut tosi näppärä työkalu näiden rastien hakuun!

Taas tiedän että olen nähnyt tuonkin. Ei vaan muistu mieleen. No nyt tulikin aavistus Hitto kun en itse pysty itse käydä hakemassa, pitääpä yrittää saada joku toinen junnu käydä nappaamassa

Ja kieltämättä CC on ollut tosi näppärä työkalu näiden rastien hakuun!
    Paljonko mahtoi tiuku repiä silloin kun kuvasit männyn? Mä olin siellä ehkä noin kymmentä yli viisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Peter North Katso viesti
    Paljonko mahtoi tiuku repiä silloin kun kuvasit männyn? Mä olin siellä ehkä noin kymmentä yli viisi.
    Apauttiarallaa 16:43, Kokonniemen kärjessä ensimmäinen kuva otettu 16:56 ja himassa oli jo puljaamassa kuvien kanssa 17:15

>Jaska< Guest
    Pitihän se käydä tsekkaamassa Mutta rehellisyyden nimissä niin ei osunut eka ajatukseni kohdilleen ja tossa paikassa en ole käynyt vuosiin, mutta kun se oli parin sadan metrin päässä ja puusto täytti kriteerit päätin kurkata myös viereisen kallion päälle

Uusi rasti on kulttuurimaisemissa ja kyseessä on ns. pikarasti eli mallia helppo!

On se nopee toi A:B

Minulla oli jo Humlan alueen maastokartta printattuna ja tutkittuna mistä se rasti ehkä löytyisi. Onneksi Jaska ehti hakea sen, olisin hakenut sitä ihan väärästä suunnasta.

Northin rastikuva on hieno, ei kyllä taaskaan mitään hajua missä tuo voisi olla.

>Jaska< Guest
    [QUOTE=Mankeli Apina;2112952]Minulla oli jo Humlan alueen maastokartta printattuna ja tutkittuna mistä se rasti ehkä löytyisi. Onneksi Jaska ehti hakea sen, olisin hakenut sitä ihan väärästä suunnasta.

Hevosen paskat johdatti meidät rastille. Tuli siellä humlassa joku maastopyöräilijä vastaan akillespaita päällä. En tiedä kuka. Olisko ollut A.B. jo matkalla mun rastille vaikka en ollut vielä ottanut siitä kuvaa

Nortin rastista ei hajuakaan mis on.

No vinkataan sen verran että tosta on joka ikinen ikämies ja junnu ajanut ohi n.30 metrin säteellä.

Kesken lenkin otettu rasti ja uusi rasti

Tää voi olla vähän hankala

Oot kyllä tyylikkäästi hirttäny pyöräsi!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •