Tiedetään, kunhan vaan ehtisi hakemaan....
Tiedetään, kunhan vaan ehtisi hakemaan....
Huomenna lenkille...
Tässä CamoN:n rasti.
Ja tässä uusi:
![]()
Huomenna lenkille...
Missä tuo edellinen rasti muuten sijaitsee?
Lehtomäen takana, mäen päällä:
https://www.google.fi/maps/@60.89417...XWHQjk2fdQ!2e0
Huomenna lenkille...
Alue taitaa olla virallisesti Sarkolanmäki. Tai muistaakseni sinne mäen pohjoispuolelta nousevan tien varteen on viitoitettu Sarkonlanmäki tjsp.
Edellinen rasti Kasarminmäellä Kasarminkadun varressa. Entisen Kouvolan varuskunnan, nykyisen Kymenlaakson AMK:n seinustaa. En osunut ulkomuistista aivan metrilleen samaan paikkaan, mutta lienee tunnistettavissa.
Seuraava rasti:
5 pisteen vihje - Jos sää on sen mukainen että on ylipäänsä tullut lähdettyä lenkille, tällä paikalla sekä ulkona että sisällä kärpäset kannustavat työntämään eväät parempiin suihin ennen kuin on liian myöhäistä.
4 pisteen vihje - 50% todennäköisyydellä tiskin takana palvelee nuorta Satu Tuomistoa vahvasti muistuttava nappisilmä.
3 pisteen vihje - Ilmeisesti vielä elokuun ajan auki Ke-La 9-15.
2 pisteen vihje - Taivaallista mansikkaraparperipiirakkaa silloin kun sitä on tarjolla.
Melko ärsyttävä palvelu tuo Flickr. Joko näyttää linkitetyn kuvan tai ei näytä. No, tyhjää raamia klikkaamalla pääsee varsinaiselle sivustolle jossa sen pitäisi näkyä.
"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Ilman vihjeitä en olisi tätä tienyt. Ajoin autolla tänään tästä ohi ja osui silmään tuo aukiolo kyltti. Täytyy laittaa tarkkaan harkintaan, jos vaikka huomenna ajais tuonne.
Ajattelinkin, että oon joskus nähnyt tuon "tukkirastin". Tänä kesänä jäänyt tuo maastopyöräily vaan niin vähiin etten muistanut tuota paikkaa, vaikka viime kesänä pari kertaa kävin tuolla mäellä. Mulla olis sellanen mielikuva, että paikan nimi oli Sarkonmäki (aloin sitten pilkkua viilaamaan).
Kahvila Pehtoori:
Uusi rasti myös kahvila, aluksi ilman vihjeitä:
![]()
Huomenna lenkille...
Sen verran vihjettä, että kesäkahvila on avoinna 2.5.-31.8.2014 su-pe 10-20, la 10-17
Huomenna lenkille...
Ei tää vihjeitä tarvinnut, ei oo vaan kerinnyt hakemaan.
Ei ole tuttu paikka mulle, mutta googlaamallahan toi löytyi. Viikonloppuna käyn tän hakemassa, jos kukaan ei ehdi ensin.
Voipi olla että joku kerkiää.
Kahvila Iitin kirkkoa vastapäätä.
https://www.flickr.com/photos/126179...n/photostream/
Kahvila Iitissä kirkkoa vastapäätä.
![]()
Pahasti Karppa10 myöhästyi minuutilla, eli CamoN ehti ensin.
Jatketaanko sitten tuolla lentokonekuvalla?
Huomenna lenkille...
Utin ABC...
ja uusi rasti. Pyörän saa sijoittaa myös lähemmäksi rakennusta.![]()
[IMG][/IMG]
tiki muokkasi tätä : 21.08.2014 at 20.29
Hieno kuvakulma. Traktori levikkeellä meinasi harhauttaa. Mutta tuonne ei varmaan jaksa lähteä maantieohjuksella eikä maasturilla. Pitääkö tässä sijoittaa crossariin.![]()
Pitää. Kouvolasta puuttuu crossariyhteislenkit.
<offtopic> Mulla saattais olla semmonen BH:n RX cyclocrossi mahdollisesti sopuhintaan pois lunastettavissa. Kuiturunko, 105:n osat. Mahdollisesti joku 52 kokoinen, mutta musta jotenkin tuntuu, että mulle sais olla vähän pienempi...</offtopic>
Täytyy tunnustaa, että tuon kuvakulman saadakseen piti tunkata ja kantaa. Ei vienyt polkukaan perille.
Pahan pistit. Alueen mielestäni paikallistin, tarkka kohta vielä hakusessa...
Huomenna lenkille...
Vähän joutui etsimään, mutta löytyihän se Mäyrämäeltä:
Uusi kuva maastosta. Tämän viikon paikallislehtien lukeminen auttaa...
![]()
Huomenna lenkille...
Veturin lähellä...
Huomenna lenkille...
uusi luontopolku Niivermäellä (mainioita polkuja siellä)
![]()
tiki muokkasi tätä : 25.09.2014 at 19.29 Syy: kuvan lisäys
Lokaatio paikannettu, viikonloppuna haetaan![]()
Huomenna lenkille...
laitoin helpon vaihteeksi ☺
Keltin voimalaitoksen yläpuolelta:
Tänne pääsee maantiefillarillakin:
![]()
Huomenna lenkille...
Oon ite melkein ihan unohtanut nää rastit, piti tänään käydä katsomassa missä mennään. Mut ohan tää nyt, reilu kolme kuukautta jo viimeisestä rastista.. Tarttis ehkä itsekin aktivoitua, edellyttäen toki että löytäis rastin.. onko tää melkolailla Kouvolan keskustassa?
Kyllä, melko keskustassa. Rautatieasemalta länteen.
Huomenna lenkille...
Kirjanmerkit