HuntteriGiantGarminBikeshopBlack IceElectrobike
Sivu 1 / 42 1 2 3 11 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 1241

Aihe: Puhelimen vaihtoa?

Puhelimen vaihtoa?

Tarkoitus olisi vaihtaa Nokialaiseni kosketusnäyttöpuhelimeen ja olen puntaroinut Samsungin Galaxy XCover 2-mallia tilalle, tuon veden- ja pölynkestävyyden vuoksi, koska honkkeloin tieten tai tahtomattani turhankin usein.
    http://www.samsung.com/fi/consumer/m...GT-S7710TAANEE

Aiempaa kokemusta kosketusnäytöllisistä ja mahdollisesta netin käytöstä puhelimella ei ole. Onko kelleen kertynyt kokemusta tai kuulopuheita tuon toimivuudesta?
    My brain is stuck from shooting glue
    I'm not sorry for the things I do

Carbona not glue

Olipas ajankohtainen aihe itsellenikin. Siviilipuhelin Nokia 6300 on nyt tiensä päässä.

Vaimokulta osti taannoin Android-kännykän ja sitä hypisteltyäni olen nyt itsekin vakuuttunut, että se tulee käyttikseksi itsellekin. Ja juurikin tuo XCover2 on kiikarissa. Siksi muakin kiinnostaisi jos jollakulla olisi tuosta pahaa sanottavaa.

Myös Sonyltä löytyy vedenpitäviä Android-malleja.

Ei ole varsinaisia käyttökokemuksia mutta paperilla tuo näyttää aikalailla vastaavalta kuin nykyinen Galaxy S kakkoseni.
    Olenkin vakaasti harkinnut vaihtavani äSsän Xcoveryyn.

Yleisesti kehtaisin suositella Samsungin Android luureja.

Mulla on ollut nyt 1.5 vuotta tuo xcover1 ja sen ajanse on toiminut ilman mitään murheita.
    Ja nyt olen ajatellut kipata puhelimen kummipojalle ja hankkia itselleni tuon xcover2 mallin.
    Puhelin on ollut kestävä ja pestävä, ei mitään pahaa sanottavaa ja tämä myöskin oma ensimmäinen älypuhelin.
    Satulanhaistelija

iPhone. Ette pety. Pussiin suojaan niin pysyy kakki poissa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Laita sitte kerralla riittävän iso näyttö, 4" tai isompi. Mitä pienempi ni sitä hankalampi kosketella ja selailla

...ja minä toivon Jollasta Puhelinta itselleni, edellinen oli Benefon Q, sen jälkeen on ollut lähinnä Nokian rimpuloita

Jokseenkin 11 vuotta tuli työkseni rassatua noita Nokian puhelimia ja olin varma että kun itse pitää laitteet ostaa, merkki vaihtuu. Iphone 5 kokemukset muutamalta kuukaudelta, ja on kyllä ihan paras laite. Ei jumita eikä töki. Facetime toimii hienosti. Kartat toimii euroopassakin loistavasti.
    - fitteekki, hierontaa ja henkilökohtaista valmennusta-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BadRobot Katso viesti
    Iphone 5 kokemukset muutamalta kuukaudelta, ja on kyllä ihan paras laite. Ei jumita eikä töki.
    Just näin. Ja sitten kerralla kuusnelkku niin mahtuu riittävästi musaa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lumia 710 niin positiiviset kokemukset, että 720 on seuraava. Isompi näyttö ja muistikorttipaikka motiiveina.
    Ei Microsoft hurraahuutoja aiheuta, mutta google lähinnä syvää inhoa. Nuo merkkikultit on sitten ihan oma lukunsa...
    Kaar ittelles vaa

Ei oo kosketusnäytöllinen mut muuten vaan pomminkestävä tää mun uusi känny

http://www.youtube.com/watch?v=TQiqt91DJFI

Samsung XCover versio 1 on ihan törkeen hyvä. Meikän käyttöön sopii todella hyvin. Aikas aktiivista ja rajua käyttöä kestänyt 6kk jo ja ei ongelmia.

Akku kestää vain yhden päivän kyllä....

Xcover1 oli itsellä ennen. Nykyään Xcover 2, jota nyt en vielä ole vesipessyt kun näyttöä putsaa. XC1 kävi vedessä monta kertaa, osumaa ehti saada parin vuoden aikana, eikä siitä kyllä mitään rikottua saanut (sai siis asvalttia, betonia jne maistaa) XC2 akkukesto nyt tuntuu olevan parempi kuin vanhassa, riippuu toki käytöstä. Itse ainakin ehtinyt tuohonkin tykästyä jo, eli oli kannattava päivitys. Huonona puolena voi mainita että näyttö ottaa kosketusta jos taskussa esim. reiteen osuu tms

Anteeksi maalaisuuteni mutta tuntuu jotenkin typerältä että ehdotetaan iPhone jos kysyjä haluaa pölyn, veden ja iskun kestävää puhelinta.

Sivusta olen sauraillut Xcover ykkesön toimintaa ja kestoa, kyllä on meikäläisen vakuuttanut.
    Laseja nuista on onnistuttu särkemään mutta takuu on ne remontit korvannut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Edeus Katso viesti
    Anteeksi maalaisuuteni mutta tuntuu jotenkin typerältä että ehdotetaan iPhone jos kysyjä haluaa pölyn, veden ja iskun kestävää puhelinta.
    Olen ihan hilkulla etten tilaa satasen käytettynä maksaneeseen iPhoneen tuolta vesitiivistä kuorta: http://www.lifeproof.com/en/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani R. Katso viesti
    Olen ihan hilkulla etten tilaa satasen käytettynä maksaneeseen iPhoneen tuolta vesitiivistä kuorta: http://www.lifeproof.com/en/
    Saattaapi olla ihan toimiva kuori tuo.

Jos pelkkä vesitiiviys riittää, eikä puhelimen tarvitse muuten olla pomminkestävä, niin nanopinnoitteella saa ihan tavan älypuhelimesta vedenpitävän. Esimerkiksi Liquipel on jo jonkun aikaa tarjonnut vedenkestävää nanopinnoitusta 60 dollarin hintaan useaan älypuhelinmalliin ja nyt näkyy Nokiakin suunnittelevan vastaavaa pinnoitetta.

Meidän perheessä mietittiin samaa ostosta kanssa tovi ja päädyttiin hankkimaan Lifeproof kuoret perheen molempiin iPhone5:iin. Kaliithan nuo oli, mutta hetkeäkään ei oston jälkeen ole harmittanut. Kesää ja vedenalaisia kuvauksia odotellen.

"Maybe I'm not a multi-billionaire, but you know, I actually won the crowd, and that's something important." -Jens Voigt
    www.pellossalo.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BadRobot Katso viesti
    Jokseenkin 11 vuotta tuli työkseni rassatua noita Nokian puhelimia ja olin varma että kun itse pitää laitteet ostaa, merkki vaihtuu. Iphone 5 kokemukset muutamalta kuukaudelta, ja on kyllä ihan paras laite. Ei jumita eikä töki. Facetime toimii hienosti. Kartat toimii euroopassakin loistavasti.
    En tiedä mitä nokialaisia sinulla ollut mutta vanhoja "nykiviä" symppari nokialaisia ei voi verrata uusin WP nokialaisiin, niillä ei ole muuta yhteistä keskenään kuin valmistajan nimi. Applen tuotteita väheksymättä, niiden erinomaisuus perustuu pitkäli applen brändiin, kaikki applelta tuleva on uutta ja mahtavaa. Kuten uusi iPhone 5.

En tiedä mitenkä Xcover kestää vettä , luvataan kyllä, Mulla on toisena puhelimena vanha Nokian 4150 i joka heti uutena hävis Tukholman metsiin sadesäällä,löytyi kolmenpäivän päästä, ja kun tulin maanantai aamusta kotiin niin mulle soitettiin tukholmasta että puhelin on löytynyt ja parin viikon kuluttua tipahti postin tuomana kotiin, seuraava seikkailu alkoi kun tulin ajamasta ja rupesin kaipaamaan puhelinta niin se oli pestyn takin taskussa kuivumassa, sen seurauksena oli kuin diskovalot ois välkkyneet, otin puhelimen auki ja sisältä löytyi muutama vesipisara jotka sai kättävasten lyömällä pois , unohdin sen sitten pöytälaatikkoon kuivumaan, yksipäivä tuliajatus ottaa sieltä tietokopneelle tärkeimmät numetot ja kun virrat kytkin se toimi ja toimii edelleen mukana märillä lenkeillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PMT Katso viesti
    En tiedä mitenkä Xcover kestää vettä , luvataan kyllä,
    -Kyllähän nuo sanoo, että sillä voisi ottaa valokuviakin veden alla, joten ei uskoisi sateesta tai järveen putoamisesta heti säikähtävän.

Carbona not glue

Hain verkkokauppa.com:sta iPhone vitoseen tuon, on oikeasti pölyn ja vedenpitävä.Suojaa myös kolhuilta ja pudotukselta.Tuo Xcoverhan ei ole iskunkestävä vaikka roiskeet kestääkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ihmekameli Katso viesti
    Hain verkkokauppa.com:sta iPhone vitoseen tuon, on oikeasti pölyn ja vedenpitävä.Suojaa myös kolhuilta ja pudotukselta.Tuo Xcoverhan ei ole iskunkestävä vaikka roiskeet kestääkin.
    -Kyllähän tuollaista suojaa + iPhoneakin voisi hyvinkin harkita vaihtoehdoksi, jos jostain löytää moisen siedettävään hintaan. Puolen tonnin puhelin ei kuulu hankintalistalle.

Carbona not glue

Gigantista saa myös tälläisen halon, luulisi kestävän sen minkä kuskikin. Merkki Insmat.
    Ja kyllä tuo xcover on mulla ainakin kestänyt hyvin tiputukset erilaisille lattioille, huonosta taskusta johtuen.
    Ja olen käynyt myös tuota insmat puhelinta käpistelemässä, mutta on se vaan niin törkee kohmo.
    Satulanhaistelija

Ihan ei taida iphone ja xcover2 olla vertailukelpoisia (hinnan takia). Minä hommasin xcover2 juurikin vedenkestävyyden takia, löytyyhän siitä kätevä taskulamppukin. Pyörää rassaillessa voi huoletta vastata puhelimeen rasvaisilla käsillä, kun voi putsata luurin saippualla ja vedellä.

Itellä ollut Sony Xperia Acro S nyt jonkin aikaa ja senkin luvataan vettä ja pölyä ainakin kestävän. Varsinaisesti iskunkestävä ei ole, mutta hyvin on muutamat tiputtelut ottanut vastaan kuitenkin.
    Puhelin ei koe niin kovia jos osaa ottaa OTB:t vastaan naaman kanssa.
    Bonuksena tarkka GPS.

Täällä taasen tuo xcover1 lasi hajosi hetimiten,meni takuuseen kun oli luvattu iskunkestävää lasia jota ei enää 2 luvata eikä sitämyöten laseja vaihdeta takuuna.
    Netti selain ei maailman paras mut käyhän sillä....tuon 2 hintakin on pompannu ylöspäin n.satasella 1:een verrattuna. Käytössä myös huawei joka kestänyt
    pudotukset mukisematta,muutenki hinta-laatu kohillaan,ei ehkä työkäyttöön kuitenkaan....

Nettiselaimia saa play:sta lisää, mm. Dolphin on hyvä ja myös vakio Chrome toimii paremmin kuin Sampan(?) selain. Kyllä tuolle sataselle saa katetta, kun prossu ja ram muisti on päivittynyt käyttökelpoiselle tasolle.

Dolphin ja chrome ovat aika raskaita, eikä chromessa toimi flashi. Silti ko. Selain käytössä koska viimeisimmän päivityksen jälkeen toimii todella smoothisti. Toki kännynä note 2 ja rootattu&custom rom mutta kuitenkin. Kokemusta löytyy defy plussasta ja xcover ykkösestä. Jos ei tarvitse kuin perus ominaisuudet niin en suosittele istamaan halpaa kosketusnäyttöä jonka pitäisi vielä kestää, en toimi kovin hyvin. Nimim. Defy jäätyi puolessa vuodessa totaalisesti niiden lukuisten itsebuuttien jälkeen.
    Embrace the moment

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •