TrekRideAlltricksSumekoElectrobikeFillarilehti
Näyttää tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Tour de France 2012

Tour de France 2012

Onkos joku lähdössä seuraamaan kisaa paikan päälle?

Olisi kiva kuulla suunnitelmista ja myös aiemmista retkistä.

Olen lähdössä. Kolme etappia tarkoitus katsoa Alpeilla, eli 10-14.7 Tourilla, muuten lomailua perheen kanssa ja vähän suunnistusta ja MM-kisojen seurailua Sveitsin puolella.

Etapit missä ollaan:

Colombierin nousussa.

Croix de la Ferin huipulla

Granierin rinteellä jossain
    Tumppi muokkasi tätä : 17.05.2012 at 10.14

"Maybe I'm not a multi-billionaire, but you know, I actually won the crowd, and that's something important." -Jens Voigt
    www.pellossalo.fi

[QUOTE=Tumppi;1830228]Olen lähdössä. Kolme etappia tarkoitus katsoa Alpeilla, eli 10-14.7 Tourilla, muuten lomailua perheen kanssa ja vähän suunnistusta ja MM-kisojen seurailua Sveitsin puolella.

Tumppi

Loistavat paikat valittu. Samoilla paikoilla ollaan Tumpin kanssa taas ;-) Muutamana vuonna ollaan oltu paikan päällä katsomassa ja voin suositella!!! Tietty vuorietapeille pitää mennä!

Hei,

olisiko kokeneemmilla vinkkejä ekaa kertaa Tourille suuntaavalle? Tarkoituksena olisi tunkea etapeille
    Limoux > Foix ja Pau > Bagnères-de-Luchon. Miten tuollaisia pitää autolla lähestyä, pääseekö reitin varrelle keskeltä sivuteiltä vai lähtö- tai maalipaikkakunnan kautta? Millaisia rajoituksia kulkemiselle ylipäätään reiteillä voi odottaa olevan?

-J

Lähden 1.7.2012 Geneven kautta Ranskaan ja aion katsoa etapit 9., 11. ja 12.7, eli etapit 9, 10. ja 11. Asustan noina päivinä Annecyssä.

Mulla on snadi blogi http://letour2012.blogspot.fi/, joka toivottavasti täydentyy matan aikana ja jälkeenpäin.

Kotiin jäävä varamies haluaisi tietää joko kisaohjelmaa Offical Guide TdF 2012 on pongattu jossain kotimaassa vai tuleekos se vasta elokuussa saksankielisenä.

Mun brittilähde on vähän nihkeänä ja Stokka HKI keskustassa kaupittelee vain Giro Opasta 2012 eikä akateemisen hyllyssäkään juuri sen paremmin asiat olleet.

WHSmith ei tunnista koko makasiinia

Cycling Plus kupeessa oli jokin lärppä samaten Kadens ja Fillari sivuaa asiaa
    Se ainoa oikea ja alkuperäinen - PPP

Nyt kelpaisi kolmipyöräinen taas, kun jalka alkaa jo painaa ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeeHoo Katso viesti
    Lähden 1.7.2012 Geneven kautta Ranskaan ja aion katsoa etapit 9., 11. ja 12.7, eli etapit 9, 10. ja 11. Asustan noina päivinä Annecyssä.

Mulla on snadi blogi http://letour2012.blogspot.fi/, joka toivottavasti täydentyy matan aikana ja jälkeenpäin.
    Me puolestamme etapeilla 10, 11 ja 12. Majapaikkoina Aix-les-Bains (10) ja 11 etapin varrella oleva piskuinen kylä Saint-Sorlin-d'Arves. Eurosportilta voip meitä yrittää bongata ja pisteet siitä sitten jaetaan ensikeväänä Mallorcalla.

"Maybe I'm not a multi-billionaire, but you know, I actually won the crowd, and that's something important." -Jens Voigt
    www.pellossalo.fi

Tarkoitus katsastaa 10. etappi ja asua 9-12.7 Annecyssä ja pyöräillä lähimaastoissa.

Olin puolison kanssa Juhannuksena Pariisissa ja otettiin sellainen pyöräkierros kaupungissa. Maksoin 30 EUR ja kesti melkein 4 h. Ajetttavaa ei tullut kuin 6-8km mutta maisemat oli kivoja ja kaupunkia näki hiukan eri vinkkelistä mikä oli kiva. Kohteetkin oli reissulla valittu ei-niin-kuuluisista kohteista. Opas oli fiksuttelija/maantiepyöräilijä & arkkitehti eli hommat oli ns. paketissa. http://www.bikeabouttours.com/

Saas nähdä milloin Selin bangaa ensimmäisen maailmankauneimmanlipun tänä vuonna. Viikon päästä sitä ollaan itse heiluttelemassa. Siis RANSKASSA ei vielä tuolla Belgiassa. Tour de Pariisille voitanee perustaa oma aiheensa. Kiasus sentään...

EDIT: Konahtelijan aiheettoman viestin poistaminen johti minunkin viestin muokkaamiseen.
    Tumppi muokkasi tätä : 02.07.2012 at 23.17

www.pellossalo.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •