Sivu 428 / 428 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 328 378 418 426 427 428
Näyttää tulokset 12.811 - 12.830 / 12830

Aihe: Vituttaako??

Uusi Edge on myös hyvä selain, ei tarvii latailla muita selaimia koneelle, lienee myös kevyin käyttää.

KIITOS paljon avusta ja vinkeistä, tämän olisi tietysti voinut laittaa sinne "apuja tietokoneen käytössä" - käännetään tämä voitoksi että tulipahan opeteltua uutta ja ainakin sain ne vanhat kirjainmerkit talteen.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tässä viime päivinä yövuoroista lähtiessäkin on jo pimeää, sataa ja muutoinkin on kehnoa näkyväisyyttä.
    En halua näitä "wannabe-ninjoja" jammailemaan kotteron tuulilasille. Puolipäiväalkoholistikin ottaa valot
    ja heijastimet mukaansa tarpeen niin vaatiessa; olettaisin edes työmatkuttelijoden tekevän samoin?
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Perhanan perhana sentään #¤% aarrggh, olen tullannut ja maksanu Postin käsittelymaksun 6.11 ja paketti on Postin logistiikkakeskuksessa 7.11. Sen jälkeen ei mitään.
    Soitin postin asiakaspalveluun, ja tämä asiakaspalvelija ei löytänyt lähetystunnuksella mitään. Minulla on ihan selkeet tiedot em. kirjaukseen asti, että mikä pirun asiakaspalvelija kun ei saa lähetystunnuksella tietoja näkyviin.
    Sanon ihan selvästi LF; Lauri Faarao niin tää kuulee että i niinkun Ilpo. Ei herrajumala. Ja tätä puhelua vielä jonotin reilu puoli tuntia.

Ostin kudotun nahkiaisen 12.10 ja paketti tuli Suomeen 30.10. ja tullaustieto eli se että lähetys odottaa tullausta, oli näkyvillä 6.11 ja heti hoidin asian.
    Mutta miten kädetön toi asiakaspalvelu on, mun vanhalla koneella Windows seiskalla näkyy niin pitäisi se nyt postilaisen koneellakin näkyä. Totesin tälle asiakaspalvelijalle että miten voi olla noin onnetonta, kun minullakin on enemmän tietoa.

Toissapäivänä ¤¤## kun vastaanottoaulassa odottelee useita ikäihmisiä kuulokoje-puolelle, niin sitten yksi prinsessa tulee julistamaan miten tämä yhteiskunta on niin kamala kun pakotetaan ottamaan koronarokote, siitä on moni halvaantunut ja minä en rokotetta ota ja enkä käytä maskia.
    Ohjasin poistumaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Perhanan perhana sentään #¤% aarrggh, olen tullannut ja maksanu Postin käsittelymaksun 6.11 ja paketti on Postin logistiikkakeskuksessa 7.11. Sen jälkeen ei mitään.
    Jotain on tavallistakin enemmän sekaisin Postin touhussa. Itse olen yhden käsittelymaksun maksanut Postille. Alla kuitenkin kolme viimeistä merkintää Postin seurannassa. Eikä lähetyksestä ole sen enempää kuulunut.

• Lähetyksen käsittelymaksu maksettu Postille
      06.11.2021 klo 23:03
      04.11.2021 klo 13:51
      03.11.2021 klo 20:03

Ei, ei sitten yhtään, nauratti ihan ääneen äsken kun huomasin tuon tittelin.

^ se kuule on foorumin syntymäpäivälahja mulle ja itse sitä ehdotin. Olen arvonimestäni iloisesti ylpeä
    tempokisu.kuvat.fi

^ En minä sille, eikös tuo ole ihan ansaittu vaikka kai se on myös tuokin titteli ansaittu mitä tarkoitin.

^ sopi vaan niin hyvin tuo viestisi...kun arvonimeni hymyilyttää itseänikin, kivalla tavalla siis.
    tempokisu.kuvat.fi

ei vieläkään mitään uutta paketistani, siis miten voi olla että paketti matkustaa Californiasta ja kaikki vaiheet rekisteröityy - mutta sitten kun tulee kohde Postin Logistiikkakeskus, matka Helsingistä Pirkkalaan vaikeutuu ihan oleellisesti. Ja hidastuu.
    Ja vieläkin suututtaa että Postin asiakaspalvelija ei löydä pakettia jolle minä löydän kaikki rekisteröitymisvaiheet.

edit. voi helpotus sentään, paketille tullut uusi merkintä Vantaalla 12.11. jospa paketti löytää vielä tänne Pirkkalaankin...
    tempokisu.kuvat.fi

Joo kyllä. Kaks Shimano-spesifiä vitutuksenaihetta.

1. Takavaihtajan vaijerikuoren pidike on niin ahdas ettei vaijerinipukka mahdu menemään siitä läpi.

2. On siellä insinööripuolella varmaan nauru maittanut kun ovat kuulleet että markkinointi on nimennyt HG-ketjuliittimen Quick Link(R) -nimiseksi.

... siellä paketti nyt makoilee Helsingissä, kyllä nyt 2 viikossa pitäisi olla ollu jo Pirkkalassa. Tavattoman hermostunu tästä nyt kuitenkin..
    tempokisu.kuvat.fi

Huomenna pitäis lähteä pitkästä aikaa työreissulle eli kyllä vähän. Nyt kun ajokelitkin parani niin menee heti monta iltaa hukkaan. Olisi edes Helsinkiin, mutta ei kun Tampereelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Olisi edes Helsinkiin, mutta ei kun Tampereelle.
    Otan osaa.

Nyt kyllä vituttaa jo paljon.

No kyyllä pikkusen joo alkaa erääsen projektiin liittyvät vastoinkäymiset vituttaa.

Oma saamattomuus v**ttaa, olen vaan ja haahuilen mutten saa mitään järkevää tehtyä. En saanu lähdettyä edes pienelle ulkoilulle, yritän lukea ( Biology of the lampreys) ja en ymmärrä mitään, voisi kutoa...mutta ei ole ideaa että minkälainen kuvio ( nuken villapaitaan). No, ehkä vapaapäivien tarkoituskin on että on vaan, ei tee mitään.
    tempokisu.kuvat.fi

Tänään ei ole hyvä päivä. Ensin sitä jännittämistä ja äskön aggressiivinen asiakas, ja yleensä se johtaa siihen että alkaa ääni ja käsi väristä. Mulla on "kahvikuppineuroosi" heti kun joku katsoo tai on vieressä, ei suju kirjoittaminen ei. Sitten kun olen tässä yksin, kirjoittaminen on kuin eri ihmisen. #¤
    Onneksi Nahkiaispaistamolla ollaan huomenna avoinna, tarkoitus käydä.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä, voi itku sentään.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^ tsemiä. Kääk! -12 astetta....no, lähden ajaan vasta hieman myöhemmin jonkun pienen ulkoilun. V:n talvi - lunta, pakkasta, liukasta, söheröä..
    tempokisu.kuvat.fi

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •