AjopyoraVelobeLostInLaplandElectrobikeContinentalHuntteri
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3
Näyttää tulokset 61 - 66 / 66

Aihe: Alltricks.fr

Nyt on jo viikko kulunut Paypal rekkulankin jälkeen, ei edellenkään mitään vastausta Ei enää vaan jaksa odottaa kun pitää saada pyörä ajoon niin tilasin itse ilmapuolen pidennysosan ja laitatan täällä kuntoon.
    V*****aa luovuttaa kun sitä varmasti odottavatkin, jos sieltä joskus joku vastaus tulee niin täytyy yrittää periä kulut mutta ei ole hirveen kovaa uskoa että sieltä mitään kuuluu saati vielä jotain korvaisi.

Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuosta paskapuljusta mitään tilaan.

Kyllähän ne sieltä lopulta vastas, aikalailla tasan kuukausi sen jälkeen kun ensimmäisen viestin laitoin. Ei voi aspaa ainakaan nopeaksi kehua.

Kerkesin hommata uuden ilmaputken jolla keulan saa oikean mittaiseksi ja sen korvasivat minulle.

Paketti tuli suomeen suht nopeasti, mutta postnord päätti heti alkuun sitten luovuttaa toimitusajan suhteen. Tilatessa arvioitu toimitusaika 28-29.7. Paketti lajiteltu tänään aamuyöstä vantaalla ja toimitusaika arvioitu 31.7 mennessä.
    Eli perus ulkomaanpaketti, Suomeen tulee nopeasti, mutta täällä vauhti hidastuu

^postnordilla taitaa olla jotain ongelmia, 2 viikkoa kuljettaneet mun pakettia saksasta suomeen ja vieläkään ei näy.

Päivitystä ketjuun

Tilasin varusteita 22.4 ja paketti oli perillä 29.4. Arvioi toimitusajasta piti myös paikkansa. Toimitus kesti siis kuusi arkipäivää. Arvostelut eivät olleet ko. sivustolle täysin mairittelevia, mutta ainakin tällä kertaa kaikki meni hyvin.

Tilasin Alltricsista tuotteen jota en muualta löytänyt. 8 vrk kesi toimitus. Hyvin toimii! Alussa epäilin, enää en.
    Alussa täysiä ja lopussa kiristää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •