RideMPmessutSumekoGiant
Sivu 369 / 369 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 269 319 359 367 368 369
Näyttää tulokset 11.041 - 11.046 / 11046

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

Se on juuri noin. Lou on kuitenkin rungoltaan mukavampi, ei tuo Johnny mikään huono ole. Ja sehän on valmis nastoitettavaksi jos haluaa. Löytyy myös valmiiksi nastoitettuna.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kepsu Katso viesti
    Minulle on oikeastaan sama mitä jaksat ja mitä et. Meillä ei polut aina ole kovia jolloin tarvitsen enemmän pitoa, jota Lou tarjoaa. Ja jaksan ajaa myös kelvejä Loulla, ei mitään ongelmaa. kunhan vain suosittelen omasta mielestäni ehdottomasti parhaita läskipyörän renkaita talvikäyttöön. Voisitko antaa jotain vinkkejä ajotekniikkaan liittyen, jos sinulla niitä on? Jotakin muuta kuin että ylämäessä pyritään välttämään sutimista pyörittämällä tasaisesti ja yritetään pitää painoa takarenkaalla.
    Minulle on oikeastaan ihan sama osaatko ajaa vai et. Kunhan olen nyt vain todennut että Bud+Lou ei kaikille ja kaikkeen talvipolkukäyttöönkään ole mielestäni se kaikkein paras kuten julistat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Minulle on oikeastaan ihan sama osaatko ajaa vai et. Kunhan olen nyt vain todennut että Bud+Lou ei kaikille ja kaikkeen talvipolkukäyttöönkään ole mielestäni se kaikkein paras kuten julistat.
    Ei minun ajotaitoni ketään muutakaan kiinnosta, älä välitä. Selvähän se on ettei se kaikille ja joka paikkaan sovi, mutta julistin tottakai omia näkemyksiäni. Jonkin verran kokemusta noista kertynyt, kuten varmasti sinullekin.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Uskallanko litkuttaa performance sarjan JJ:t? Schwalbe ei lupaa tubelesta, mutta en viitsisi kahta hunttia laittaa uusiin renkaisiin kun noi mun nykyiset on uudenkarheat, tuli pyörän mukana.
    Tokkiisa

Lähetetty minun CPH2307 laitteesta Tapatalkilla
    Kona kikapu deluxe 2004

Litkuttelin äskettäin dudeen budin etuseksi ja taakse tuli ” fish and whistle, whistle and fish ”.

Minä mietin taakse ripeää oravaa. Siinä on hyvät nappulat.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •