Sivu 312 / 413 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 212262302310311312313314322362412 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.331 - 9.360 / 12370

Aihe: Vituttaako??

Viimeisimmän Tampereen keskustassa tekemäni käynnin perusteella pysäköintipaikkoja on muuallakin kuin Hämeenkatu kaks-vitosen sisäpihalla.
    Holokki auki ku H. Moilane.

onko niin että ei oo pahaa keliä vaan paha pyörä jos ei pääsee eteneen.... tänä aamuna lähdin sohjoon postinjakajan jälkiä seuraten ja itte totesin että ompas hyvä keli

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Viimeisimmän Tampereen keskustassa tekemäni käynnin perusteella pysäköintipaikkoja on muuallakin kuin Hämeenkatu kaks-vitosen sisäpihalla.
    Joo mutta "omaa" ei ole. Maksullinen paikka saattaa tulla kalliimmaksi kun päivän palkka ja siinä ei ole enää mitään järkeä. Pysäköintitaloihin en mene, siinä voi mennä kuukauden palkka...ja kuten sanottu, mun kävelymatka on aika rajoittunut.
    Ei nyt ehkä kansisi kommentoida kun ei asiaa ihan kunnolla tunne, sano.
    Ja izmo, kun mä olen hieman kehnompi kuski, minulle nämä olosuhteet on ylivoimaiset; vielä kun lokakuisen ison kaatumisen jälkeen tuli kuumetautia ja toinen kaatuminen, ja sen jälkeen maantiepyörän vaihto cycloon, niin siinä kuntokin romahti oikein kunnolla. Ja näköjään verenpaineet, hyvä kun pystyssä pysyy täällä kotosallakaan, saati sitten jäisellä kelvillä.

Ei se lenkkeily kuitenkaan maailman tärkein asia mulle enää ole, harmittaahan sekin ettei saa kuvattua oikein mitään projekteja.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Joo mutta "omaa" ei ole. Maksullinen paikka saattaa tulla kalliimmaksi kun päivän palkka ja siinä ei ole enää mitään järkeä.
    Tuohan on kuin meillä töissä. Firma on rakennuksessa johon kuuluu iso parkkihalli muiden yritysten asiakkaille, alkujaan hallissa oli aikapohjainen maksu ja työntekijät saivat talon puolesta kortin jolla pääsi puomista sisään. Sittemmin puomit ilmeisesti hajosivat huollon puutteeseen (koska kiinteistön omistaja on sellainen pystyyn kelottunut kokovartalomulkku että Roope-sedänkin rahankäyttö on holtitonta siihen verrattuna) ja koko halli oli jonkun aikaa ilmainen, nyt asiakkaille on kahden tunnin kiekkoparkki ja työntekijöiden on maksettava 40€ kuussa jos haluavat autoaan siellä pitää. Maksanko tuon summan kuussa siitä että saan vain päiväsaikaan käytössä olevan paikan lämmittämättömästä, huonosti valaistusta, ilman mitään kameravalvontaa olevasta hallista johon sataa lumet sisään ja jossa ei ole edes lämmitystöpseleitä? No en, ainakin omalla kohdalla työmatkapyöräily lisääntyi reilusti.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

33€/kk epävarmasta (ylibuukattu) ulkopistokepaikasta -> "naapurista" samaan hintaan
    "oma" paikka; suolaisella 55€/kk olisi saanut lämpimän hallipaikan. Nuukailin tuossa asiassa.
    Työajoilla ja nykyisellä infran kunnossapidolla ajetaan sitten nokivasaralla.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

eh...tässä konkunrssissa ei enää paljoa tunnu kuume missään. Ei tuonne kuitenkaan ole mun fillarilla asiaa, ja kuumeisena on helpompi nukkua kun silmät ei meinaa auki pysyä.
    tempokisu.kuvat.fi

Semisti; teinistö&rva olivat ylittäneet lvv:n kapasiteetin.
    Kostoksi painuin kartanolle kierimään lumessa ja jätin ovet auki.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ehkä viriävästi. Pari viikkoa yskää on ok, mutta vois ruveta jo pikkuhiljaa poistumaan sillai oikeesti. Kyllä se koko ajan menee paremmaksi, mutta helkuta kun on hidasta.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Kyllä. Ihmeellinen olotila jatkuu, on ihan voimaton olo ja jalat erityisesti ihan voimattomat. ( yhdistän tämän kyllä verepaineeseen, saattaa olla myös jotain vitamiinivajetta...)
    Katsoin uudelleen noita talvivalokuvia...no ihan paskojahan ne on, en mä osaa enää kuviakaan ottaa tai sitten nää on liian siniset olosuhteet ( oli mikä asetus tahansa, niin ei). Ei inspiroi.
    Ei jaksa, ei osaa, ei inspiroi. . . kertakaikkiaan nyt on aika äärimmäinen matalapaineen keskus ja näkyvyyttä nolla.
    tempokisu.kuvat.fi

Blackborow Guest
    Siinä ja siinä. Pitäis lähteä pois täältä maastohiihtoparatiisista ja mennä aamulla töihin.

^ ai piruvie, toi töihinmeno unohtui. No ei vielä huomena, mutta keskiviikkona! Huomena pitää maksaa potilasvakuutus- ja visakorttimaksut! ei mitään rajaa v***tutukselle, äärimmäiselle sellaiselle.
    tempokisu.kuvat.fi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005509600.html

Syyllinen on lähettäjä ja vastuu kaikesta kuuluu yritykselle joka tekee bisnestä numeroilla.

Päivi Räsänen paljastui henkilöksi joka suojelee väkivaltaista aikusta joka ei osaa ymmärää vastuutaan eikä hallitse elämäänsä. Päivin teko on kuin korruptiota harjoittavan veroviranomaisen.

Ja koko kansa luottaa ja tukee ja ravitsee kun tangokuningas kaahaa metapäissään pitkin ydinkeskustaa. Te olisitte varmaan polttaneet sen elävänä torilla, jos se olisi iskenyt silmää naiselle.

Jotenkin vitutti se että suhteellisuus on kadonnut kaikesta. No eipä tässä hätiä kohta rytisee kuitenkin isosti.

Metsäketoa jollain tavoin säälin, se koitti vaan saada lempeä ja AIKUISILTA ja vain naisilta, eikä aiheuttaa hämminkiä, että miten typerää ja noloa on kaivella mauttoman vanhoja juttuja kun on isompiakin huolia tässä yhteiskunnassa.
    skeptinen realisti

^"DNA:n Kamtsan sanoo, että puhelinnumerot ovat rajallinen luonnonvara."

Asia, joka EI ole rajallinen luonnonvara.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja Katso viesti

Ja koko kansa luottaa ja tukee ja ravitsee kun tangokuningas kaahaa metapäissään pitkin ydinkeskustaa. Te olisitte varmaan polttaneet sen elävänä torilla, jos se olisi iskenyt silmää naiselle.

Metsäketoa jollain tavoin säälin, se koitti vaan saada lempeä ja AIKUISILTA ja vain naisilta, eikä aiheuttaa hämminkiä, että miten typerää ja noloa on kaivella mauttoman vanhoja juttuja kun on isompiakin huolia tässä yhteiskunnassa.
    Muistaakseni juuri näitä asioita tuolla taannoin jeesustelin; Tomi tuomittiin vaan kuulo-huhu-seiskassaoli- puheiden perusteella. Oliko sitten saanu pakit Maria Veitolalta, kun hän etunenässä oli Tomia tuomitsemassa.
    Mutta kultapoika Jari, tsemiä...Jari pyytää anteeksi että jäi kiinni, sitäpä sitä juuri. Kovasti tsemiä kun joutui sairaalaan ( kaupan kassajonossa etusivun uutinen).

Mua v**i uutinen, että melkein puolet suomalaisista uskoo talouden kasvuun..ja ilmeisesti myös oman talouden kasvuun. Eniten oman talouden kasvuun uskovat hyvätuloiset ja akateemisesti koulutetut. No kuinkas muuten. Ne "melkein puolet suomalaisista" oli noin 45%. Entäs loput 55%. Mitens pienituloiset ajattelee?
    tempokisu.kuvat.fi

Lievästi. Tukkoinen korva paljastui korvakäytävän tulehdukseksi ja vaikka urheilu ei varsinaisesti ole kielletty (omien tuntemuksien mukaan) niin juuri tällä hetkellä tuntemus on että notta ei.

No lievästi. Ensin varta vasten pyydettiin tulla vähän aikasemmin toimistolle, ja sitten on heti alkuun tunti tyhjää. No, ei oikein voida enää jatkossa vaatia että tule aikasemmin, miksi? ihan vaan istumisen ilostako?
    Miksi pirussa muuten "ystävä varannut potilaalle ajan" - ja joka ainut kerta on osoittautunut että joko se potilas ei tule, peruu tai sitten on varattu aika täysin väärään paikkaan ( esim. parisuhdeterapiaa, keskusteluapua tai muuta joka asiaa joka kuuluisi sen alan erikoislääkärille). Milta tuntuisi jos joku "ystävä" varaisi teille ajan lääkärille? En minäkään semmoisesta asiasta kovasti ilahtuisi.
    tempokisu.kuvat.fi

Mä olen ihan pska. En osaa mitään enkä tiedä mitään...muilla on paljo hienommat kuvasivut ja kuvat. Miten sinne muka saa tuommoisen taustan ( varmaan omasta kuvasta) ja muutenkin, mulla on ihan pskoja kuvia, ja pskempaa vaan tulee. Mitään mistään tule. Ei harrastus ole kivaa kun ei tule yhtään onnistumisia, masentaa vaan kun on tämmöinen pska. #¤%
    mää en ala. Laitan kohta sinne kuvasivulle tekstiksi että sori, pskoja kuvia älä katsele. Kommenttiosiota en olekaan laittanu ( kun en osaa sinne muutenkaan mitään asetuksia laittaa), ei tarvi vääntä puukkoa haavassa.
    tempokisu.kuvat.fi

Ei vituta. Päivän mittaan tullut toistakymmentä senttiä lunta ja tenavat ovat aivan innoissaan moisesta harvinaisuudesta. En itsekään malta edes goisimaan mennä, mieluummin istun tässä ikkunan ääressä ihan vaan tuota jatkuvaa lumisadetta katsellen.

Huomenna todennäköisesti tulee vituttamaan oikein olan takaa jos/kun tuonne tien päälle pitää lähteä. Siellä on tänään ollut tuskaista ja huomenna odotettavissa moninkertaisesti pahempaa...mä nautin nyt tästä vitutusvapaasta hetkestä tässä takkatulen ääressä, huomenna sitten päivä uus.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

¤%& ja taas joku lukutaidoton jakaa Aamulehtiä - ja vain minulle se tuotiin puoliksi. Kävin nappaan jakajan takas, ja näytin miten se lehti laitetaan SISÄLLE ASTI. On se kumma kun ei voida oppia, oon tästä samasta asiasta soittanut parin viime vuoden aikana jakelupäivystykseen kymmeniä kertoja, ja luukun yläpuolella on ISOLLA: AAMULEHTI SISÄLLE ASTI.
    Ja mitä sitä on aikaisemmin sanottu syyksi kun lehti ei ole tullut, huono keli. Autolla se kaveri tulee, tässä ole ollut yhtään semmoista keliä että autolla olisi ollu huono keli.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 09.01.2018 at 11.10 Syy: rasistissävytteinen jälkimmäinen kappale poistettu
    tempokisu.kuvat.fi

Saatanasti.

nyt on vähän sillain rajamaastossa, ettei tiedä kääntyykö päivä vielä vitutukseen.

^^^ Voipa olla, että jakelussa laittavat pian hylkylistalle...
    ride to the hills - hide from the Corona

Vituttaa. Hyvän punttireeniputken päätteeksi (16 reeniä joulukuussa) joku lihas revähti tms. Ollut jo viikon perkeleen kipee. Olen diagnosoinut vian rintalihakseen. Mutta hassusti voi vetää silti täysii esim habaa mutta esim alushousujen nosto nilkoista paskalta noustessa koskee saatanasti. Ja mitään liikettä missä "tissi" joutuu hommiin, ei voi tehdä. No, vedetään sit joka toinen päivä habaa täysillä perkele edes.

Edit: No eipä taideta sit vetää joka toinen päivä mitään. Ei tuo tunnu ainakaan paranevan vaikka "muita" lihaksia sit treenaakin. Kipee kuin perkele taaskin eilisen setin jäljiltä.
    VesaP muokkasi tätä : 09.01.2018 at 09.06

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    ^^^ Voipa olla, että jakelussa laittavat pian hylkylistalle...
    Kyllä lehti maksavalle asiakkaalle kuuluu toimittaa, ja oon Aamulehden vakiokestotilaaja jo vuodelta 1985. Ennemmin se jakaja potkut saa jos ei hommiaan hoida.
    Lehti tulee joskus niin myöhään, että ihmiset lähtee töihin ennen sitä. Jos siihen jää lehti puoleenväliin roikkumaan, se on ihan selkee merkki että "täällä ei olla kotona". Lehteä tilaamaton voi myös helposti napata lehden itselleen siitä.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Kyllä jakelun voivat keskeyttää, syitä voi olla useampikin. Yleensä voisi olla tyyppiä hankala tai turvaton pääsy postin pudotuspaikalle.

Meillä Pate kieltäytyi joskus postia tuomasta, kun tämä meidän lutunen pikku tessu, se ei nyt vaan pitänyt tästä postinkantajasta ja teki asian joka kerta selväksi kohtuullisella rähinällä siellä oven toisella puolen.

Että ei kannata ihan kauheasti rähistä ja olisihan se noloa sen tähden postinsa itse noutaa. Kyllä se Pate ihan hyvä kaiffari on.
    ride to the hills - hide from the Corona

Blackborow Guest
    No vähän siinä ja siinä. Veti alaselän ihan jumiin eilisen lenkin jälkeen. Oisko tuo saanut sitten kylmää, vaikka kyllä kait sitä vaatetta oli päällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    ^ Kyllä jakelun voivat keskeyttää, syitä voi olla useampikin. Yleensä voisi olla tyyppiä hankala tai turvaton pääsy postin pudotuspaikalle.

Meillä Pate kieltäytyi joskus postia tuomasta, kun tämä meidän lutunen pikku tessu, se ei nyt vaan pitänyt tästä postinkantajasta ja teki asian joka kerta selväksi kohtuullisella rähinällä siellä oven toisella puolen.

Että ei kannata ihan kauheasti rähistä ja olisihan se noloa sen tähden postinsa itse noutaa. Kyllä se Pate ihan hyvä kaiffari on.
    Ihan normaalisti meidän pihaan pääsee ja rappukäytävään; eri asia se on näköjään C-rapussa kun ensin otin viattoman koiriensakusettajan uhriksi...kun aloin puhutteleen ensimmäistä ulko-ovesta tulevaa kyse on nyt vaan sen lehden toimittamisesta sisälle asti, se ei ole iso asia tuupata. Yksi jakaja laittaa puoleenväliin ja mulle sisälle; tämä onneton nyt teki sitten toisinpäin.
    Jos hyväksyy huonon työn niin oma vika, ei ne asiat silloin muutu. Huonosta työnlaadusta pitää valittaa, se on ainoa tapa saada muutos asiaan. Ja valittaa nimenomaan sinne työnantajapuolelle, eikä esimerkiksi Aamulehden yleisönosastolle, kuten paljon näkeee.
    Vähän samahan se oli mun hampaiden kanssa; jos olisin hyväksyny 4 x isommat palat joiden kanssa elämä olisi ollu yhtä helvettiä, oma vika. Tottakai kannatti valittaa, vaikka siinä sai käydä 6 vuotta kirjeenvaihtoa potilasvahinkovakuutusyhtiön kanssa, mutta löytyi osaava tekijä ja palikoiden laitto meni vakuutuksen korvattavaksi. Sain vielä 1200euroa tilapäisestä haitasta korvausta, vaikka en sitä edes hakenut.

Patesta puheenollen, tulihan meidänkin pihaan Paten valvonta. Ihan älytöntä, ainut auto jossa on se lipuke ( mun auto) ja sakot tuli. Jos olisin kiltisti maksanut, olisin hyväksynyt ja myöntänyt että joo, minä tein virheen. Ei. Vihanen soitto isännöitsijälle aamukuuden jälkeen - ja Pate poistui mun ansioistani. Kaikki oli helpottuneita, kun oli se yksi joka uskaltaa valittaa ja olla se "vaikee asukas". Saisivat olla kiitollisia, Paten sakotuskyttäys oli ihan älytöntä.

#puutunepäkohtiin
    tempokisu.kuvat.fi

Ihmisten typeryys pistää vituttamaan. Jos teet homman vastoin ohjeita ja lopputulos ei olekaan sitä mitä ohjeita noudattamalla tulee, alkaa kiukuttelu. Ja tämä siis aikuisten ihmisten tekemänä.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Kyllä. Heti kun aloittaa tipattoman, alkaa kaikenmaailman vaivat. Nyt on valvottu yö äkillisen hammassäryn parissa. Vitutusta hieman lievittää se, että ajan hammaslääkärille sai jo kymmeneksi.

^"hammaslääkärille" (viesti tarkoitettu rohkaisevaksi ja tuomaan hupia esim. odotustilassa)

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •