GiantElectrobikeVelobePirkanPyöräily
Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 110

Aihe: Larunpyora.com

Pakko antaa hyvää palautetta kun siihen on aihetta. Nimittäin Larunpyörän huollon puolelta löytyy Ian-niminen kaveri, jolla on asenne ja palvelualttius kohdallaan. Tänään tuli vietyä kiekko rihdattavaksi 10.30 aikoihin ja 11.00 aikoihin tuli viesti, että kiekko on valmiina. Ymmärrän toki, että nyt ei varmaan ole se kaikkein ruuhkaisin aika huollon puolella. Muutenkin kaveri tuntui nauttivan hommastaan ja osaavan asiansa.
    Urheilua ja ulkoilua kuvina IG: mikkopiispa

Mites toi netin kautta pyörän tilailu? Eroaako se nyt sen kummemmin bike-discounteista tai muistakaan?

Minkähänlaista eroa tarkoitat? Jos arveluttaa varastosaldot yms. niin luulisi tämän kohdalla olevan soittokynnys alempana...

Bike-discount tuntuu olevan niin saksalaisen täsmällinen lafka että jääkö suomipoika jälkeen? No, eipä kai, kai niitä kauhutarinoita olis tässäkin threadissa. Harmi että merkkivalikoima on kapea.

En tiedä tilaamisesta mutta minulle tuli uusi runko vanhoilla palikoilla siististi Matkahuoltoon (satula, tanko ja eturengas irti luonnollisesti) kun vanha runko murtui hampaan kera ojaan ajossa. Matkahuolto vaan on minusta aika jumalattoman hidas suoraan sanottuna; ei kai Helsingistä nyt ihan oikeesti voi kestää kolmee päivää kuljettaa pakettia Ouluun vaikka ei mikään express ookkaan? Tämä tietenkään ei ole mitenkään liikkeen vika. Soita ja kysy tilauksesta jos tosiaan varasto saldot mietittyy, itse olen saanut puhelimessa sekä mailitse aina hyvää palvelua ko. liikkeestä.

EDIT: Siis ei ole kokemusta suoraan tilaamisesta, kesälomalla marssin paikallisen jälleenmyyjän juttusille ja sanoin että haluaisin tämän pyörän ja tämmönen hinta on netissä maahantuojaliikkeessa, onnistuuko. Onnistuihan se toki, olisinko maanantaina käynyt ja torstaina taisi olla pyörä alla asennettuna.
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

oletkos hintoja vertaillut euroopan kauppoihin, paljonko joudut enemmän pulittamaan täällä kotimaassa ?

Välillä pitää kirjoittaa positiivistakin fillariliikkeen palvelusta ja tämä ketju on siihen oikea paikka. Asioin Larun pyörässä ihan pikkuhankintojen tiimoilta ja palvelu oli silti ensiluokkaista Ensin tiedustelin puhelimitse tarvitsemani härpäkkeen saatavuutta. Saatavuus ja hinta selvisi nopeasti ja myyjä oma-aloitteisesti yhden minulle varasi. Myöhemmin ostosta noutaessani kyselin kaikenlaista muutakin, kaikkiin kysymyksiin sain vastauksen vaikka vaatikin myyjiltä pientä selvittelyä ja juuri tietynlaisia pullotelineitäkin minulle käytiin vartavasten varastoista etsimässä. Poistuin erittäin tyytyväisenä härpättimien, pullotelineiden ja neuvojen kera ja aion totisesti asioida jatkossakin. Hitsin mukavia ja asiantuntevia sällejä
    Projekti Takatukka:
    http://fillarikeskustelu.com/index.php?/topic/4-mullett-aka-takatukka/

Näin sen pitäisikin toimia.

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Justiina Katso viesti
    Välillä pitää kirjoittaa positiivistakin fillariliikkeen palvelusta ja tämä ketju on siihen oikea paikka. Asioin Larun pyörässä ihan pikkuhankintojen tiimoilta ja palvelu oli silti ensiluokkaista
    Vastaavia hyviä kokemuksia mullakin Larun pyörästä. Viimeksi pari kuukautta sitten hain Shimanon vaijerisetit, jotka sain kilpailukykyiseen hintaan ilman Saksan kaupan pitkää toimitusaikaa.
    #fillarifoorumi @ IRCnet

Juu on minulla jo aiemminkin vastaavia kokemuksia tästä firmasta, nyt vasta kuitenkin intouduin kirjoittelemaan kun olen täällä viime aikoina taas taivastellut asiakaspalvelun kehnoutta eräässä toisessa alan puljussa. Että kyllä jossain myös osataankin
    Projekti Takatukka:
    http://fillarikeskustelu.com/index.php?/topic/4-mullett-aka-takatukka/

Larun pyörä on esimerkki hyvästä firmasta, joka kärsii kivijalkakaupan maineesta kalliina/tympeänä kauppapaikkana. Jos varaosat olisivat kattavasti netissä ja voisin luottaa saavani tavarat fiksuun hintaan, niin taatusti siirtäisin ainakin osan Saksan verkkokauppaostoksistani heille.
    #fillarifoorumi @ IRCnet

Paikka myy ilmeisemmin Univegaa? Tietääkö kukaan onko sieltä mahdollisuus tilata vähän ´´parempia´´ Univegoja esim. http://www.univega.com/en/models/201...-30-g-xtr.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kettu-Pekka Katso viesti
    Mites tän firman mainostama bike fitting-palvelu? Onko joku tätä testannut? Onko hintansa väärti, 100e pyörän oston yhteydessä?
    Vastataan tähän, vaikka onkin kyse parin vuoden takaisesta postauksesta, mutta josko olisi jollekin muulle apua.

Lyhyt vastaus: on hintansa väärti. IMHO.

Pidempi vastaus: kävin tuossa Bike Fit Lite-sovituksessa. Koko homma kesti n. 2 tuntia sovituspyörän päällä polkien ja lopuksi sitten eri runkokorkeuksia IRL (in real life) testaten. Hintaa hommalle tuli 100 EUR, kun eivät saaneet tietokonetta pelaamaan. Se ei kuitenkaan haitannut itse fittausta, ainoastaan teholukemat (joita ei nyt varsinaisesti oltu hakemassakaan) jäivät saamatta. Ja sitten tämä 100 EUR hyvitettiin vielä pyörän ostamisen yhteydessä joten ainakaan hinnalla ei ole pilattu.

Mittauksen tuloksena sain itselleni mittausraportin, jossa oli hyvin yksityiskohtaisesti kaikki rungon mitat (ml. mun omat kehon mitat), joten sen paperin kanssa voi ruveta hakemaan muitakin kuin Larun myymiä runkoja.

Lopputuloksena tosiaan päädyin Larun myymään Focus Mares 1.0 CX LTD-cyclocrosseriin, johon olin tosin mielessäni päätynyt jo ennen mittaustakin. Mittauksen perusteella kuitenkin runko vaihtui pykälää suurempaan, ohjaustanko leveämpään, stemmi lyhyempään, kammet lyhyempiin ja satula leveämpään. Mun mielestä kyllä satasen väärti, koska jos noita olisi sitten lähtenyt vaihtelemaan myöhemmin, tuo summa olisi palanut moneen kertaan.

Yhteenvetona: jos et ole sata-varma omasta geometriastasi, niin tuo kannattaa käydä tekemässä.

Palvelu oli hyvää koko ajan.

Pistäydyin taannoin tarvikeostoksilla ja palvelussa ei tosiaankaan ole moitteen sijaa.
    Memento mori

Olipa vaikeutta. Etsin komponenttia fillariin, soitin neljä kertaa kysyäkseni onko tavaraa saatavilla mutta puhelimeen ei vastattu. Olin katsonut netistä, että ko. palikoita pitäisi olla hyllyssä ja soitin varmistaakseni. Menin sitten lopulta paikalle kun en ketään kiinni saanut. Liikkeessä oli sillä hetkellä kaksi työntekijää ja yksi asiakas, eli varmaan kova kiire. No ei sitä komponenttia siellä ollut, oli loppu vaikka netissä oli muuta informaatiota, näin se kuulemma toimii. Sanoin soittaneeni useamman kerran muttei puhelimeen aina kuulemma ehdi vastata. Eli hukkareissu toiselta puolelta kaupunkia, saatana.

Sitten ihmetellään kun ihmiset ostaa tavaransa halvemmalla netistä. Kannattaa varmaan poistaa se puhelinnumero sieltä yhteystiedoista jos siihen ei ehdi vastata. Ei näin. Jouduin sitten saksalaiselta verkkokauppiaalta hankkimaan tavaran. On sieltä hyviäkin kokemuksia mutta jotenkin tuntuu, että viimeaikoina on palvelun laatu sukeltanut ja myyjät vähän kuutamolla.

Perheen Focukset on hankittu 08-alueella vaikuttavan jälleenmyyjän kautta, joten oli kiva käydä Larun pyörässä kesälomareissulla. Uutta satulaa piti saada, joten myyjä järjesti hyvän satulatestin - satula ruuvattiin samanlaiseen maantiepyörään kuin meillä on kotona, pyörä traineriin kiinni ja ei kun polkemaan. Asiallista palvelua.

Helsingin paras pyöräkauppa. Ja yksi niistä harvoista paikoista joihin uskaltaa jättää oman pyörän huoltoonkin koska tahansa. Palvelu on sellaista kun asiantuntijoiden kaupoissa yleensäkin. Hyvää ja asiallista ja jos jotain ei juuri siinä tiedetä niin otetaan selvää.

Olen käyttänyt pienempien huoltojen, säätöjen ja tarvikeostojen lisäksi nyt myös ensimmäisen kompliittina ostamani pyörän hankintaan. Erityismaininta pyörän fitin kärsivällisestä säädöstä sekä tolpan ja stemmin vaihdosta jotta saatiin täysin kohdalleen. Monessa muussa firmassa pyöriä myydään kuin käytettyjä autoja tyyliin jos väri on hyvä niin se on hyvä. Loistava paikka. Palaan uudelleen.

Olen Theon kanssa samoilla linjoilla. Sain kyllä Larunpyörästä asiantuntevaa palvelua ja vastailivat hyvin asiallisesti ja kärsivällisesti tälläisen aloittelijan tyhmiin kysymyksiinkin vaikka liikkeessä oli ruuhka ja kiire. No nyt uuden Focus Izalcon tyytyväinen omistaja.

Päljästyin Hambon jo alkuviikosta testiajetun "Izalconi" toissa päivänä hankkineen. Onneksi olit laittanut kuvan tuonne omiin pyöriin, niin sain huokaista helpotuksesta! Eilen en puhelimitse saanut ketään varttia ennen sulkemisaikaa kertomaan, jotta onko pyörä vielä kaupan. Vastaus tuli s-postilla kolme varttia sulkemisajan jälkeen (!) ja tänään kävin hakemassa Laru LTD -mallin. Nyt on pyörä puunattu ja tuunattu huomista lenkkiä odottamaan. Erinomaista palvelua olen saanut muutamien tämän kesäisten käyntieni aikana ja saivat meikäläisestä nyt sitten pyöräasiakkaankin Nettikaupat oli harkinnassa, mutta palvelu vei voiton ja euromääräisestikin tein hyvät kaupat - vaikka itse sanonkin...

Minun piti maanantaina päästä kokeilemaan koottua pyörää, mutta ei vieläkään ole tullut ilmoitusta, että olisi valmis, viime viikolla siitä sovittiin. Onneksi en jäänyt odottamaan.

Muoks. Olikin vain unohtunut ilmoittaa, pyörä oli jo kasattuna. Pääsin tänään sitä koittamaan. Tosi kivan oloinen pyörä (Focus Raven 27R 5.0), vaikka olikin minulle liian iso.
    Toisaalta, ehkä hyvä, että oli iso, olisi ehkä harmittanut jos olisi jälkikäteen löytynyt edullinen ja sopiva hiilaripyörä, kun olen jo pyörän ostanut.
    Nana muokkasi tätä : 19.08.2015 at 18.28
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Itse käytiin rouvan kanssa tekemässä Bike Fitit ja kyllä Riston touhu jätti ammattitaitoisen maun. Nyt pyörittelen, pitäisikö satsata pyörään pidemmäksi aikaa vai tehdä nettiostos. Larun hintataso on ihan asiallinen ja varmasti löytyy myös neuvotteluvaraa, jos trackrecordia kauppaan löytyy. Summa summarum; suosittelen.

Oma kuvani Larun pyörästä on vähän ristiriitainen.

Pyörän osto alunperin ihan ok, mutta... Mielestäni on hieman omituista, että vuosihuollon yhteydessä huoltomiehet naureskelevat oman firmansa myymien pyörien osille. Tämä siitä huolimatta, että ovatkin oikeassa. Lopputulemana asiakkaalle jää huijattu olo.

XTR polkimet tuolta olisi löytynyt ihan edukkaasti. Mutta ainoa toimitustapa on matkahuolto 20€ Matkahuollon paketti ei itseasiassa taida maksaa noin paljoa vaan kuluilla kompensoidaan myös halpaa hintaa. No halvemmallahan nuo sitten löytyi muualta ja samalla tuli selväksi että ei tartte tuolla enää käydä hintavertailua tekemässä koska tilaukseni on varmaan aina jotain suhteellisen pientä max 200-300€ jossa tuo parinkympin kulu tekee jo riittävästi eroa jos muualta saa smartpost paketin esim. 3,90€.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vilu Katso viesti
    XTR polkimet tuolta olisi löytynyt ihan edukkaasti. Mutta ainoa toimitustapa on matkahuolto 20€ Matkahuollon paketti ei itseasiassa taida maksaa noin paljoa vaan kuluilla kompensoidaan myös halpaa hintaa. No halvemmallahan nuo sitten löytyi muualta ja samalla tuli selväksi että ei tartte tuolla enää käydä hintavertailua tekemässä koska tilaukseni on varmaan aina jotain suhteellisen pientä max 200-300€ jossa tuo parinkympin kulu tekee jo riittävästi eroa jos muualta saa smartpost paketin esim. 3,90€.
    Moi. Kiitos palautteesta ja sitä saa antaa mielellään lisää toimintamme parantamiseksi! Larunpyora.com verkkokauppaa kehitetään koko ajan ja toivottavasti saamme pian sivut toimimaan täydellä teholla. Tuotteita sivuille on tulossa paljon lisää. Toimitusmaksut on nyt muutettu 4€:een ja yli 200€ tilauksile toimitus 0€.

yst.terv.
    Larunpyörä

Hyvin toimi tilaus, su tai ma tilaus ja tänään ke haettavissa Matkahuollosta.

Hei,

Larunpyora.com uudistuu!

Larunpyora.com on muuttanut, mutta pitkälle ei päästy. Uusi myymälä palvelee osoitteessa Lauttasaarentie 50 E, 2krs. Shimano Service Center huolto palvelee samassa rakennuksessa kiinteistön toisella puolella. Olemme nyt myös Rock Shox Service!

Suositusta bikefitting:tä löydät lisää tietoa täältä: http://larunpyora.com/bikefit/

Avasimme uuden liikkeen ohella myös uudet verkkosivut. Tuotteita on nyt enemmän, ulkoasu raikkaampi ja sivujen toimivuus huomattavasti nopeampaa verrattuna aikaisempiin sivuihin, myös mobiilissa! Uutena pyörämerkkinä Santa Cruz! Ilmainen toimitus yli 200€ tilauksille. www.larunpyora.com

Kevät tekee tuloaan ja haluamme tarjota asiakkaillemme entistä laadukkaampaa palvelua ja mahdollisuuden vierailla myymälässämme arkena joustavammin. Pidensimme myymälän aukioloaikoja Huhtikuun osalta seuraavasti:

MA-KE 10-20
    TO-PE 10-18
    LA 10-16

Tsekkaa myös ensimmäinen blogitekstimme pyörän pesemisestä:
    http://larunpyora.com/2017/04/polkupyoran-pesemisen-abc/

Tervetuloa!

Terv. Larunpyora.com:n tiimi

26 tuntia tilauksesta oli tavarat R-kioskilla eli sain pyöräni parsittua kasaan viikonlopuksi. Hyvä homma, muuten olisi 74 kilsan ajomatka pitänyt ajaa autolla. Toki saksalaisilla nettikaupoilla on puolensa, mutta tällainen sujuvuus ja maksujen hoito verkkopankin kautta (johon tosin pahimmat kilpailijatkin pystyvät) on aina mukavaa.

Omat kokemukseni kyseisestä firmasta ovat kyllä valitettavasti aika kehnot.
    Kaksi kertaa olen sekä chatissä että sähköpostilla yrittänyt saada tarjousta pyörästä. Vastausprosentti tähän mennessä tasan nolla. Ei jatkoon..

Mielenkiintoista. Chat sanoo, että ruuhka-aikana ei välttämättä vastata, mutta jätin sinne kysymyksen ja asiaan palattiin seuraavana päivänä. Samoin jokainen s-postini on saanut vastauksen kuten on myös puhelintiedustelut. Asiakaspalvelultaan tämä on Stadin paras liike omiin kokemuksiin perustuen.
    Roots, bloody roots

No onhan se tietysti tavallaan harmillista...
    Sen harvan kerran kun Kivijalan hinta vaikutti kilpailukykyiselta niin sitten palvelu ei pelaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •