Sivu 339 / 339 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 239289329337338339
Näyttää tulokset 10.141 - 10.146 / 10146

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puusilmä Katso viesti
    Joo, en minäkään JJllä vaikeassa maastossa ajaisi, nytkin vain työmatkoja asvaltilla kurvailen... Jotkut tuntuvat pärjäävän sysipaskallakin - itse en osaa ajaa ollenkaan.
    itse koen olevani teknisesti huono kuski. Mutta kun olen juuri siirtynyt tuolta 2.2" renkaiden puolelta tänne fatti-maailmaan, niin minusta 4.8" JJ pitää ihan tautisesti.
    How can we dance when our earth is turning?
    How do we sleep while our beds are burning?

- Midnight Oil -

Pitää kyllä, mutta jos mennään löysälle alustalle kuten sohjoinen lumi tai muta niin se liukuu kuin pulkka. Etenkin sivusuunnassa.

Laittakaa jotkut oikein raskaat renkaat alle ja JJ tuntuu taivaalliselle. 😄 Ajoa ja ajoa sanon minä. JJ on hyvä kumi kun tiedostaa puutteet kuitenkin positiiviset puolet suuremmat. Laskekaa paineita, tubelekset käyttöön, ja ennakoivaa ajoa maastossa. Lisäksi ostakaa myöhään syksyllä uudet aina. Silloin terävät nappulat toimii parhaiten. Saksasta kun saa halvalla kumia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Villetre Katso viesti
    Laittakaa jotkut oikein raskaat renkaat alle ja JJ tuntuu taivaalliselle. �� Ajoa ja ajoa sanon minä. JJ on hyvä kumi kun tiedostaa puutteet kuitenkin positiiviset puolet suuremmat. Laskekaa paineita, tubelekset käyttöön, ja ennakoivaa ajoa maastossa. Lisäksi ostakaa myöhään syksyllä uudet aina. Silloin terävät nappulat toimii parhaiten. Saksasta kun saa halvalla kumia.
    Samaa mieltä, tosin kokemukset vain takarenkaana.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Pitää kyllä, mutta jos mennään löysälle alustalle kuten sohjoinen lumi tai muta niin se liukuu kuin pulkka. Etenkin sivusuunnassa.
    Pitikin mennä kehumaan. Eilen eka mutalenkki, niin olipas liukasta. Ja juurikin sivusuunnassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Villetre Katso viesti
    Laittakaa jotkut oikein raskaat renkaat alle ja JJ tuntuu taivaalliselle.  Ajoa ja ajoa sanon minä. JJ on hyvä kumi kun tiedostaa puutteet kuitenkin positiiviset puolet suuremmat. Laskekaa paineita, tubelekset käyttöön, ja ennakoivaa ajoa maastossa. Lisäksi ostakaa myöhään syksyllä uudet aina. Silloin terävät nappulat toimii parhaiten. Saksasta kun saa halvalla kumia.
    Samaa mieltä. Märässä maastossa, ihan niinkuin talvellakin, on toi edellä sanottu nappuloiden terävyys olennainen etu. Vaihdoin vanhan kuluneen 4.8 Liteskinin joka kesä keleissä oli ihan mainio, myöhään syksyllä uuteen niin kyllä ero oli ihan selvä. Tosin myöskin enemmän kokemusta takarenkaan.
    Tällä systeemillä tietty kertyy vähän kuluneita kumeja, mutta onneksi niillä on hyvät jälkimarkkinat.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •