täytyy myöntää että kuvat on koneella mut en saa siirrettyä niitä tähän kuvana...v....ttu...aaaaa
täytyy myöntää että kuvat on koneella mut en saa siirrettyä niitä tähän kuvana...v....ttu...aaaaa
ei niin ei
Jaskalla tehokasta viestimäärän kasvattamista
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
No ei näemmä tarvii lähtee tänään uuestaan ettimään. Missäs tää Ground Zero lienee?
Eilen kun kävin "ihan varmaa" hakemassa, niin siinä olikin nykyään työmaa.
I'll be damned if I'm gonna clean up this mess.
Ei tää näin voi jatkuu ...3 tunnin lenkki ja viis tuntia koneen ääressä toiset hiet...pitäkää tunkkinne, lähen hakee lapset hoidosta
Uusi jos tosta mitään näkyy
Ei täälläkään. Jotain mielikuvaa paikasta kyllä on. Harmi kun en ennen loppuviikkoa pääse etsimään kun kotkassa olen...
Mikä keula tuossa taaimmaisessa pyörässä on kun ei oikein kännyllä näe?
Hmm... Nyt tuli aavistus, ainakin yhdestä mahdollisuudesta... täytyy käydä joku päivä tsekkaamassa![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Pitihän se käydä tsekkaamassaMutta rehellisyyden nimissä niin ei osunut eka ajatukseni kohdilleen ja tossa paikassa en ole käynyt vuosiin, mutta kun se oli parin sadan metrin päässä ja puusto täytti kriteerit päätin kurkata myös viereisen kallion päälle
Uusi rasti on kulttuurimaisemissa ja kyseessä on ns. pikarasti eli mallia helppo!
![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
No nyt näyttää jo etäisesti tutulta![]()
Silmitön raivo korvaa puuttuvan tekniikan.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Abouts+tuossa&srs=EPSG%3A30 67&y=6694326&x=426797&lang=fi
Uusi:
Seuraavan kerran kun A.B sanoo "täytyy käydä joku päivä tsekkaamassa" niin mä luovutan samantien. Pitäs noi krossarit kieltää tässä lajissa..
Taas tiedän että olen nähnyt tuonkin. Ei vaan muistu mieleen. No nyt tulikin aavistusHitto kun en itse pysty itse käydä hakemassa, pitääpä yrittää saada joku toinen junnu käydä nappaamassa
![]()
Minulla oli jo Humlan alueen maastokartta printattuna ja tutkittuna mistä se rasti ehkä löytyisi. Onneksi Jaska ehti hakea sen, olisin hakenut sitä ihan väärästä suunnasta.
Northin rastikuva on hieno, ei kyllä taaskaan mitään hajua missä tuo voisi olla.
[QUOTE=Mankeli Apina;2112952]Minulla oli jo Humlan alueen maastokartta printattuna ja tutkittuna mistä se rasti ehkä löytyisi. Onneksi Jaska ehti hakea sen, olisin hakenut sitä ihan väärästä suunnasta.
Hevosen paskat johdatti meidät rastille. Tuli siellä humlassa joku maastopyöräilijä vastaan akillespaita päällä. En tiedä kuka. Olisko ollut A.B. jo matkalla mun rastille vaikka en ollut vielä ottanut siitä kuvaa
Nortin rastista ei hajuakaan mis on.
No vinkataan sen verran että tosta on joka ikinen ikämies ja junnu ajanut ohi n.30 metrin säteellä.
Kesken lenkin otettu rasti ja uusi rasti
Tää voi olla vähän hankala
Oot kyllä tyylikkäästi hirttäny pyöräsi!![]()
Kirjanmerkit