ElectrobikeVelobeHuntteriGiant
Sivu 1 / 4 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 118

Aihe: Larunpyora.com

tervaskanto Guest

Larunpyora.com

En löytänyt tästä liikkeestä mitään mainintaa. Rohkeana poikana tein kuitenkin tilauksen. Samana iltana tuli mailia, missä ilmoitettiin että paketti on pakattu ja koodi postin liikkumisen seurantaa varten, bonuksena vieläpä oikea. Hyvin pakattu paketti sisälsi kaikki tilatut tuotteet.

Mites tän firman mainostama bike fitting-palvelu? Onko joku tätä testannut? Onko hintansa väärti, 100e pyörän oston yhteydessä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tervaskanto Katso viesti
    En löytänyt tästä liikkeestä mitään mainintaa.
    Eka:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...arun-Py%F6r%E4

Toka:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...arun-py%F6r%E4

Kolmas:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...eria-hakemassa

Jne...

Keskiölaakeri oli sökö. Larun pyörässä laakerin vaihto sujui sutjakkaasti. Itse toimeksianto kirjattiin huoltomääräimelle selkeästi. Pyörää hakiessa näytettiin seikkaperäisesti vanha laakeri sekä selvitettiin muut esille tulleet kysymykset.

Huoltotilat ja niiden järjestys näyttivät myös asianmukaisilta.

En vielä tiedä onko kysymyksessä Larunpyörän yleinen toimintamalli vai vain tämän englantia puhuvan (Ian ?) huoltomiehen hyvä asenne. Nämä asiat selvinnee kun seuraavan kerran huoltotarvetta ilmenee.

Vähän aiheen vierestä

Miksi tällaisen myynti/huolto/asiakaspalvelu toiminnan perusasioiden hoitaminen kunnollisesti onnistuu vain harvoin. Näiden asioiden hoitaminen ei useinkaan vaadi erityisiä investointeja, enneminkin selkeiden toimitatapojen omaksumista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hayapari Katso viesti
    K

Vähän aiheen vierestä

Miksi tällaisen myynti/huolto/asiakaspalvelu toiminnan perusasioiden hoitaminen kunnollisesti onnistuu vain harvoin. Näiden asioiden hoitaminen ei useinkaan vaadi erityisiä investointeja, enneminkin selkeiden toimitatapojen omaksumista.
    Harmi, että tuo liike on niin kaukana. Oulun seudulta kaipaisin tällaista palvelua. Olisi mukavaa saada huollon jälkeen jotain palautetta tai kommentteja pelkän laskun lisäksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti caddis Katso viesti
    Harmi, että tuo liike on niin kaukana. Oulun seudulta kaipaisin tällaista palvelua. Olisi mukavaa saada huollon jälkeen jotain palautetta tai kommentteja pelkän laskun lisäksi.
    Minun mielestäni tuo on oleellista. Käytin aiemman pyöräni eräässä helsinkiläisessä liikkeessä. Ei palautetta, ei kommentteja. En vieraile liikkeessä toiste, kun ei ne hinnatkaan ole kummoiset.

Samaa palveluhenkisyyttä löytyy myös myynnin puolelta, asiakaslähtöistä toimintaa. Ensiksi kartoitetaan asiakkaan tarpeet ja sitten katsotaan sopivat vaihtoehdot eikä tsekata ensiksi liiterin saldot ja sitten "tämä on sinulle paras vaihtoehto"-mantran lausunta kuten monella heidän kilpailijallaan on tapana toimina. Pientä tarviketta on tullut haettua useasti, fillareitakin pari kappaletta rouvalle. Myös kolaritilanteen jälkeiset vakuutuskorvaus-selvittelyt sujuivat ilman mitään säätämistä.

Toivottavasti asiakaskunta ottaa hyvin vastaan heidän massiivisen tilauudistuksen ja valikoimalaajennuksen, sen heille soisi. Muut kantakaupungin palveluhaluttomat kivijalkamyymälät voisivat käydä heillä pikku ekskursio-matkalla.

Tänään tuli kyseisessä puljussa käytyä. Emme taida perheen kansa näyttää potentiaalisilta ostaja ehdokkailta koska pienellä yrityksellä olisi mulle saannut 3k€ fillarin myytyä. Olihan siellä paljon asiakkaita mutta tunnin ihmettelyn jälkeen oli varmaan meitä myöhemmin tulleita, no kai sitä voisi itsekin olla vähän aktiivisempi. Joten parempi onni ensi kerralla.

^Harmi! On mun kokemuksen mukaan asiallisin pyöräkauppa ainakin näillä tienoilla, palvelu silkkaa parhautta.

Larunpyörä.com

"Parhaudet" oli kyllä kaukana keväällä 2010 kun sitten teinivuosieni päätin aktivoitua ja hommata fillarin. Suoritin perusteellista koeajoja kolmessa eri kaupassa ja Larunpyörä oli yksi niistä. Siinä vaiheessa kun olin jo melko varmalla päättymässä Focukseen vaihtui myyjän työvuoro (näin luulen kun mitään ilmoittamatta katos) ja seuraavan myyjän kanssa olis pitänyt aloittaa kaupanteko taas alusta kun ei tiennyt mistään mitään, eli että kaupanteko oli jo niinkin pitkällä. Ja niin minusta sitten tuli Spessu-kuski ja tyytyväinen sellainen (vaikkei varaosakauppa kokemusteni mukaan tuolla laakerikartiotopicissa kerrotun perusteella kundeilla valitettavasti hanskassa olekaan)
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lähde Katso viesti
    Tänään tuli kyseisessä puljussa käytyä. Emme taida perheen kansa näyttää potentiaalisilta ostaja ehdokkailta koska pienellä yrityksellä olisi mulle saannut 3k€ fillarin myytyä. Olihan siellä paljon asiakkaita mutta tunnin ihmettelyn jälkeen oli varmaan meitä myöhemmin tulleita, no kai sitä voisi itsekin olla vähän aktiivisempi. Joten parempi onni ensi kerralla.
    Ikävä kuulla. Itse olen asioinut säännöllisesti Larussa. Fillariliikkeissä asioidessa tulee muistaa, että keskimääräinen palveluaika per asiakas on noin 10-20min välillä. Kannattaa myös suosiolla välttää lauantaipäiviä ja kello 16.00 jälkeistä aikaa arkisin.
    Larun pyörässä on ollut hyvää palvelua, olen saanut siellä huonoakin, mutta viimeaikoina erittäin hyvää. Huoltokin on toiminut hyvin. Viime syksynä sydäntä lämmitti se, että jonossani edellä ollut perus "helkamapyöräilijää" opastettiin asiallisesti ja niihin tyhmiin kysymyksiin vastattiin asiallisesti ja selventäväsi.

Pyöräliikkeissä ei olla vielä ehkä tajuttu täysin, että asiakaskunta on hyvää vauhtia menossa rajautuneesta ja edistyneestä harrastajastaryhmästä kohti tavallista kuluttajaa, joka on aikeissa ostaa paremman pyörän, mutta joka ei tiedä pyöräilystä paljoakaan. Myyjän olisi hyvä opetella huomaamaan mitä asiakas haluaa ja tarvitseeko asiakas tällä kertaa vain enemmän tietoa pyöräilystä. Sekin voi jatkossa saada ostajan liikkeeseen takakaisin jos sillä ekalla kerralla ei fillaria osta.
    Oma kokemukseni edelleen on se, että liian paljon on vielä tiskin takana huomioon ottamisen vaikeutta kun asiakas astuu liikkeeseen sisään.

Hayaparin kommenttiin "Miksi tällaisen myynti/huolto/asiakaspalvelu toiminnan perusasioiden hoitaminen kunnollisesti onnistuu vain harvoin. Näiden asioiden hoitaminen ei useinkaan vaadi erityisiä investointeja, enneminkin selkeiden toimitatapojen omaksumista."
    Täsmälleen samaa mieltä!

"Tervetuloa. Mä olen Jukka, tule vetämään hihasta, jos tarvitset opastusta..." - ei ole kovin vaikeaa.

Pyörän hankinnassa sain Ristolta oikein hyvää palvelua. Kiitos siitä!
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

Täytyy yhtyä viime viikkoisen kokemuksen perusteella näihin positiivisiin palautteisiin.

Olin vaimon apuna hankkimassa hänelle ensimmäistä pyörää. Budjetti oli +1500€.
    Parin nihkeän kivijalkakokemuksen jälkeen mentiin Laruun. Minulla oli odotukset aika alhaalla
    johtuen parista vanhasta Kona-hankinnasta, mutta äkkiä fiilis muuttui.

Rouva sai uuden varustellun Focuksen ja pysyttiin budjetissa. Mitään ihmeellistä ei myyntitilanteessa
    tapahtunut. Meitä kohdeltiin ystävällisesti, kaveri jaksoi vastata vaimon kysymyksiin, neuvoi lisävarusteissa ja voitti
    meidän luottamuksen. Tekniikka ja lisävarusteet ovat todennäköisesti aivan samoja kuin muissakin tsekatuissa.
    Hinnalla ei ollut sitten enään merkitystä kun luottamus löytynyt. Todennäköisesti oli kuitenkin ball parkissa.

Tärkeintä oli vaimon toteamus että hänkin taitaa mennä käymään liikkeessä uudelleen yksinkin

Fofe4 Guest
    Ihan OK liike oli ja positiivisesti myymälässä oli tilaa ja valinnanvaraa n. tonnin hintaisissa cycloissa. Käväisin lauantain ruuhkaisina tunteina ja palvelu oli hieman senmukaista, eli pikaista ja ei kovin kärsivällistä. Ymmärrettävää ko. tilanteessa.

Ainoa mitä jäin ihmettelemään oli se, että myyjä pariinkin otteeseen painotti että koeajon kesto on sitten se 15 minuuttia. Tähänasti missään muissa liikkeissä ei ole pingotettu asiasta, päinvastoin rohkaistiin käymään oikein pidemmilläkin ajolenkeillä.

Moi, ja anteeksi!
    Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Olen ajellut isäni 30 vuotta vanhalla Helkama Ainottarella (<3) pienen ikäni. Pyöräilen aina ja joka paikkaan (vietän kesät Helsingissä ja käytän metroa vain jos kumi puhkeaa). Työkaverini antoi minun kokeilla omaa maantiepyöräänsä. Sanotaanko vaikka, että lempilajini spinning ja kakkoslemppari juoksu saivat kauan kaivatun kovan haastajan.
    Olisikohan Larun pyörä hyvä paikka hankkia ekaa maantiekiituria? Mä haluan hyvän ja kestävän fillarin. Kuitenkin budjetti on melko matala, koska opiskelen vielä seuraavat neljä vuotta.. Ja jos opettelisin uimaan muutakin kuin rintaa..Fillari voisi olla myös triathlonia ajatellen
    Ps. Anteeksi siksi, että saatte vastailla aloittelijan kysymyksiin

Itse ostin oman cyclocrossini Larunpyörästä. Kävin myöhemmin liikkeessä myös Bike Fittingissä, jota suosittelen vahvasti mikäli olet ostamassa ensimmäistä maantiepyörää. Itse kävin tuossa bikefitissä vasta vuoden päästä pyörän hankinnasta, jossa sitten paljastui että pyöräni on minulle hieman väärän mallinen. =( No, hyvin tuollakin polkee mutta jos olisin ostovaiheessa maksanut muutaman kympin bikefitistä niin ongelmaa ei olisi varmaan tullut.

Jos Focuksen runkogeometria sopii kropallesi niin Larunpyörästä saa kyllä hyvän pyörän ja todella asiallista palvelua! Suosittelen.

Re: Larunpyörä.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bassopiste Katso viesti
    Itse ostin oman cyclocrossini Larunpyörästä. Kävin myöhemmin liikkeessä myös Bike Fittingissä, jota suosittelen vahvasti mikäli olet ostamassa ensimmäistä maantiepyörää. Itse kävin tuossa bikefitissä vasta vuoden päästä pyörän hankinnasta, jossa sitten paljastui että pyöräni on minulle hieman väärän mallinen. =( No, hyvin tuollakin polkee mutta jos olisin ostovaiheessa maksanut muutaman kympin bikefitistä niin ongelmaa ei olisi varmaan tullut.

Jos Focuksen runkogeometria sopii kropallesi niin Larunpyörästä saa kyllä hyvän pyörän ja todella asiallista palvelua! Suosittelen.
    Antoivat sinun ostaa väärän kokoisen fillarin ja ottivat vielä jälkeenpäin rahaa siitä että kertoivat sen olevan väärän kokoinen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Antoivat sinun ostaa väärän kokoisen fillarin ja ottivat vielä jälkeenpäin rahaa siitä että kertoivat sen olevan väärän kokoinen?
    Hämmentävää! Tuota sanoisin bisneksen maksimoimiseksi!

Kiitos vastauksesta! Mietin itsekin tuota Bike Fittingiä. Tällä hetkellä pää on ihan hämmenyksessä, ei olekaan pyörän osto niin yksinkertaista! Suositteletteko erilaisten pyörien koeajoa?

No, en tiedä tuosta Larunpyörän Bikefit systeemistä, mutta jos olisivat tarjonneet sen "muutamalla kympillä" niin olis sentään ollut edullinen. Ainakin tuo ProBiken tarjoama SIC:n systeemi kustantaa 200 ekua tai lite versiona satkun. (Lite + loppusäätö 200 ekua)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    No, en tiedä tuosta Larunpyörän Bikefit systeemistä, mutta jos olisivat tarjonneet sen "muutamalla kympillä" niin olis sentään ollut edullinen. Ainakin tuo ProBiken tarjoama SIC:n systeemi kustantaa 200 ekua tai lite versiona satkun. (Lite + loppusäätö 200 ekua)
    Öööö what? "jos olisivat tarjonneet sen muutamalla kympillä niin olisi ollut edullinen" ja "en tiedä tuosta larunpyörän bikefit systeemistä"

Eli et tiedä mitä se pitää sisällään, mutta silti se olisi saatava edullisesti parilla kympillä.. herätys.

Larunpyörä.com

Herätys itsellesi; tuo mun kommenttini liittyi tuohon aiempaan Bassopisten postaukseen, jossa kaveri viittasi tuohon "muutaman kympin bikefittiin :-)

Hahah joo näin juuri.. Pahoittelut! Ei aina jaksa lukea koko ketjua.. Jatketaan..

Itse ainakin olen tyytyväinen ko. liikkeen toimintaan. Töiden takia asioin larunpyörässä klo 16 jälkeen ja lauantaina ja hyvin tuntui löytyvän aina apua, vähän joutui odottamaan mutta kuitenkin aina joku tuli lopulta kysymään josko avulle olisi tarvetta. Hyvin opastettiin ensimmäistä maantiepyörää ostavalle kaikki tarpeellinen. Koeajolle pääsi aina eikä mitään aikarajoja asetettu. Ainoa miinus yhdestä sovituskopista, sattui 3 hlö kokeilemassa kamoja samaan aikaan joten jonoa syntyi reippaasti. (ok, sopivasti 2 naista jotka kokeilivat kaikki mahdolliset liikkeestä saatavat yhdistelmät). Lopulta päädyin sitten ostamaan ko. liikkeestä ensimmäisen maantiepyöräni.

Noniin! Nyt on meikkiskin tuliterän Focuksen omistaja. Larunpyörässä sain aloitteleijana mielestäni parasta mahdollista palvelua! En sitten lopulta ottanut tuota Bike Fittingiä. Päädyin tähän siksi, että pienen kokoni vuoksi ei mulla oikeastaan ollut muuta mahdollisuutta kuin kaikista pienimmän runkokoon fillari, kun sekin on snadisti iso. Xxs (48cm?) lähti mukaani.
    Ovatko muutkin olleet tyytyväisiä kyseisen firman huoltopolitiikkaan? Ensihuoltoa olen yrittänyt varata jo viikon verran, mutta puhelimella ei heitä saa kiinni. Tajusin eilen aamulla laittaa sähköpostia, ja vastaukseksi sain tänään ajan ensi viikon keskiviikolle. Tarvitsisin huollon nopeammin, mutta tuskinpa se missään muussakaan puljussa onnistunee nopeammin?
    Jee jee pyöräily on ihanaa <3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Michael L. Katso viesti
    Hahah joo näin juuri.. Pahoittelut! Ei aina jaksa lukea koko ketjua.. Jatketaan..
    Olisio tässä tapauksessa pitänyt lukea koko ketju. Näitä näyttää tulevan nykyisin foorumille aika runsaasti. Ovatko ihmiset laiskistuneet?
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Olisio tässä tapauksessa pitänyt lukea koko ketju. Näitä näyttää tulevan nykyisin foorumille aika runsaasti. Ovatko ihmiset laiskistuneet?
    olisi.
    Michael L. muokkasi tätä : 16.08.2013 at 15.05

Pari Focusta olen ostanut Larunpyörästä ja muuta sälää ja ei ole mitään moitittavaa. Ja hienoa nähdä että asiakkaita on piisaannut aina jonoksi asti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ykkossanna Katso viesti
    Noniin! Nyt on meikkiskin tuliterän Focuksen omistaja. Larunpyörässä sain aloitteleijana mielestäni parasta mahdollista palvelua! En sitten lopulta ottanut tuota Bike Fittingiä. Päädyin tähän siksi, että pienen kokoni vuoksi ei mulla oikeastaan ollut muuta mahdollisuutta kuin kaikista pienimmän runkokoon fillari, kun sekin on snadisti iso. Xxs (48cm?) lähti mukaani.
    Ovatko muutkin olleet tyytyväisiä kyseisen firman huoltopolitiikkaan? Ensihuoltoa olen yrittänyt varata jo viikon verran, mutta puhelimella ei heitä saa kiinni. Tajusin eilen aamulla laittaa sähköpostia, ja vastaukseksi sain tänään ajan ensi viikon keskiviikolle. Tarvitsisin huollon nopeammin, mutta tuskinpa se missään muussakaan puljussa onnistunee nopeammin?
    Jee jee pyöräily on ihanaa <3
    Joo puhelimella aika nihkeetä varata aikaa huoltoon, mutta sähköpostilla onnistui hyvin. Aika kovat jonot, mutta mulla ei ollut kiire. Ja nyt olisi pyörä siellä valmiina, mutta kun ei ehdi hakea

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •