Kevyt 25 km maastopyörällä klv:llä, keskarilla 19,99 km/h. Tarkkaa touhua toi mittaus![]()
Kevyt 25 km maastopyörällä klv:llä, keskarilla 19,99 km/h. Tarkkaa touhua toi mittaus![]()
Konan Rove AL:llä tänään 1h20min iltalenkki, sorateitä ja asfalttia tyttöystävän kanssa. Kyllä lomalla olo on mukavaa!
Nakkilan Ärrän vaiheilla 43 km.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Äsken 50km maantielenkkiä.. Aurinko paistoi hetkittäin ja lämpöäkin oli 4 astetta :-)
-- not fast but furious --
Eilen cyclolla 60 km
http://www.kaupinkanuunat.net
Eilen maantiepyörällä neitsytajo, 3 km.
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Isot pojat käyvät etelän leireillä, niin minäkin. Eurajoen ärrän vaiheilla 75 km ja "kesän" nopein lenkki 22km/h!
Pieni täti myös etelänpyöräili, jälleen Valkeakosken lenkki 107km. Jotain 22km/h - elikkä lujaa.
Takaisintulomatkalla vastaan ajeli pieni ryhmä "oikeita" pyöräilijöitä ( joista yksi kehtasi morjenstaa, ylämäki ennen Lempäälä-Säijän risteystä) - tiukat rikoot, tempopyörät - ja minä kun olin talvivarusteissa, rukkaset ja tumput, ja repussa vielä 2 äiteen tekemää makaronilaatikkovuokaa - niin kun nämä tempoilijat oli menny niin nauroin pitkään ääneen, itelleni.
Oon kyllä varsinainen "karvalakkimalli" verrattuna näihin "virtaviivaisiin".
joo ei oo tempokypärää päässä niin täytyy pitää tempo pipaa
![]()
Iltapäivällä maantielenkki 68km@2h23min.
Keli tuntui sen verran lämpimälle, jotta kävin tytön kanssa testimässä peräpyörä yhdistelmää 12km palauttavana lenkkinä. Rouvalla oli poika kärryssä pyörän perässä.
Reilu 4h maantietä tänään
n.20 km maastossa.
2.5 h maastossa, km?
Roots, bloody roots
Eilen illalla auringon laskiessa. Kevyttä pyöritystä 45km maantiellä. Varpaat ja haba meinasi jäätyä.
Eilen päivällä kevyt 43km maantietä, lämpöä 8 astetta . Pitemmästi oli mieli, mutta jalat ja keuhkot eri mieltä...
Äsken Panelia 22km ja tasan tunti.
Tänään 75km maantien laitaa...
The end of the road is just the beginning...
Maantiellä tänään 76km@2h30min.
maasturilla 20 km polkuja ja siirtymiä.
TMT kotiin kolme varttia sitten, 22km. Aamun -3*C vaihtui päivän aikana +10*C:ksi.
Lähetetty minun GT-P5110 laitteesta Tapatalkilla
Minulla on kylliksi rahaa loppuiäkseni - ellen osta jotain. -Jackie Mason-
Kotia ajelin tänään. Piti kääntyä tuulen myötäiseksi, mutta se tapahtui vasta iltapäivällä ja mä ajoin aamusta siis vastaiseen. Niin kuin perjantaina menomatkallakin![]()
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Eilen kelvejä pitkin. Nyt jaksoi jo järkevästi 79km. Vauhtia kun malttaisi pudottaa niin pääsisi pidemmälle. Samalla tuli ekan kerran ajeltua lukkojen kera - mätkis oli lähellä vasta kotipihalla lenkin lopuksi, vaan enpä kaatunut. Kylmät on nuo ajokengät, pitää viritellä jotain niihin että tarkenee.
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
Minulla on nyt shortsikeleillä toisinaan ollut kenkäsuojien lisäksi vaimon neulomat villanilkkurit. Ei ole kuin 6-7 cm mittainen pätkä, mutta auttaa koko jalkaterää, kun alasääri ja akillesjänne pysyvät lämpimänä.
Aamulla ajoin töihin. Kohta kevyessä myötätuulessa kotiin.
10k-kerhon jäsen
Eilen kuntolenkki maantie laitaa..👍☺
maasturilla 17 km työmatkaa.
tänään töitten jälkeen maantielenkkiä 70,07 km.. Liki kesäinen keli +9 astetta ja aurinkoa
![]()
tänään töitten jälkeen 2 tuntia polkujumppaa..
Tänäänkin tuli töitten jälkeen maasturilla kurvailtua 40km..
Kirjanmerkit