GiantVelobeHuntteriElectrobike
Sivu 1 / 4 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 94

Aihe: Bikeinn

pyörälyyli Guest

Bikeinn

Onko kukaan tilannut Bikeinn-nettikaupasta mitään? Onko toimitukset olleet nopeat ja onnistuneet ja tavara sitä mitä on pitänyt olla? Etsin haulla, mutta ei löytynyt tätä kauppaa. Googlasin Polar CS600X-sykemittaria ja tuolla oli yllätykseksi hinta 199, joka tuntuu olevan vähintään satasen halvempi kuin Suomessa.

Bikeinn.comista ei suoranaisesti ole kokemuksia, mutta tuohan näyttäisi olevan samaa puljua scubastore.comin kanssa, mistä sukelluskamaa olen tilannut paljonkin ja aina kaikki pelannut hyvin. Parhaimmillaan vuorokaudessa kotiovelle

Samaisesta puljusta olisin minäkin tilaamassa suojia, mutta vähän arvelluttaa, joten onko lisää kokemuksia?

Tilasin Vivofitin kyseisestä kaupasta. Tulossa on. Tosi hyvää palvelua. Mustaa ei ollut ja ehdotin sähköpostilla että lähettävät harmaan. Kahden tunnin kuluttua tuli vastaus ja kolmen tunnin päästä värkki oli kuljetuksessa. Ainut huono puoli on että postimaksu on 12+ euroa. Vivofit tuli 20 euroa halvemmaksi kuin Suomen kaupoista tilatessa. Yllätys oli, että postitus tapahtuu Gironasta.
    Jos et aja et voi ottaa!

Runnerinnistä olen tilannut lenkkarit ja toimitus oli nopea. Hinta kohdillaan. Varmasti toimii.
    Tsekkaan tämän kaupan tarjonan nykyisin aina hankintoja tehdessä.

Viime vuonna olin tilaamassa kypärää kun halvalla myivät. Tarjous oli voimassa vain hetken ja heille piti tulla niitä kypäriä toisesta varastosta. Homma rupes kuseen siinä vaiheessa kun saapuminen lykkäänty monesti ja mikään päivämäärä ei pitänyt. Lopulta peruutin kaupan ja viimesessä sähköpostissa vastasivat viellä, että he eivät ole edes saamassa niitä kypäriä. Plussaa siitä, että palauttivat rahat ilman ongelmia ettei tarinut Paypalin kautta vaatia.

Tietyllä varauksella ja sellaisella maksuvälineellä mikä antaa hieman turvaa suosittelen jos meinaa jotakin tilata. Googlettamalla löytyy kans paljon palautetta ja aika paljon negatiivistakin.

Ajohanskat ja housut ostettu 11.8, varastotavaraa molemmat.

14.8 tuli ilmoitus että paketti lähtenyt matkaan(oikeasti lähtenyt vasta ilmoitus kuriirille paketista)
    En tiedä onko tottunut liian hyvään palveluun sakemannin kaupoissa mutta tuo tuntui jo normaalia pidemmältä ajalta, liekö lomatunnelmat vaivanneet varastossa...

17.8 rekisteröitynyt Hollannin postiin josta 19. pvä lähtenyt kohti Suomea.

22.8 vihdoin paketti ilmestynyt Suomeen ja Postin kynsiin, tiistaina varmaan pääsee hakemaan postikonttorista.

Ei nyt oikein vakuuta toimituksen nopeus millään tasolla, toivottavasti edes tavarat on ok.
    Ei sillä että kuumeisena olisi pyöräilyhanskoja tarvittukaan eikä kuorihousujakaan viitsi pitää helteellä jalassa mutta kuitenkin...

Edittiä:
    Paketti tuli paikalliseen postiin juurikin tiistaina 25.8. Eli sen 14 päivää meni ostosta postiin.
    Tavarat oli mitä pitikin, arvosana liikkeelle 7.
    tchegge_ muokkasi tätä : 29.08.2015 at 10.01

Hintojensa puolesta ihan OK paikka, mutta sivuston suomennokset meni kyllä niin pahasti yli että oli pakko tehdä aiheesta oma videonsa: https://youtu.be/H_T9krYlzgA
    Pyöräilyvideoita * Vuoden pyöräilyteko 2015 * www.velogi.com * www.youtube.com/velogi

Täältä olen nyt kolmeen otteeseen tilannut paitaa ja pari kypärää.
    Kyseisten tuotteiden hinnat olivat jymytarjouksessa tai ainaskin reilusti halvemmalla lähti kuin kilpailijoiden hyllyistä.
    Kamat tulivat parissa viikossa ja siitä ajasta seikkailivat Suomessa tyyliin 4-6 päivää. Tosin täällä osui useita juhlapäiviä kohdille.

Tilasin hanskat, snowinn puolelta, toimituksessa kestää, mutta tosi hyviä hintoja.

Jaa, alkais näyttämään siltä, että paketti kadonnun suomen päässä.. viikon ollut lajittelussa. Kohta pitänee kokeila miten snowinnin asiakaspalvelu pelaa. Sylettää kyllä toi posti, ei ole eka paketti joka multa katoaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Jaa, alkais näyttämään siltä, että paketti kadonnun suomen päässä.. viikon ollut lajittelussa. Kohta pitänee kokeila miten snowinnin asiakaspalvelu pelaa. Sylettää kyllä toi posti, ei ole eka paketti joka multa katoaa..
    Noissahan on seuranta niin näkee missä paketti on. Löytyy tilaussivulta.

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Joo seurannan mukaa on tuolla helsingin lajittelussa, ollu 21.1 asti.

10 päivää tönötti paketti Alankomaiden postissa, eilen seuranta väitti paketin tipahtaneen Suomeen. Nyt tuli viesti, hae automaatista.

Itellä lukee edelleen että lajittelussa helsingissä. Saapumisilmoituksen viimeinen hakupäivä huomenna.. Supportti vastailee vaan ”paketti on jo maassasi, saat sen pian”....

Kävin neljännen kerran postissa ja tällä kertaa siellä pengottii huolella paikat läpi ja oma paketti löytyi, ei oltu rekisteröity ollenkaan siellä konttoriin saapuneeks.

Olen harvakseltaan tilaillut täältä(kin), kun usein hinnat & postikulut on maltillisemmat kuin muualla. Myös välillä täältä löytyy tavaraa, mitä ei muualla ole.

Nyt havaitsin vielä sellaisen positiivisen seikan, että tilauksen voi peruuttaa netissä, jos se ei ole ehtinyt lähtemään. Eli olin tilannut Gopro:hon akun + laturin viime viikolla ja nyt tuli tarve yhdelle pyörän osalle. Niin peruin sen laturitilauksen ja tilasin saman tien uudelleen + sen osan. Säästyipähän yhdet postikulut.

Se minkä olen havainnut, on että jostain syystä nuo *inn (bikeinn, extremeinn, tradeinn...) ei toimi kunnolla muuta kuin Firefoxilla. Esimerkiksi Edge ja Chrome jäävät kellottamaan jossain vaiheessa ja sivut jäätyvät kokonaan. Onko muilla vastaavia havaintoja?

Kokeilin tätä. Yhden tuotteen tilaus sisään sunnuntaina expresspostilla. Heidän arvio toimituksesta ti-to. Kun keskiviikkoiltapäivänä ei ollut edennyt peruutin tilauksen ja rahat muutamassa päivässä takas paypal resolution centerin kautta. Vähän turhan espanjalaista mulle, mutta ei nyt suoraa huijaustakaan.

Minä olen muutaman kerran tilannut jotain ulkoilu/hiihtovarustetta saman puljun trekkinn/snowinn-kaupasta ja ihan kohtuullisesti systeemit on toimineet. Toimitusajat tuolla on kylläkin aina pitkät eli jos on kiire, niin ei kannata tuolta tilata. Minulla on tainnut mennä 2-4 viikkoa tilauksesta tavaran saapumiseen silloinkin kun tilatut tavarat ovat olleet sivujen mukaan varastossa.

Toinen hieman ihmeellinen juttu tuolla on toimituskulujen määräytyminen, josta en ole logiikkaa löytänyt. Mitä enemmän tilaa, niin sitä enemmän kuitenkin tulee toimituskuluja.

Tavarat on aina kuitenkin tulleet perille ja hinnat ovat välillä varsin hyviä.
    MC Kramppi
    pertti.com/mtb/reitit/ (MTB-reittejä Hollolassa)

Joo, nämä *inn -kaupat tuntuu toimituksen osalta olevan jossain saksalaisten ja RCZ:n välimaastossa. Eli kiireessä ei näiden perään kannata katsoa, mutta välillä täältä löytää sellaista mitä ei muualta saa. Tai hinta on selvästi edullisempi kuin muualla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti

Nyt havaitsin vielä sellaisen positiivisen seikan, että tilauksen voi peruuttaa netissä, jos se ei ole ehtinyt lähtemään. Eli olin tilannut Gopro:hon akun + laturin viime viikolla ja nyt tuli tarve yhdelle pyörän osalle. Niin peruin sen laturitilauksen ja tilasin saman tien uudelleen + sen osan. Säästyipähän yhdet postikulut.
    Tein tilauksen, jonka jälkeen jäin selailemaan sivuja niin antoi vaihtoehdoksi "lisää tilaukseen xxxxx". Itse asiassa antaa edelleen lisätä kun tilaus ei ole lähtenyt. Eli ei tarvitse erikseen perua.

Mites toi toimitus? Luki että arvioitu toimituspäivä 12-14.5, tilaus tehty 4.5.
    Onko tuo arvio ikään kuin heidän arvio tavaroiden lähetyspäivästä?
    Ei onneksi mitään kiireellistä tulossa

Minä ostin bikeinniltä kask:n kypärän koska haluamaani väriä ei ollut muualla saatavilla. Kypärä saapui murheitta mutta aikaa siihen että kypärän sain, kului noin 2vkoa.

Joo toimituksessa saattaa kestää, mutta tavarat tulevat lopulta perille. Paketista laitetaan myös kuva mikä plussaa jos pitää etsiä postista Monessa tuotteessa ollu huomattavan laaja valikoima ja alennukset tuntuvia vaikka postit onkin suht korkeita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ottomaani Katso viesti
    ...

Mites toi toimitus? Luki että arvioitu toimituspäivä 12-14.5, tilaus tehty 4.5.
    Onko tuo arvio ikään kuin heidän arvio tavaroiden lähetyspäivästä?
    Ei onneksi mitään kiireellistä tulossa
    Hyvä kysymys. Luulen tuon olevan arvio tavaroiden saapumispäivästä asiakkaalle, mutta toimitukset tuolta ovat tosiaankin aika hitaita, joten en laskisi sen varaan, että on oikeasti perillä arvioituna aikana.
    MC Kramppi
    pertti.com/mtb/reitit/ (MTB-reittejä Hollolassa)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Portti Katso viesti
    Hyvä kysymys. Luulen tuon olevan arvio tavaroiden saapumispäivästä asiakkaalle, mutta toimitukset tuolta ovat tosiaankin aika hitaita, joten en laskisi sen varaan, että on oikeasti perillä arvioituna aikana.
    Jep, en pidättele hengitystä, varsinkin kun heidän sivuillaan "tilaukseni" kohdassa lukee että toimitusta valmistellaan... Josko saisivat sen liikkeelle noina em. päivinä

Juuri kotiutui tilattu paketti. Noin viikossa tuli perille ja sisälsi kaikki mitä pitikin.
    Toki tilatessa omasta mielestä kaitsoin että kaikissa luki ''varastossa'' mutta silti muutaman tuoteen saapumista varastoon joutui odottelemaan.
    Arvioitu lähetyspäivä piti kumminkin paikkansa, edulliset hinnat.

Ja juuri kun kerkesin "haukkuja" ja ihmettelyjä antamaan niin olivat aamulla laittaneet sähköpostia että paketti on lähetetty ja kas kummaa sitä ihmetystä kun lävähti eteen;

Puolessa päivässä siis suomeen ja nyt katotaan kauanko menee upsilla

Perjantaina oli tosiaan paketti sitten noudettavissa eli päivällä heitti tuo arvioitu toimitusaika.

Täältä nyt tilauksessa renkaat. Ensimmäinen ja viimeinen tilaus. Tilaus ei liikkunut minnekään ennen kyselyä 3 päivään. Jonka jälkeen lähti liikkeelle kyllä heti(ullatus), seurannan mukaan on nyt Espanjassa, luvattu toimitus viimeistään 30.6.
    En suosittele tätä puljua.

Joo, no itse laitan Bikeinn:in RCZ:n ja näiden normikauppojen (CRC, Bike24, BD, jne) välimaastoon. Kannattaa tilata jos on jotain mitä ei muualta saa tai sitten erityisn hyvä tarjous, mutta jos tarvitsee jotain nyt ja varmasti, niin tilaa muualta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •