No tämähän aukesi nopeasti. No, jokainen varmaan saa tehdä kaupallaan just sitä mitä huvittaa, itse olisin ehkä asiakkaana toivonut jonkunlaista- edes pientä viestintää asiasta..
No tämähän aukesi nopeasti. No, jokainen varmaan saa tehdä kaupallaan just sitä mitä huvittaa, itse olisin ehkä asiakkaana toivonut jonkunlaista- edes pientä viestintää asiasta..
No sepä. Someen vaan asiallinen viesti, niin ainakin itse olisin tämän ymmärtänyt täysin. Nyt touhu on enemmän kuin vähän epämääräistä.
Hieman kehitettynä tämmöinen hybridimalli voisi olla ihan toimiva ja ehkä elinehto joillekin liikkeille.
Toimitus oli todella nopea, siittä kiitos, mutta park toolin laatikko oli avattu(epäilyttävää, ei siis niittejä jäljellä millä park tool sulkee laatikkonsa vaan avattu ja teipattu kiinni uusiksi, syitä voi arvailla) ja sisältä puuttui pussi jossa pitäisi olla neljä osaa. Mailia asiasta heti verkkomyyntiin. Ei vastausta. Seuraavana päivänä yhteydenotto nettisivujen kaavakkeen kautta, ei vastausta. Tässä on tainnut käydä nyt yrityskaupan myötä niin että sama on tilata sitten saksasta.
No eihän tuolla verkkomyynnillä ole mitään tekemistä enää larunpyörän kanssa.
No mistäs asiaks sen voi tietää?!?! Niin kauan kun tilataan larun pyörän sivuilta nii heidän piikkiin menee. Mitä vittua.
Lukemalla fillarifoorumia.
Tuo on aivan naurettavaa, ettei larunpyörä inffonnut muutoksesta somessa mitenkään.
https://larunpyora.com/fi/ostoehdot
TILAUKSEN VASTAANOTTAMINEN VERKKOKAUPASSAMME
Verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta saat tilausvahvistuksen, joka yhdessä tiliotteiden, Svea laskun tai vastaavan kanssa toimii kuittinasi.
Larunpyora.com:in verkkokaupan toiminnasta vastaa yritys Spobik AB.
Spobik AB Y-tunnus: 559155-6633 Mogölsvägen 14 555 94 Jönköping, Ruotsi.
Nyt joku vitun daniel vastailee varmaan googlekääntäjän avulla ja puhuu shimanosta vaikka shimano ei liity tilaukseen mitenkään. Jeesus mitä paskaa.
Öö... Siis kysytkö MINULTA miksi Larunpyörä ei tuota kerro somessaan? Mistä minä sitä voin tietää kun en ole missään tekemisissä tuon kyseisen firman kanssa, en ole edes ikinä siellä käynyt, tuo kyseinen teksti vain sattuu löytymään heidän sivuiltaan... (siksi tuossa on ensin tuo linkki mikä vie tuohon kyseiseen kohtaan sivuillansa)
Olisikohan Shimano Nordic Park Toolin edustaja, niin muistelisin. Saatan muistaa väärinkin.
Pyöräily on kivaa!
Joo, vaikutti siltä että täällä syytetään ostajaa, mutta helvetin hyvä ettei kai sellaista
Ikispessu on kyllä kaikesta päätellen kauppiaan ihanneasiakas![]()
Mutta siis tämä ikispessun kokemus nyt kertoo tuon idiotismin tiedottamisessa.
Jotenkin saanut ikispessun kirjoituksista mielikuvan, että niitä uusiakin fillareita ostetaan. Nyt on aika varma, ettei larunpyörän ovesta enää sisään kävellä. Jos sivuilla/somessa lukisi selkeästi mitä on tapahtunut, ei ongelmia olisi.
Mutta siis tämähän on tietystikkin ruotsalaisen ostajan määräys. Larunpyörän nimestä otetaan kaikki irti, jotta nettimyynti kasvaisi. Noinhan toimivat muutkin. Viimeinen kokemus itselleni tuli merkistä hobby hall. Jeesus mitä paskaa. Bulgarialainen kauppias se myyjä oli, eikä liike tammistossa.
Jos te tilaatte mistä tahansa tunnetusta verkkokaupasta niin käyttekö te usein lukemassa ostoehdot?
ikispessua puolustaen onhan toi ny vähän epämääräistä, että mainostavat itseään etusivun bannerissa "perheyritys kolmannassa sukupolvessa" ja sit kamat tuleekin Ruåttista 3-4 päivässä eikä Lauttasaaresta.![]()
Juuri näin. Asiakkaan harhautus siellä on käynnissä. Sattumalta minäkin huomasin, kun etsin tiettyjä tuotteita ja sama katalogi löytyi Larusta ja ulkomailta.
Olen ollut Larunpyörän (eli Lauttasaaren pyörän ja urheilun) asiakas 35 vuoden takaa (tai jotain sellaista). Iskä osti ensimmäiset maastopyörät minulle ja veljelle sieltä. Myöhemminkin vielä useita. Ei ihan heti tulisi mieleen mennä kaivelemaan tietoja nettisivujen syövereistä.
Pyöräily on kivaa!
Onko larunpyörä.com tunnettu verkkokauppa?
En ole ollut Larunpyörän kivijalkakaupan asiakas vuoden 2004 jälkeen, mutta Larunpyörä . com touhu vaikuttaa olevan kutakuinkin yhtä pyllystä kuin mun viimeisin kokemus.
6.7 WTF/kg
Kirjanmerkit