200km. Entiseen malliin.
200km. Entiseen malliin.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Tänään 3km maastossa kun polvesta poksahti kierukka...
Aamusta taas parituntinen maastolenkki, kun silloin on töissä hiljaisinta.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Route 300 eilen. Irtolahje hiersi nivusen paskaks, eli ei varmaan tarvi viikkoon ajaa.
..Valkeakosken lenkkiä kiertään, hyvä keli! ja ihan hyvä 140km lenkki. Paitsi että kaikki sataset on nykyisin aika vaikeita, joten hyvä juttu aina kun sellaisen saa ajettua. Uintia vielä lenkin jälkeen.
> Coatl, ei niitä irtolahkeita niin ylhäällä pidetä, nivusissa. Reiden puolivälissä.
Puoitoista tuntia pyörittelyä aamupäivälllä.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Maastossa tänään 45 km.
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Tänään ensin maantietä aamusta 92 kilsaa Bodom-Velskola-Rinnekoti-Klaukkala-Seutula-Ylästö-Tammisto maisemissa, sitten vielä Helsinginniemen ympäri 15 kilsaa rauhallista fixuttelua
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Tänään tuli ajeltua maastossa puolisentoista tuntia. Alkuvauhdit tarjosi Pekkis1 uudella Pivotilla ja Adventti. Kiitokset seurasta.
Taitaa Urheilla Ilokseen
Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta.
Ne on varmaan liian isoa kokoa? Reidessä pitäisi pysyä, ja jos ei niin ite olen joskus laittanu hakaneulalla kiinni kun tuntuu että valuu. Muuten irtolahkeet on kätevät, käytän ite vuoden ympäri. Tai tietysti se kuminauha voi venyä ajan myötä. Joskus oon myös kaventanut reidestä ( kun mulla on aika ohuet reidet) että on napakammat.
Oon miettiny että toinen vaihtoehto olisi pitkät, oikein pitkät sukat. Kun tulee lämmin, ne voi rullata nilkkoihin. Itse asiassa mulla onkin sellaiset, mutta en ole vielä kokeillut.
Aamulla 30 km TMT. Ja samalla paloi taas tämän päivän suusta alas pistettävät kalorit jo ennakkoon.![]()
Eilen maastossa 56,2km@4:30. Kostoksi lauantain 4K-säästä ja jänistyksestä ajelin tuollaisen 4K-tyylisen lenkin
Eilen illalla pari tuntia polkuja Tampereen ja Kangasalan rajan molemmin puolin.
Tuli viimeinkin vuoden 2013 osalta todistettua itselleni, että pääsen "Ilkon notkosta" yksivaihteisella ajamalla ylös. Epätoivo meinasi iskeä päästyäni kaarteeseen asti. Siinä näkee, että ylämäki ei lopu vielä...
"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"
Loppuviikolla pikkutie /metsätie /polkuajelua sjoella, sis. tutustumista juurakkohelvettiin.. Tänään vain työmatka-ajot
![]()
-- not fast but furious --
Tunnin lenkura maastoa ja kelvejä, kivaa oli.
Äsken noin puolitoista tuntia sorapohjaisia latupohjia ja lähiseudun pyöräteitä, maastossa oli turhan märkää.
eilen maasturilla 65 km mökiltä kotiin ja tänään maantietä 63km.
tänään maantietä 111km ja 4 tuntia aurinkoisessa kelissä.
Työkaverin kanssa iltapäivälenkillä 45km.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Äsken maantiellä 122km ja 4h3min. Munkkikahveet 98km kohdalla.
no ähh,,,uudestaan.elikkä puolituntiasitten tulin pyllistelemästä maantieltä tuur te alakylä,ja yksikseen hienosa kelisä.
ja ihan kotiportilla vastaantuli "prisman hitaat" porukka.
tuosa porttirakkerin tekemää jälkeä.
http://www.sports-tracker.com/#/work...6n7stur9nsu47h
Tänään omaan kuntotasoon nähden kohtuu hyvä suoritus, 164.7km @5:21, eli tavoite 30km/h keskarista toteutui hyvin. Yksin ja ilman ainuttakaan pysähtymistä tai taukoa joka ei sinänsä ollut tarkoitus mutta kokonaisuuteen olen todella tyytyväinen.
Osana reittiä oli Bodomin/Lepsämän seutu eli samaa mitä TDH:ssä. Samalla meni kesän ajokilometrit yli 4100km:n.
Maanteitä sinukulalla 145km ja päivittäiset työmatkat 25km
äsken 1h33min maantielenkkiä ... Väsynyt olo lyhensi lenkkiä aiotusta, mutta katsotaas huomenna olotilaa uudestaan josko vois ajaa lisää vai pitääkö tässä alkaa sairastamaan .. ei kyll viittis *prkle*
Lossille muiden noin viidenkymmenen motoristin kanssa. Hyvin kuitenkin sekaan mahduin.
Eilen 29erilla KLV-, hiekkatie- ja maaseutulenkki, Helsinki-Espoo-Kauniainen-Espoo-Vantaa-Helsinki.
60,5km@2:54
äsken maantielenkkiä 1h27min , eilistä paremmalla fiiliksellä .. Lieneekö lenssu väistymässä![]()
Maantiepyörällä kävin kirimässä mäkiä ylös ja kun energiaa jäi yli niin samoilla lämpösillä hakkasin halkoja toisen tunnin. Vieläkin jäi energiaa liikaa jäljelle, joten tarttee käydä käppäilemässä tunti.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Lähes Vartialaan +Uuhimäki
Kirjanmerkit