Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 32

Aihe: Uusi foorumilainen ilmoittautuu!

Uusi foorumilainen ilmoittautuu!

Terve!
    Olen uusi täällä niin pitäähän sitä esittäytyä.
    Olen foorumia selaillut sillointällöin ja on siitäkin aikaan milloin on tuunukset tullut tehtyä... Mutta kirjataans jotain esittelyä itsestä.

Eli Rovaniemellä asustelen ja ikää mittarissa kohta puolin 17. Koko ikäni olen pyöräillyt tosissaan ja vähemmän tosissaan, enemmän tuota jälkimmäistä...

Pyöränä toimii tällähetkellä viisivuotta sitten uutena ostettu Gary Fisher Wahoo levyjarruilla.

Tänään tuli kaverin kanssa käytyä ajelemassa vesisateessa vähän maastoa ja Rokella laskettua mäkiä alas.
    Tarkoitus olis joskus hankkia kunnon alamäki pyörä taikka joku siihen tarkotukseen sopiva.

Pyörästä vielä kuva kesältä

Tervetuloa mukaan! Täällä ei ole tylsää

Ja mukava että avasit tämmöisen perustopicin muillekin. Esittäytymistopic on kai täällä joskus ollut (kauan sitten ja unohtunut?)
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

Tervetuloa MasaP!
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tervetuloa myös!

Joo kiitoksia vain!
    Eilen ton ekan viestin jälkeen huomasin että oli puhelin saanu hieman pyörälenkillä vettä sisuskaluihinsa ja on nyt entinen puhelin! Pitänee laittaa tulevaisuudessa vähän paremmin veden pitävään taskuun, ensimmäinen kerran mulla hajoaa puhelin pyöräilessä.

Minigrippussia käyttöön?
    Tervetuloa mestoille.

joo terve terve masan kanssa ajeltiin tosiaan ja olis tarkoituksena ostaa kunnon pyörä. Olisi mukavaa jos joku voisi vähän neuvoa minkälainen pyörä aluksi ja semmosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mertsi Katso viesti
    joo terve terve masan kanssa ajeltiin tosiaan ja olis tarkoituksena ostaa kunnon pyörä. Olisi mukavaa jos joku voisi vähän neuvoa minkälainen pyörä aluksi ja semmosta.
    Terve terve, ja teretulemast..
    Mieti ensin millaisia ominaisuuksia pyörältä haluat, sen jälkeen suuntaat osioon Fillarisuositukset ja katsot löytyykö aiheesta jo keskustelua. Tai sitten hyppäät suoraan vain keskusteluun mukaan Aloittelijalle maastopyörä
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

nonii eiköhän tämä tästä lähde.. vähän opetella vielä tätä foorumin käyttöä, on muuten ensimmäinen foorumi mihin oon rekisteröitynyt

Aiheita lukemaan ja sitten rohkeasti kysymään. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain jakamatonta tietoa.

Oikeastaan mitään ei edes tarvi kysyä. Kaikkiin olennaisiin kysymyksiin on jo vastattu. Pitää vain löytää se oikea kysymys foorumilta

Pyöräileminen on kivaa.

Duoda duoda. Jatkan tähän kun uuttakaan en kehtaa newbynä aloittaa. Muutaman vuoden (2) tauon jälkeen ja avioerosta jääneillä satasilla (molemmat) päätin investoida ja herätellä uudelleen kylmiksi jääneitä kurapolkuja. Aikanaam 90-luvulla ostin jonkun kurapyörän rupulirenkailla joilla mentiin hyvin pitkään ja hartaasti polkuja. Pari vuotta sitten ajoin kunnolla kiveen vahingossa ja runkokin otti pikkusen itseensä ja raato meni Kuusankoskelle paaliin.
    eilen kävin sitten Sellonpyörässä hommaamassa uuden kurapyörä. Eilen ihan pikkusen arasti polkuja pitkin ja hämmästys oli suuri. Täähän on perskeles vieläkin kivaa. Tänääm sitten parin tunnin sessio Lepuskiin tutustumaan metsikköön ja kivaa oli. Jos nyt sen verran kehtaan et laitan vielä menopelistäkin kuvan.

mutanaama Guest
    Tervetuloa molemmille. Tätä kautta on luotu paljon hyviä ajoporukoita, että metsässä nähdään.

syklokro ... eiku tervetuloa
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

mutanaama Guest
    ..ttu mitää sysl..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MasaP Katso viesti
    Joo kiitoksia vain!
    Eilen ton ekan viestin jälkeen huomasin että oli puhelin saanu hieman pyörälenkillä vettä sisuskaluihinsa ja on nyt entinen puhelin! Pitänee laittaa tulevaisuudessa vähän paremmin veden pitävään taskuun, ensimmäinen kerran mulla hajoaa puhelin pyöräilessä.

ota nyt vaan kaikki liikenevä irti minkä saat sim korttia myöten ja kuivattele pari päivää ja koita pelittääkö
    Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.

Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
    niin kuntoni on perästä.

Last man out of the water.

Tätä aihetta sopinee lainata, joten tervehdys kaikille foorumilaisille.

Pyöräilyä on tullut harrasteltua toistakymmentä vuotta enemmän tai vähemmän vakavasti, kuitenkin suurella ilolla. Hurahtamisestani kertoo ehkä sekin, että molemmat käytössäni olevat pyörät on tullut kasattua itse osista, eikä rakentelulle ole loppua näkyvissä, vaan seuraavaa projektia pukkaa. Käytössäni ovat tällä hetkellä täysjäykkä Surly Troll ja Basson cyclocrossari, ehkä kiusaan teitä kuvilla myöhemmin. Keskisestä Suomesta nämä kuitenkin löytyvät.

Tätä palstaa olen seuraillut noin kolmisen vuotta, nyt vasta sain aikaiseksi kirjautua. Tänne luultavasti mahtuu joukkoon...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Campione Katso viesti
    Tänne luultavasti mahtuu joukkoon...
    Ehdottomasti. Oman kokemuksen mukaan foorumi on kiva ajanviettopaikka, mutta eritotetn parhaimmillaan on silloin kun A) pitäisi ostaa uusi fillari/komponentti, ja kaipaa kokemuksia/näkemyksiä, taikka B) on jokin tekninen ongelma, ja suurtietäjät auttaa.

-Lauri
    -L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MasaP Katso viesti
    Eli Rovaniemellä asustelen ja ikää mittarissa kohta puolin 17. Koko ikäni olen pyöräillyt tosissaan ja vähemmän tosissaan, enemmän tuota jälkimmäistä...
    Katos katos olihan täällä muitaki about samanikäsiä Rovaniemeläisiä. Pittää kattoa jos tuolta jostaki osaisin lisätä kaveriks nii voitais kasata semmone ajoporukka

Onko kukaan ehtinyt cykloa ehdottamaan? No hyvä!
    Terve tuloa!
    Jopo Juoppo muokkasi tätä : 06.04.2013 at 20.34
    Enään en ota... new life!

Jopotuinen

Nonni, Jopo Juoppo on niinku gone. Uusi nic, sama kaheli, alla aiheesta lähemmin.

Rouva hoksasi ton mun nicin, plarasi hieman historiikkia ja määräsi armottoman bannin (muutakin kommenttia tuli). Jotain hyvää siis sittenkin Kulpin taannoisesta palostakin...
    Viimeinen niitti (mukamas) oli se kuva osterista! (Jotenkin olen hyvilläni, että juurikin toi kuva osterista oli SE, joka aiheutti koko sopan...)
    Jatkossa olen nyt siis Jopotuinen. Mieluisampi olisi ollut Jope, mutta varattu jo 2011 ja posts = 0! Hitto!

Mutta ei tässä sen vakavampaa kuitenkaan, tuskallisinta oli aluksi ehkä se rettuutus korvanlehdestä ja sitten sen semmosta, mutta päätyen lopuksi sovintosek...
    Molemmat tykätään edelleen toisistamme ihan älyttömästi ja yritetään vältellä hölmöilyjä...

Rouva ei tiedä tätä uutta nic:iä

t. Jopotuinen, nöösi
    Jopotuinen muokkasi tätä : 27.07.2013 at 22.05

Tuitui .......

mutanaama Guest
    Ja hali hali

Ihmettelinkin, kun jo toinen postaus oli viinapullon kuva gentlemanneihin
    Festina lente

HAHAHA .. LOL .. .. JJ ny vaa takas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Ihmettelinkin, kun jo toinen postaus oli viinapullon kuva gentlemanneihin
    Samma här! Ajattelin jotta onpahan nöösillä vahvaa etunojaa

Offt

...Nöösistä superguruun-jaottelu onkin jotenkin harhaanjohtavaa kun itse itseään viestitulvalla nostaen ottaa "nokkimisjärjestystä". Kuitenkin esim. Kaikki termitkään eivät ole itselleni täysin hallussa. Nöösinä tunnustan etten vieläkään ymmärrä mikä perimmäinen idea erottaa kompaktikammet ja yleensä kammet. Onko se ettei isoa ratasta saa irti kampiosasta tai siinä on vain 2 ratasta
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Täälläkin uusi foorumilainen tervehtii! Olen 27-vuotias kouvolalainen, alottelija foorumilla sekä pyöräilyn parissa. Vasta tuossa keväällä aloin aktiivisemmin harrastamaan, vaikka aina pyöräily on ollut kivaa. Nykyään pyörän satulassa meneekin jo melkein kaikki vapaa-aika, laji vei mennessään!
    Muutaman kerran olen käynyt lähimetsissä maastopyörällä kokeilemassa, mutta pääasiassa ajelen ympäri Kymenlaaksoa, toistaiseksi vielä hyvällä perus fillarilla. Asiaan tulee luultavasti piakkoin muutos, välineurheilija kun olen.

Ciao! Parikymppinen nöösi Espoosta ilmoittautuu. Harrastusvuosia kertynyt noin kaksi, nousukilometrejä suunnilleen saman verran. Josko sitä ensi kevääksi aktivoituisi ja liittyisi vaikka HePoon.

Kun ei kukaan muu virka mitään: Tervetuloa foorumille.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •