Sivu 439 / 439 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 339 389 429 437 438 439
Näyttää tulokset 13.141 - 13.147 / 13147

Aihe: Koska viimeksi ajoit?

Nyt on ajettu tosi hyvin 47km, Tampereen puolella olikin aurattu kelvit melkein sileiksi, mutta paikoin oli kääk! liukkaita kohtia ja jännitin ja pelkäsin senverta että koko ihminen vapisee vieläkin. Lisäksi koko ajan tuntui että "meni" rengas..
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

8 kilometriä kauppareissulla.

^ Täälläkin paikoin liukkaat kohdat ovat hieman hermostuttavia, etenkin jos kyseessä on alaspäin viettävä jyrkkä mäki. Talutin pari jyrkkää mäkeä, liukastellen. Täytyy vaihtaa talvirenkaat ensi tilassa.

60km yhteensä tällä kelillä on mun mielestä hyvin. Tavoite oli se 20km ja työmatkat 30km, tosin tavoite suli heti aamun alkulenkillä. Siis tosi mahtavaa kun KAIKKI menee mun ohitte...
    Edessä on nastarengas, mutta mietin että laitanko vanhan kevytnastarenkaan jollekin takavanteelle...tosin sitten tulee niin raskasta ajaa, mutta kuntohan siinä kohenee. Tarvii katsoa. Tänään olin kotiin tullessani niin uupunu että aiottu pyörän pesu sai jäädä. Hirvee kurakasa.
    Voi olla että huomenna ei alkulenkille pääse, toivottavasti autolla pääsee Nakkilaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Tänään torstaina ulkoilureittejä ja siirtymät kelveillä. Ajourien osalta keli oli mitä parhain (no, sepeliä kelveillä). Ulkoilureitit mainiossa kunnossa kuin kesäkelillä. Lämpötila lähtiessä + 4 astetta ja kotiin palatessa + 2 astetta. Matkaa kertyi maastopyörällä 54 km.

Maanantaina 30km työmatkaa, josta reilu puolet polkuja. Nyt loppuviikon potenu flunssaa ja katellu internetin syövereistä sähkötäpäreitä. Pyöräkuumettakin meinaa olla.

Ajelin....tai pikemminkin matelin 20km tavoiteulkoilun. Mä luulin että mittari näyttää väärin, mutta jos tuohon matkaan kuluu noin puolitoista tuntia niin ihan oikeinhan...joo ja kaikki työ/kauppareissupyöräilijät ( repun kanssa) meni ohitte. Jaksan ajaa lujempaakin, mutta kun pelkään liukasta ja mulla on erittäin huono tasapaino.
    18t km tälle vuodelle ei näytä kovin todennäköiseltä.
    tempokisu.kuvat.fi

Tänään noin 65 kilsaa lähisoraa: soratiet olivat jäässä, eikä kurasta ollut tietoakaan. Viikoloppuna en ehdi ajamaan ja sitten lupaakin lumisateita, joten saattoi jäädä ainoaksi kerraksi tänä syksynä, jolloin pääsee ajamaan pakkasen kovettamia paljaita sorateitä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •