http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...=296&map.y=288
Ei taida kuva näkyä...Dropboxista otin. Ja en myös osaa lyhentää linkkiä. Enkä myös ajaa pyörällä
joo ei näy kuva...no lisää harjoittelua
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...=296&map.y=288
Ei taida kuva näkyä...Dropboxista otin. Ja en myös osaa lyhentää linkkiä. Enkä myös ajaa pyörällä
joo ei näy kuva...no lisää harjoittelua
Riittääkö trackerin http://www.sports-tracker.com/#/work...717nq5g94htpe8 starttipaikka?Laita sitten kuva kehiin koordinaattien kanssa ja HuhtisMTB saa lisä-aikaa seuraavan rastin lataamiseen, muutenhan >Jaska< saattaa ehtiä ensin...![]()
Muokkauksia tehty joten nytten jos ei ole koordinaatit kohdallaan ni sit ei koskaan. Vai lasketaanko viime tingan muokkaukset?
Ehdin ensin!!
Tässä siis vanha kuvarasti ja uusi kuvarasti.
PS. vihje:alexin seuranta![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Mainitsemasi kuvakulma olisi ainakin tuonnu piirun lisää pirullisuutta
Tämän pitäis olla semi-helppo kaikille itäpuolella polkeville![]()
Ei mitään hajua vaikka vihjeenkin katsoin...
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Täytyykin alkaa seuraamaan tätäkin ketjua. Ei tosin mitään hajua tuosta viimeisimmästä rastista, mutta sehän onkin (ilmeisesti) väärällä puolella jokea![]()
Silmitön raivo korvaa puuttuvan tekniikan.
Huomenta! Ja sori, en vaan malttanut antaa tuon olla rauhassa kun laitoitte rastin tuohon mun takapihalle! Eli päätin siirtää rastin näin heti aamutuimaan niin ehditte sitten hakea uudenkin rastin vielä sunnuntain aikana!
Ensin eilen jätetty rasti:
Sitten uusi rasti:
Tuokin menee kategoriaan semi-helpot! Vinkiksi voidaan antaa että tuota "tietä" käyttää vain hevoset, pyöräilijät ja kävelijät!![]()
A.B. muokkasi tätä : 13.10.2013 at 09.53
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Semi-helppo? Taaskin ihan kuutamolla. Pistää miettimään että onkohan mulla ajaessa ollenkaan silmät auki?
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Oon vähän samoilla linjoilla Miken kanssa. Ilmeisesti sitä keskittyy niin paljon pystyssä pysymiseen ettei ympäristöä noteeraa ollenkaan.
Taisikin olla semi-paha kun kukaan ei ole vielä käynyt poimimassa sitä![]()
Ei kyllä tuo kuva lyö minkäänlaisia kelloja.
No voihan... Yleensä tuota ollaan taidettu ajaa eri suuntaan kuin kuvassa näkyy. Voisin sitten täsmentää sen verran, että eka vihje pitää sisällään ettei tuossa talvella näy edes juuri hiihtäjiäkään kun tuohon osuuteen ei latuja vedetä vaikka ihan vieressä tehtyä latu-uraa riittää vaikka muille jakaa koko talven.
Joko tärppäs? MikMy tietäis ainakin heti tuon kohdan, mahtaako lukea vaan tätä threadia?!
Vastaatko kysymyksiin privassa koskien rastin lokaatiota vai onko okei että kysyn kysymyksen tässä ja vastaat miten parhaaksi katsot?![]()
No hyvä. Eli kysymys ois, onko rasti humlassa?![]()
A.B:n edellispäivien Endomondo-seurannan perusteella veikkaisin Kokonniemen aluetta? Sielläkin pörrää hevostelijoita ja hiihtäjiä...
Eli Endomondosta ei kannata hakea apua...![]()
Heh... Hyvä idea, mutta en ole ladannut sitä ajo vielä Endomondoon, missä Rastin rakensin![]()
Minulla olisi pieni toive sitten seuraavien rastien laittajille. Laittakaa vähän helpommin tunnistettavia paikkoja. Voisi esimerkiksi ottaa kuvan jossa on enemmän ympäristöä, eli vaikka ei ole ikinä ollut ihan kyseisessä paikassa niin voisi arvata suurinpiirteisen sijainnin ja lähteä sitten hakemaan tarkkaa paikkaa. Esimerkiksi minä olisin voinut ottaa aloitus kuvan toiselta rinteeltä josta näkyy kaupunkia niin aivan Porvoo ummikkokin olisi voinut osallistua.
Minä ajattelin just toisippäin että pitäisi olla hiukan haastetta.Tässä olisi sopivasti (edellisissäkin on ollu), luulisin että tunnin ajo humlassa riittää. En tiedä tarkalleen mis on mut jos sitä ei ole tänäiltana napattu niin suuntaan lenkkini sinne suunnalle ja käyn sen huomenna päivällä napaamassa. En haluisi millään painostaa
![]()
Mä komppaan Jaskaa, vähän rasteissa pitää olla haastetta! Ei rastit tietenkään saa olla liian vaikeita, kun eihän niitä muuten kukaan löytäisi! Ja kuten nyt tämä mun vika, joka ilmeisesti oli pykälän liian paha niin olen vahvistanut HuhtisMTB hyvän alue tunnistuksen. Eikä Humlan lenkin lähiympäristössä riitä edes tunniksi ajettavaa noin leveistä väylistä, joissa ei autoja tai hiihtäjiä tavata! Sitä paitsi rastihan on julkaistu vasta eilen aamulla![]()
Ahsoo, nythän mä hoksasin mistä toi on mutta millä tässä paikan päälle kerkeäis.
Ihan jees että näissä on haastetta, mutta saahan sekaan heittää välillä helppoja pikatärppejä.
Muoks, vaikuttaa siltä että olen sittenkin aivan yössä.
Peter North muokkasi tätä : 14.10.2013 at 20.02 Syy: Luulotauti
I'll be damned if I'm gonna clean up this mess.
Kaikki taitaa odotella Jaskan seuraavaa postausta![]()
Eikös tuo Norttikin tuossa luvannut katsoa, koska ehtisi rastin käydä poimimassa![]()
Aleksikin kaavaillut käyvänsä katsomassa...![]()
Kirjanmerkit