Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223
Näyttää tulokset 661 - 690 / 690

Aihe: Thulen pyörätelineet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Jees, kiitokset. Ainakin kattotelineet näyttäisivät löytyvän. Tuossa 2017 malli muuttui niin ettei ilmeisesti taakse saa vieläkään telinettä. Mutta katolla hoituu. Varmistelen vielä myyjäliikkeestä.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Canyon Neuron CF 8.0 // SUP X-Mud Gravel Disc

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Joo kyllä lähes kattoon kun kattoon saa kaiteet. Itellä myös civic hätspäkki ja telineet katolla. Mulla löytyis kyseisee malliin yks sarja ylimääräsiä jalkoja ja yks kaide.. eli yhtä neliöputkea vajaa valmis kattokaidesetti.

Meillä on just se seuraava malli tuosta. Harmi, olisin kyllä muuten kiinnostunut.
    Canyon Neuron CF 8.0 // SUP X-Mud Gravel Disc

Thulen peräkoukkuun tulevista telineistä ja kantavuudesta. Miten EuroRide 940 (lienee vanhempi malli jo) painorajoituksena 36 kg, kahden fillarin malli siis. Kuinka tarkkaan kilon päälle painorajoitus on, onko näkemyksiä? Mietityttää kehtaako tuossa kuljettaa kahta sähkäriä, joista isompi 29" etujousitettu (suht pitkärunkoinen) Focus Aventura, L-koon runko. Akku irrotettunakin painaa varmasti yli 20 kg. Pienempi fillari on vielä kaupassa...

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

Tuohon kahden järeämmän pyörän sovittelu on kyllä sellaista tuskaa, että katselisin jotain muuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Tuohon kahden järeämmän pyörän sovittelu on kyllä sellaista tuskaa, että katselisin jotain muuta.
    Kiitos kommentista. Näin vähän arvelin... Vissiin täällä oli suosituksena aika yleisestikin hommata pykälää isompi kuin mitä pyöriä on tarkoitus kuskata. Varmasti lisätila helpottaa, voin hyvin kuvitella vaikka omaa kokemusta ei noista telineistä vielä ole.

Penkki päin persettä, renkaat laahaa maata ja ketjut osuu rattaisiin.

Jo kahden 15x100mm ja 12x142mm akselein varustetun pyörän sovittelu oli melkoista jumppaa ja pehmusteita piti tunkea väleihin etteivät pyörät hakkaa toisistaan maaleja pois. Voi vaan kuvitella mitä kahden boost-haarukoin varustetun laittaminen tuohon on. Lisäksi vähänkään pidempi akseliväli niin remmit on tiukoilla.

tilasin proride 591 telineen lähinnä maastopyörälle mut löytyykö siihen ollenkaan valmiita adaptereita läskipyörä kumille? vai pitääkö alkaa askartelee

Luulisi löytyvän.

Esim. 598-sarjaan löytyy lisävarusteena.

https://www.thule.com/fi-fi/bike-rac...apter-_-598101

Lisäksi jos on hiilikuiturunkoinen pyörä, niin osta samalla reissulla runkosuoja.

https://www.thule.com/fi-fi/bike-rac...ctor-_-1692661

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hoogenband Katso viesti
    tilasin proride 591 telineen lähinnä maastopyörälle mut löytyykö siihen ollenkaan valmiita adaptereita läskipyörä kumille? vai pitääkö alkaa askartelee
    Thulen fatbike-adapterit sopii vain 598-malliin. Itse kuljetan läskiä 591:llä niin että kiinnitän renkaat irtohihnoilla telineeseen.

Onko Thule EasyFold XT 2 halvin vetokoukkuun tuleva, johon saa vakiona Fatbiken?

https://www.thule.com/fi-fi/bike-rac...-xt-2-_-933100

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hoogenband Katso viesti
    Ei tarvi 598:n adapteria paljoa veistää että sopii 591 telineeseen....

j

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Ei tarvi 598:n adapteria paljoa veistää että sopii 591 telineeseen....

j
    Jep kiitokset vastauksista. Katolla on jo 598 ja läski adapterit komerossa

Onko kokemuksia toimiiko kohtuullisesti ja mahtuuko ylipäätään läskit Thule Rideoniin tai Eurorideen? Jos ei muuten, niin saako kiinni remmeillä/liinoilla? Ja mikä versio pitäisi olla, että 2 läskiä vetää? Pitäisi löytää kohtuuhintainen koukkuun kiinnitettävä teline, johon saisi kaksi läskiä kerralla. Katolla yleensä boksin viereen mahtuu max yksi teline, joten pitäisi olla koukkuun kiinnitettävää lisäksi. Kovin tyyriitä en viitsi harkitakaan, sillä ehkä 1-2 lyhyehköä reissua vuoteen tarvis. Myös muut merkit kuin Thule ok, jos hyväksi todettu.

Joku Kärkkäisen "roikuttava" halpis huonoksi todettu juuri, kun pyörän geon takia olisi roikuttanut eturenkaita lähes maassa, en uskaltanut ajaa. Jouduttiin lähteen kahdella autolla perheen kanssa ja survoon pyörät toiseen (farkkuun) sisälle. Lisäksi Thulen Expressiä tai hang-onia (en muista kumpi) kokeilin viime kesänä ja oli niin leveällä tuet, että rouvan pyörille ei saanut niihin mitenkään fiksusti pujotettua.

Vinkkejä?

Tuli hommattua tolkuttoman pitkän pohdiskelun jälkeen lopulta easyfold xt2. Sähkäriä ei oikein katolla viitsinyt kuljettaa kun menee painot niin rajusti yli telineiden spekseistä ja olisi yksin nostelukin melko tuskaista katolle. XT3 olisi ollut muuten parempi eikä merkittävästi kalliimpikaan kuin xt 2, mutta tuo mahtuu paremmin sedanin konttiin kun ei ole käytössä. Koukkukin toki piti asentaa ensin, halpaa tämä pyöräily

Tuntuuko muista että noissa telineissä saisi olla yksi nivel lisää runkokiinnikkeen leuoissa? Nykyrungoissa kun ei oikein mikään putki mene pysty / vaakasuorassa niin olisi hyvä saada pyöriteltyä leukoja parempaan asentoon. Muutenhan tuo xt2 on erittäin jämäkän oloinen ja viimeistellyn oloinen tuote, XT3 olisi ehdottomasti parempi korkeamman "tukiraudan" ja siirtelyä helpottavien renkaiden ansiosta, mutta sitten taas koko taitettuna miinus

Kahden pyörän Eurorideen mahtuu kyllä kaksi läskiä (Trek Farley 5), mutta tiukkaa on. Jos mahdollista, kannattaa fatteja varten hankkia kolmen pyörän malli. Alkuperäiset rengaskourut ja remmit eivät sovi läskille. Vaihdoin itse remmeiksi metrin mittaiset. Rengaskourut ovat vielä alkuperäiset, mutta suunnitelmissa on joko muokata niitä tai tehdä putkesta sopivat. Jämäkkä ja helppokäyttöinen laite se kuitenkin on!

Onko jollain tiedossa mistä tuota Thulen xt2 tai xt3 löytyisi edullisesti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tounip Katso viesti
    Onko jollain tiedossa mistä tuota Thulen xt2 tai xt3 löytyisi edullisesti?

Amazon.de:stä ostin juuri oman XT2:n n. 600e. Nyt näyttää taas olevan loppu.

No ainakin tämän mukaan olisi vielä varastossa 12 kpl... siis XT2:sta. Tuolta omanikin hankin vuosi sitten.
    https://smile.amazon.de/Thule-933100...s%2A=0&ie=UTF8

Kiitos tiedosta, tuohan olikin hyvä linkki.

Onko XT toiminut hyvin? Itselläni emtb kuljetus tarpeita ja vaikuttaisi olevan paras vaihtoehto tuohon.

Kiitos tiedosta, tuohan olikin hyvä linkki.

Onko XT toiminut hyvin? Itselläni emtb kuljetus tarpeita ja vaikuttaisi olevan paras vaihtoehto tuohon.

Mulla kans tuo XT2 ja hyvin on pelannut. 2 sähköstä tuolla kuljettanut. Jos on läskipyörä niin pitää ostaa ne pitemmät remmitkin.

Hyvin on toiminut. Kaksi sähkäriä kulkee mainiosti. Toinen Turbo Levo ja toinen Meridan 130 milliä joustava. Eli myös pidempi pyörä istuu tuossa ihan mukavasti. Lisäksi mulla on hankittuna ne fatbiken pidemmät hihnat. Jotka noin rehellisesti sanottuna voisi tulla noin kalliin telineen mukana. Kuin myös hiilikuiturungon suojamuhvit.

Missä autoissa teillä on teline kiinni? Itse olin jo tilaamassa telinettä, mutta Tesla X koukulla on 55kg rajoitus. Teline ja yksi pyörä on jo 42kg, eli toisen embt kyydittäminen menee jo yli raja-arvojen.

Onko tuttu ongelma muille?

75 kg on monessa perinteisemmässä autossa raja. Teslaa ennen nykyistä kävin tuijottelemassa, myyjä tyrkytti kovasti pyörän kuljetukseen vain ja ainoastaan kattotelinettä. Toisaalta ei osannut kertoa koukun kuormituksen rajoista mitään.

Itsellä ei sähköpyöriä ole, mutta olen yhtä teräsläskiä ja paria alumiinimaasturia yhtäaikaisesti ja onnistuneesti kuskaillut sekä volkkarilla että Volvolla.

Lähetetty minun SM-F700F laitteesta Tapatalkilla

Kokemuksia ja kommentteja puolesta/vastaan Thulen Upride telineestä? 29" hiilikuiturunkoista maastopyörää olisi tarkoitus lomalla kuljettaa n. 600 km matka per suunta.

On siinä pyörä pysynyt.

Thulen pyörätelineet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sahe69 Katso viesti
    Kokemuksia ja kommentteja puolesta/vastaan Thulen Upride telineestä? 29" hiilikuiturunkoista maastopyörää olisi tarkoitus lomalla kuljettaa n. 600 km matka per suunta.
    Hyvin on toiminut.
    Ainakin Devinci Django sekä Rutsin Tallboy v4 ovat 2.35 rengastuksella kukeneet siinä ongelmitta.

​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Missä autoissa teillä on teline kiinni? Itse olin jo tilaamassa telinettä, mutta Tesla X koukulla on 55kg rajoitus. Teline ja yksi pyörä on jo 42kg, eli toisen embt kyydittäminen menee jo yli raja-arvojen.
    Mihinkähän tuo painoraja perustuu? Luulis että jostain kovasta kiihdytyksestä jo tulee sen verran voimia, että enemmin rajoittais sitä kovaa kiihdytystä kuin painoa.
    Jos sähköpyöristä ottaa akut pois, niin kyllähän se paino sillä ainakin vähän kevenee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zort Katso viesti
    Hyvin on toiminut.
    Ainakin Devinci Django sekä Rutsin Tallboy v4 ovat 2.35 rengastuksella kukeneet siinä ongelmitta.

Kiitos!

Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

Terve,

Olisi tarkoituksena hankkia pyöränkuljetusteline vetokoukkuun kahdelle fatbikelle: toinen m-koko 4,8 " renkailla, toinen L-koko 4" renkailla. Olen vertaillut esim. Thulen Velocompactia https://www.karkkainen.com/verkkokau...tokoukkuun-925 ja Eurorideä https://www.karkkainen.com/verkkokau...e-vetokoukkuun Olen etsinyt joka paikasta tietoa, kuinka leveät nuo urat on, mihin renkaat menee. Eli onko täällä foorumilaisilla tietoa, mahtuuko esim. näihin jompaan kumpaan malliin yllä mainitut rengaskoot? Ja jos ei mahdu, mikä on sellainen malli mihin ne mahtuu? Kiitos jo etukäteen.

Minulla on easyfold XT tms . Kyllä siinä olen läskiä kuskaillut, mutta tilasin renkaita varten thulen pidemmät kiinnitysremmit. Vakioremmeillä ei kyllä tuntunut onnistuvan.

Tällä hetkellä renkaina 4.8 JJ.

Lähetetty minun SM-F700F laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •