Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näyttää tulokset 31 - 59 / 59

Aihe: Velosport Mäkelänkatu

Vähän ristiriitaista palautetta tuntuu olevan kyseisestä putiikista, mutta oma kokemusta (se ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa) oli positiivinen. Sidin kengät olivat kiikarissa ja Turusta näitä ei saa, joten kävin hakemassa kengät samalla, kun olin Helsingissä. Myyjä tervehti, kun astelin kauppaan ja kyseli, voiko olla avuksi. Sanoin, mitä olin etsimässä ja avuliaasti etsi hyllystä oikeaa mallia ja numeroa ja tarjosi niitä testattavaksi. 10 minuutin reissulla selvittiin ja tiskillä olin varautunut maksamaan netissä olevan "alkaen"-hinnan, mutta yllätykseksi hinta olikin pari kymppiä alempi. Suosittelen.
    http://www.hhcmb.fi
    https://www.facebook.com/hhcmb

Kävin hakemassa tänään Sportfiren karvasuojat kengille, ainoana asiakkaan silloin olin kaupassa, tervehdittiin iloisesti, kyseltiin voidaanko olla avuksi ja siitähän se homma sitten lähti. Kerroin mitä tulin hakemaan, kysyttiin tartteeko muuta ja niitä kateltiin siinä ja kokeiltiin ja keskusteliin niitä näitä ja pyöristä muutenkin. "Päivän hinta" mitä tiedustelin oli 8% halvempi OVH:sta joten tyytyväinen olen, niin hinnasta kys. tuotteen kohdalla kun verrataan muihin lafkoihin ja asiakaspalvelusta tietenkin.

Plussaa isolla peellä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Edellinen ostos oli vuonna 1988 Lookin polkimet ja Sidin kengät - molemmat maksoivat noin a 500 mk parilta ja kengät tallessa vieläkin. Hinta oli opiskelijapojalle niin traumaattisen kova, ettei taloustilanne ole vieläkään toipunut Palvelu oli jo silloin kohdillaan.

Kyseinen pulju on työmatkani varrella ja aika usein tulee käytyä. Olen ostanut toistaiseksi vasta yhden pyörän ko. liikkeestä. Rättejä ja kulutustavaraa ostettaessa on tähän mennessä lähtenyt hinnasta aina mielestäni merkittävä siivu pois. Ja tämä pyytämättä. Joskus olen tinkinyt lisääkin siinä yleensä onnistuen. Usein ovat hinnat olleet lopulta lähellä nettihintoja. Tosin kaikkea ei sieltäkään saa. Palvelu on ollut aina ystävällistä, asiantuntevaa ja avuliasta. Sesonkiaikana saattaa tiskin takana olla kloppeja, jotka eivät ehkä yllä vakihenkilökunnan tasolle edellä mainituissa asioissa.

Olipa mukava käydä hetken mielijohteesta ostoksilla turun suunnalta. Kärryyn jäi sidit ja myyjäkin paljastui vanhaksi kisakuskiksi jonka kanssa piestiin suuta niistä sun näistä. Hintataso oli alempi kuin mm. BD:ssä. Tulen varmasti käymään tulevaisuudessa...

Erinomainen ja asiantunteva liike, hinnat aina kassalla sovitettavissa, ainakin hieman ja palvelu ystävällistä.

Soitin eilen ja varasin rataspakan, tänään kävin hakemassa pois. Asennus tapahtui välittömästi. Erittän asiantuntevaa ja ystävällistä asiakaspalvelua. Hinta yllätti positiivisesti. Menen uudelleen.
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Kaipaan Rubino Pron Slick-versiota valikoimaan normi Proiden lisäksi.
    Itsekin kävin täällä ostamassa pyöräilyhousut ja Campan puseron.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Ei kannata mennä vielä Koskelantien myymälään.
    Aika iso siitä on tulossa.

Eilen kävin ostamassa maastopyöräilykengät, tai oikeastaan kahdet, kun parempi puoliskokin tarvitsi. Palvelu oli erinomaista; asiantuntevaa ja ystävällistä. Oli ensimmäinen kerta kaupassa, mutta ei varmasti viimeinen.

itse liike on karkkikauppa. Helmenä Colnagon joku-limited-edition kultainen campan eps, campan hiilarikiekoilla - onneksi oli liian isoa kokoa 😀

Uudessa Fillari-lehdessä on Velosportin mainos: avajaiset 5.3.2016. Ainakin kypäriä, polkimia, trainereita, fillareita ja työkaluja alennuksella, luultavasti muutakin. Jussi Veikkanen on johonkin aikaa paikalla ja kauppa on lauantaina auki klo 10-18.

No kävipäs sopivasti. Pari kertaa vuoteen käy täällä sivistyksen parissa ja nyt sattu avaijaiset juuri messujen aikaan. Pitääkin olla heti kympiltä roikkumassa ovessa :P

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeeHoo Katso viesti
    Uudessa Fillari-lehdessä on Velosportin mainos: avajaiset 5.3.2016. Ainakin kypäriä, polkimia, trainereita, fillareita ja työkaluja alennuksella, luultavasti muutakin. Jussi Veikkanen on johonkin aikaa paikalla ja kauppa on lauantaina auki klo 10-18.
    Varmaan hyviä tarjouksia, mutta Colnagon krossarin normihinnaksi on laitettu 2 k€, kun se saman lehden taulukossa on 1750 €. Toki tarjoushinta silti houkuttelisi, jos tuollaiselle tarvetta olisi.

Eiliseltä:
    10k-kerhon jäsen

Onpa tarkkaa tuo pyöräilyn analysointi. Nieminen näkyy olevan vielä hyvissä voimissa.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Kyselin sähköpostitse eräästä pyörästä, että löytyisikö siitä minulle sopivaa kokoa koeajolle. Vastaus tuli nopeasti, mutta kyseistä pyörää ei ollut enää minun kokoa jäljellä. Heillä oli kuulemma liikkeesä kuitenkin oli toinen malli samoilla osilla minun kokoa. Sen koeajettuani päädyin myös ostamaan sen. Parempi mallihan se oli, mutta hinta ja ulkonäkö kohtasi oikein hyvin. Sade pilasi säätölenkin, mutta tehdään alustava säätö itse kellarissa (tykkään itse säätää asennon rauhassa) ja huomenna lenkille tarkemmin säätämään (50km jälkeen huomaa paremmin).

Suosittelen erittäin lämpimästi liikettä. Asiakaspalvelu oli oikein kivaa ja asiallista. Hinnastakin kannattaa ilmeisesti vähän kysellä.

Hiukan kaks jakonen mielipide liikkeestä. Joka toinen kerta palvelu erinomasta ja kun taas joka toinen tympeää. Viime kesänä kenkä ja poljin kaupoilla niin palvelu erinomasta. Pari viikkoa myöhemmin kenkäsuojia ostamassa niin tympeä myyjä vei hyllyn eteen ja sanoi tuossahan niitä on ja bonuksena heitti kysymyksen että miksi ostaa kun leipäpussi kengän päällä ajaa saman asian. Ihan ok läppä jos ois ollu läppä. No vuoden tauon jälkeen tänään anteeksi antaneena niin palvelu oli erittäin loistavaa. Toivottavasti ensi kerralla samalaista kun meen tekeen lopulliset kaupat.

mutanaama Guest
    @needleman, täsmälleen samat fiilikset

Tässä viimeisen viikon aikana piipahtanut liikkeessä nyt kolmeen otteeseen ja palvelu ollut kyllä erinomaista. Lähdin alunperin hakemaan uutta satulaa ja VS suoritti omasta suosituksesta Selle Italian idmatchin oikean satulan löytämiseksi. Lopputuloksena kuitenkin oli se, että pyörässäni oli jo oikeanmallinen satula ja tästä seurauksena varasin ajan fittaukseen seuraavalle päivälle. Ostin samalla reissulla uudet pedaalit, josta sain erittäin asiantuntevaa opastusta ja tietoa. idmatchista ei veloitusta otettu, vaikka en satulaa loppujen lopuksi ostanutkaan. Tämä oli itselleni hieman yllätys (positiivinen sellainen).

Seuraavana päivänä menin fittaukseen pyörän ja ajokamojen kanssa ja sen pohjalta tehtiin pieniä säätömuutoksia satulan asentoon ja kohtaan, joiden kautta sain ajoasentoni huomattavasti paremmaksi (ja jonka takia olin alunperin uutta satulaa mennyt etsimään). Kaikki sujui oikein hienosti ja asiantuntevasti. Samalla ostin uudet ajohousut ja näidenkin osalta sain erittäin asiantuntevaa ja hyvää palvelua. Päädyin ostamaan housut ja fittauksesta ei loppujen lopuksi laskutettu mitään (jota jälleen hämmästelin).

Eilen kävin vielä hakemassa uudet tankonauhat ja palvelu oli aivan yhtä hyvää kuin aikaisemminkin, myyjä kertoi eri nauhoista oma-aloitteisesti vaikka tullessani sisään olin jo oikeastaan päätökseni tehnyt ja kysyin vain missä hyllyssä tankonauhat ovat. Vielä kun kassalle kerkesin maksamaan niin myyjä huomasi että valitsemani nauha oli yhdessä heidän esillä olevassa pyörässä käytössä ja kertoi että siinä voi hieman ko. nauhaa tunnustella jos tuntuma mietityttää.

Olen VS:llä käynyt aikaisemminkin ja ei silloinkaan ole koskaan palvelussa ole ollut mitään valittamista, mutta näiden kolmen viimeisen visiitin seurauksena on kyllä ainakin minun silmissäni VS nostanut palvelun ihan eri tasolle kuin aikaisemmin.

Todettakoon vielä että en ole pyörääni kuitenkaan VS:ltä ostanut ja se ei ole edes heidän edustamaa merkkiä. Näiden kokemuksien valossa en kyllä yhtään ihmettelisi jos seuraava pyörä tuolta tulisi ostettua.

Jos VS:n työntekijä tätä sattuu lukemaan, niin todella suuret kiitokset!

Eilen iltap. ihamparasta palvelua huollossa. Piantsi on kuin uudestisyntynyt. Iso, siis toosi iso kiitos osaavalle & viitseliäälle huoltoukolle.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

"Piantsi" voi olla tädellä sydämellä annettu ja lausuttu lempinimi rakkaalle pyörälle, mutta kyllä se särähtää korvaan. Italialaiset eivät itse välitä siitä että muunmaalaisia joskus vähän huvittaa heidän muiden kielien ääntämyksensä (ja vierasperäiset sanatkin he sovittavat itsetuntonsa säilyttäen italiankieleen täysin omaan suuhunsa sopiviksi), mutta suomalainen voisi sentään sanoa vaikka "Piankki" tai "Pianki" jos pehmeä bee tuntuu liian herraskaiselta.

Mutta Velosportin huollosta on aivan samanlaisia kokemuksia sekä osaamisen että viitsimisen suhteen. Ainakin kun asioi kiirehuippujen ulkopuolella. Pienikin työ tehdään huolella, nähdään tarvittaessa vaivaa eikä esimerkiksi anneta asiakkaan ymmärtää että pitäisi jo ostaa jotain uutta ja kallista.

Ruusuja Velosportille

Täytyy antaa ruusuja ja iso peukku Helsingin Mäkelänkadulla olevalle Velosport -pyöräkaupalle. Palvelu oli osaavaa, kysymyksiin sai pätevän vastauksen ja ystävällistä palvelua. Tarvikevalikoima oli hyvä, paljon laadukkaita pyöräilytarvikkeita, ei siis myy pelkästään samaa kamaa mitä motonet, biltema ja hong kong kalliimalla vaan löyty ihan kunnon käyttäkelpoista tavaraa hyllystä. Myöskin kun menin pyörää ostamaan, ottivat minusta mitat ja tilasivat oikean kokoisen pyörän. Koeajopyöräkin säädettiin oikeisiin mittoihin. Henkilökuntaa oli lauantaina vähemmän kuin arkena, mutta palvelu ei silti ollut kiireistä ja hutiloitua.

Kaupan veppiosoite: www.velosport.fi

Samoin täältä:

Maahantuojan leviteltyä käsiä ohjainlaakerin vaihdon suhteen vein Velosportiin, jossa hoitivat homman: sopiva laakeri ja työ ihan kohtuuajassa. Lomalla pääsin vihdoin maantielle!

Asiakaspalvelulle iso plussa joustavuudesta. Oma moka tilauksen kanssa, mutta olivat valmiita joustamaan ja saivat näin ollen erittäin tyytyväisen asikkaan, taas kerran. Hintakin oli erittäin kilpailukykyinen ellei jopa halvempi ottaen huomioon ostetun tuotteen heikko saatavuus.

Tänään uudet maantiekengät kyseisestä liikkeestä ja palvelu oli todella erinomaista. Istuvuus katsottiin tarkasti ja autettiin valitsemaan kahdesta lähes yhtä hyvin istuvasta se parempi. Itse en olisi osannut läheskään niin hyvin arvioida ilman apua.
    Täydet pisteet tästä. Seuraavatkin kengät täältä...
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

Velosportissa toimii näköjään myös Sidin kenkien varaosapalvelu. Sieltä ostamalla oli puolta halvempaa kuin Saksan nettikaupasta. Saksassa olisi kalliimpaa, vaikka ei olisi postikuluja. Munusta kengät on patas ostaa sovittamalla.

Tämähän on ollut esillä ties kuinka monta kertaa vuosien saatossa - mutta ehkä se juuri siksi unohtuukin tai tulee yllätyksenä monelle! Velosportilla on aiheesta ystävänsä ja pitkäaikaiset asiakkaansa ja aiheesta tai aiheetta myös niitä jotka eivät ole olleet tyytyväisiä palveluun tai kokeneet että eivät ilmeisesti ole oikeanlaisia asiakkaita tai jotka ovat pitäneet liikkeen hintoja korkeina, mutta kukaan ei kai ole voinut tai edes halunnut kiistää että paras ostospaikka koko Euroopassa hintatasoa myöten on Velosport Mäkelänkadulla.

Ja Sidien hieno ominaisuus on juuri tuo että kenkiin saa varaosia. Omiin niin maantie- kuin maastokenkiini olen vaihtanut (kaatumisissa tällin saaneet) hajonneet salvan osat ja tietenkin kuluneet kantapalat.

Velosport uuteen omistukseen.

Erään aikakauden loppuhan se on, kun perustaja Raimo Nieminen jää eläkkeelle.

https://www.instagram.com/p/B2EcOPLhVxq/

https://m.facebook.com/story.php?sto...58262800915352

Hyvä palvelu liikkeessä jatkuu. Lähetin illalla kysymyksen Velosportista ostetun trainerin katkenneesta hihnasta. Sain jo vastauksen, että Elite lupasi lähettää heille uuden hihnan.

Aika hyvin, kun myymäläkin aukeaa vasta puolen tunnin kuluttua!
    10k-kerhon jäsen

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •