Sivu 412 / 413 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 312362402410411412413 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 12.331 - 12.360 / 12371

Aihe: Vituttaako??

Joopa joo, vituttaa kyllä. En tiedä mikä pöpö, mutta päätä särkenyt hiljakseltaan kolmisen päivää. Tänään menin aamupalan jälkeen vielä nukkumaan tunniksi ja nyt on olo hiukka parempi. Mutta piti tänään lähteä vetämään Vantaanjoen reunaa ylös ja Keskuspuiston kautta takaisin, mutta vitut tässä mihinkään uskaltaa lähteä...

Illalla pitäisi vielä lähteä teatteriin katsomaan näytös, joka peruuntui keväällä. No en tiedä kuinka järkevää on lähteä sinne aivastelemaan...

No hiukan kyllä, kaupassa käynnin aikana joku kiva punaisen auton kuljettaja oli tehnynnä komian lommon autoni kylkeen ja kadonnut paikalta tietysti....

^^ päänsärky on tuttua ja ikävä oire ^ piruvie, tsemiä teille.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

No uittu! Nyt joko selvästi sadetta tai selvästi poutaa, mutta EI RAMPATA!

EDIT: ei uittu, löysin sadetutkasta sittenkin parituntisen aukon! Parin tunnin lenkit imee, mutku ei muutakaan tänään viitsinyt. Sadetakkikin piti kyllä puolen tunnin ajon jälkeen vetää päälle.
    JackOja muokkasi tätä : 06.09.2020 at 17.18

Kyllä sviduttaa! Tytölle tilattu street surfing kb2 saapui. Etuhaarukka n. sentin liian leveä etuakseliin nähden ja takarenkaan korvakkeet sojottaa mihin sattuu niinku mikillä korvat. Voi perseen suti tätä ihanuutta kun alkaa tuotetta palauttamaan. Sähköpostissa joku linkki sähköiseen palautuslomakkeeseen ja maininta tulostettavassa palautus lärpäkkeestä. Pitäneekö tän takia tulostinkin ostaa. Voi perseen perseen perse...

Lähetetty minun SM-A505FN laitteesta Tapatalkilla

Hirvikärpäset... TE OLETTE YKSIÄ VITUN KUSIPÄITÄ! Die motherfuckers die!

Kävin äsken nimittäin maastokäynnillä projektikohteessa Päijät-Hämeessä.

Ja noi Granholmin veljekset, huoh, vitun elvikset!

^Ei ne paikallista vaivaa, tuntee turistin

^ Mukava, että palasit.
    52cm?
    t. Ari
    Ei aika kulu; me kulumme.

^ niin siis täähän on jo vanha juttu.....

Mutta että mä oon niin huono, niin onneton valokuvaaja kun pitäisi tärkeätä asiaa eli nahkiaisia kuvata. Sitä ottaa reilu 200 kuvaa ja muutama on että ehkä ok.
    Oon havainnu että uudemmalla kameralla kuitenkin tulee parempia, kannattaisiko ehkä sittenkin ostaa uusi kamera? autsista kuitenkin reilu 3000e kirvelee...vai olenko ottanu parhaat nahkis-kuvanikin jo? todennäköisesti...
    tempokisu.kuvat.fi

^^ Ei varmaan... en oo mitannut nyt. Mutta On topic: kyllä. Työjuttuja ja ihmisen tyhmyys.

Pitkästä aikaa kyllä ja ankarasti. VR ja sähköratavauriot keskellä korpea ja parin tunnin viivästyminen. Bussejakin varmaan hommattu niin paljon paikalle, että turvavälit on mahdollista pitää parin tunnin ajan (not).

Höh? Kuvat.fi - palvelinta ei löydy, sivua ei voi näyttää...siis minne mä nyt kuvia laitan? onko tämä joku tilapäinen häiriö? muut sivut kyllä näkyy...voi että sentään heti tuli paniikki..

....kiitos auttoi, tilapäinen häiriö.
    tempokisu.kuvat.fi

No mutta tämä nyt harmittaa aika paljon...mä toivoin että Virosta kun tänne tulee olisi mahdollisimman pitkä karanteeni..

Työssäkäynti Viroon ja Ruotsiin helpottuu. Tautitilanteesta ja ilmaantuvuusluvusta huolimatta on tarkoitus, että näistä maista pääsisi Suomeen ilman testaustodistusta ja karanteenia.

( no voi pirulainen, kirjoitin "review" hiirimatosta ja laitoin siihen kuvan - väärästä hiirimatosta, toki samasta paikasta ostettu...no toivottavasti ei huomata. Samoin hoksasin että unohdin Nakkilan Nahkiaispaistamon vieraskirjaan piirtämästäni nahkiaisen hammaskartta-kuvasta marginaalihampaat!! hyvä minä )
    tempokisu.kuvat.fi

Oma saamattomuus, tai että ei vaan ole onnistunu. Mietin pitkään kutomiskuviota - aloin tehdä ja ihan ok, mutta pari pientä virhettä niin menee purkuun. Monen tunnin työ. Oli väsy ja otin päiväunet, vähän liian pitkät. Piti käydä ostaan tulostimeen mustekasetit, mutta se kauppa aukesikin vasta klo 11 enkä jaksanu niissä vaatteissa ja tuossa tuulessa tuntia enää pyöriskellä. Jaha, ja taas pitäisi käydä ruokakaupassakin.
    Ei ole siis viikkoihin saanu mitään kuvaakaan ( nukkekuvaa) aikaseksi, no työpäivänä ei ehdi ja muuten ollut liian tuulista. Vaikka mitä sen on väliä kun kuvista ei kukaan tykkää niin onhan tässä aikaa.
    Kun nimittäin tätä vapaa-aikaa on nyt sitten aina viikko, tekemistä joutuu kyllä kehittään. Hohhoijaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Joo! Vapaapäivä ja uus fillari piti saapua tänään, niin matkahuolto ilmoittikin hautovansa sitä perjantai-iltapäivään asti itsellään

*ttu, maha taas kipeä. Paksusuoli lienee ärtynyt. En tiä, jostain syystä tuo ärtyy fillarilenkeillä. Ei läheskään joka lenkillä, mutta aina kun alavatsa on kipeänä, se on kipeytynyt lenkin seurauksena. Yleensä mennyt buranalla ja yön aikana. Nyt koskee edelleen. Kai se on puukkoa seuraavaksi. Ja sata vuotta sairaslomaa, komplikaatioita, tuhkaus ja tuhkan sirotteleminen mereen.

^ vatsakipuun ei kannata ottaa buranaa, mieluummin panadolia, tai litalginia, burana ärsyttää vatsaa ja suolistoa. Ei paksusuoli ärry pyöräilystä, pikemminkin päinvastoin ( t. suolistosairaus) sulla on jotain muuta esim. virtsatiet yms. jos kerta lenkin jälkeen alavatsakipua. En nyt ole tietenkään satavarma, mutta kertomasi perusteella ja jos se menee ohitte ( ainakin hetkeksi) tulehduskipulääkkellä ( burana ).
    tempokisu.kuvat.fi

^^ En rupea etädiagnoosia tekemään enkä hoito-ohjeita antamaan, mutta tiedän tapauksen jossa pitkäksi lenkiksi vielä kohtalaisen lyhyt lenkki tuotti suolistovaivoja, mukaanlukien ajoittain pistävä kipu. Alkoivat usein jo samana iltana, mutta tyypillisesti alkuyöstä ja olivat pahimmillaan seuraavana päivänä.

Mihinkään johtamattomien tutkimusten jälkeen ja monenlaisten ruokavalio- ja aterioiden ajoittamiskokeilujen jälkeen löytyi yksinkertainen mutta tepsivä lääke: aikaisemmin ehkä vähäisemmäksi jääneen juomisen - alkaen hetkestä ennen lähtöä ja säännöllisesti vartin välein, oli jano tai ei - nostaminen keskeiselle sijalle ja nestemäärän pitäminen noin puolitoistakertaisena jopa urheilujuomavalmistajien suosituksiin nähden. Pelkkä vesi hyppysellisellä suolaa tai hyvin laiha sporttijuoma on osoittautunut vatsaystävällisimmäksi.

^ ja ^^ mulla on tehty paksunsuolen tähystys (en voi suositella) ja todettu divertikuliitti (tjsp). Veikkaan että kivut johtuu siitä. Mutta tuo juominen kyllä voisi auttaakin. Tähän ikään kun tuo eturauhanenkin on mitä on, niin olen juomista ennen lenkkiä pyrkinyt välttämään, ettei tarvitse seistä kusella kilometrin välein (sekin on koettu). Eli täytyy kokeilla tuota konstia. Eihän se ota jos ei annakaan.

Urheilujuomat olen tehnyt n. puoleen vahvuuteen. Se suositus esim. Maximilla on kai joku 4 mitallista litraan ja laitan kaksi tai alle. Juontisuositushan on n.2 dl/15-20 min, mutta sehän riippuu myös kelistä. Valitettavan usein juomapullo on vielä kahden tunnin lenkin jäljiltä puolillaan.

^ joo toi paksusuolen tähystys on sellainen että en suosittele, eipä se paksusuolen poistokaan mitään kivaa ollut - paitsi jälkeenpäin. Minulla liikunta on aina auttanut masuvaivoihin.
    No me ollaan erilaisia, samoin olen löytäny itselleni sopivan ruokailurytmin. Juominen lenkin aikana ennemminkin pahentaa....jos on erityisen kuumaa tai pitkä lenkki niin voihan sitä juoda, tänä vuonna ne kerrat jäi kyllä aika vähiin että piti lenkillä juoda ( lenkki = satanen, muu on ulkoilua ).

Joka tapauksessa, suosittelen masukipuun muuta kuin buranaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Lehtimyyjät, liittymän kaupustelijat yms. kaikki jotka yrittää puhelimella jotain myydä. Noita on alkanut kesästä asti soitella normaalia enemmän. Suoramarkkinointikiellot toimii hyvin hatarasti, onneksi ei tarvi noihin vastata sillä muuten olisi aika rajamailla että pystyn asiallisesti noihin enää vastaamaan.

^ saisi vaihtaa liittymää tai sähkösopimusta joka viikko jos....yleensä vastaan että en vaihda kiitos ja se on aikalailla sitten siinä. Hassuimpia on ollu nämä että kuinka usein peset hiuksiasi, joka päivä?...tai vielä parempi mitä ihonhoitotuotteita käytät kun en käytä mitään niin eipä siinä soittaja enää voinu kysellä...

Mutta edelleen oma saamattomuus. Olisi ihan hyvin voinu sen pienen lenkin aamulla ajaa, ei tullutkaan sadetta. Sain yhden nuken villapaidan valmiiksi ( ei ollu helppo) mutta sitten ei taas mitään inspiraatiota, vaikka pari juttua "pitäisi" tehdä. Olisi voinu käydä kuvaamassakin, mutta oli muka liian kovaa tuulta.
    Ja piruvie, se on "central process" - eikä "central project" mä muistin väärin ( no ehkä kukaan ei huomaa...).
    tempokisu.kuvat.fi

Tyhjenevät renkaat. Fillarit,, renkaat mukaanlukien toimii kuin kello kotinurkilla ajellessa. Kun ne raahaa edes reilun sadan kilsan päähän kotoaan. Niin renkaat tyhjenevät kesken lenkin, eikä litkukaan enää pelasta. Pitääkö jatkossa ajaa vain kotinurkilla? Tällä kertaa ilmat piisasi (melkein, eli pari vannevekkiä) kuitenkin takaisin autolle, ei tullu taksikeikkaa.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Pitääkö jatkossa ajaa vain kotinurkilla? .
    Näin olen tehny. Heti kun päättääkin ajella hieman pidemmälle, tulee joku ongelma. Rengas, tai sippaus.
    tempokisu.kuvat.fi

Ois uusia hienoja osia eteinen pullollaan, mutta ei vaan jotenkin jaksa. Jos vaan lähtis ulos.

...että paluu arkeen on näinkin ikävä. argh kun toista hyysätään "...muista ottaa loput viinerit kotiin" olisi kelvannu mullekin. Aattelin että jotenkin oltais kiitollisia korona-ajan....no oli aika turhaa toiveajattelua.
    Migreeninalkuakin pukkaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Jossain määrin.

Läksin hyvää hyvyyttäni ja silkkaa hölmöyttäni apumieheksi kun naapurissa asunut vanhempi leskimies muutti tilavasta kolmiosta senioritalon kaksioon. Kun samassa talossa oli asuttu neljäkymmentä vuotta eikä mitään mitä joskus voisi tarvita ollut heitetty pois, kaikenlaista tavaraa oli kertynyt aika lailla. Muuttofirman palveluihin ei syystä tai toisesta haluttu turvautua vaan homman uskottiin hoituvan ilman kummempaa suunnittelua ja ennakkovalmisteluja parin sukulaismiehen, entisen työkaverin ja jonkun tunteman autokuskin voimin. No, edellisenä päivänä veljen selkä oli klesa ja veljenpojalla esteenä perheasioita, joten ei auttanut kuin soittaa pienessä paniikissa minun ovikelloani...

Lopputulema oli että tavarat kyllä saatiin roudattua autoon ja ilmeisesti uuteen asuntoonkin; sen pään todennäköistä kaaosta en onneksi joutunut näkemään, sillä minun osani rajoittui hintelälle fillaristille sopiviin kantohommiin, banaanilaatikko kerrallaan pakettiautoon ja rappuset ylös uutta hakemaan. Jotain olisi maksettukin mutta enhän tietenkään kehdannut mitään ottaa. Kaksi kaalikäärylettä söin kun tarjottiin ja jälkkäriksi yhden lakritsatäytteisen munkin. Kahvista tapani mukaan kieltäydyin.

So far so good - mutta nyt on selvinnyt että tavaraa on hukassa. Osa on annettu luvan kanssa muuttomiehille, osan olivat ostajat käyneet hakemaasa, mutta mukana on ilmeisesti mennyt myös sellaista mikä oli tarkoitus säilyttää ja millä on yhä omistajalle jonkinlaista arvoa. Koska minäkin kävin sisällä asunnossa, kuulun epäiltyjen joukkoon ja olen joutunut jo kahdesti selittämään ettei minulla ole minkäänlaista havaintoa ja vakuuttamaan että mitään ei ole mukaani vahingossa tarttunut ja etten ole mitään väärinkäsityksen vuoksi kotiini vienyt...

Reilu 18h nyt sähköttä myrskyn takia. Viitisen vuotta sitten kaivettiin kylän sähköt maahan että pysyy sähköt paremmin päällä. Blaa blaa...

Reilu 18h nyt sähköttä myrskyn takia. Viitisen vuotta sitten kaivettiin kylän sähköt maahan että pysyy sähköt paremmin päällä. Blaa blaa... eli hieman jo nyppii.

Ja perään vielä tämmönen tuplasähläys.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •