Hieno pyörä koeajon perusteella, hinta vaan köyhää irvistyttää![]()
Hieno pyörä koeajon perusteella, hinta vaan köyhää irvistyttää![]()
^^^hyvin natsaa värit kyl
Hieno Orbea kyllä!
OnTopic
![]()
Spessun sähköfillari ja graveliin gravdalit
Fuller's Imperial IPA Limited Edition, Hiisi Itse Gooseberry Sour.
Kymmenkunta seedeetä.
Reilulla parilla sadalla eskolla rottia (vajaat 7kg). Noin 4 kuukauden tarve. Nokialta. Ei oo Hellsinkilisää hinnoissa.
Ostin sitten tämän lehden:
![]()
Kuitupitoinen whisky tilaukseen.
Tekstiilipesuri
Ja vekottimeen liittyen, voiko käyttää jotain yleispuhdistusainetta valmistajan oman litkun sijaan..?
Pearl Izumi Elite Escape Amfib Bib Tight, Keltainen, M.
Intersportin mainonnan, foorumin ja omien kokemusten takia oli "pakko" tilata toiset hyllyyn.
https://www.siivous.fi/yellowservice...ne-1l-t7406001
Tuo jiffy parasta mitä tiedän, painehuuhtelulaitteessa käytän yleensä sitä.
Rommia: La Hechicera Reserva Familiar.
Tuli tosta Kisun harkitsemattomasta mieleen mieleen, että kloppina usein nokka vuosi verta joko oma, tai sitten toisen, ”milloin mistäkin syystä”. Normitouhua, eikä siitä koskaan sen enempää.
Vuotohomma hoidettiin nopsaan jollain kylmällä veteen kastetulla rätillä, tai talvella tilkka lunta nokan varteen tervehdytti tilanteen nopeasti ja taas oltiin kavereita.
Nykyisin tuo ei taida ihan toimia nuin. Johtuu kai sitten tuosta ilmaston lämpenemisestä.
Sitä vaan ihmettelen, että nykyisin tuollaista vuodatusta ei taida juurikaan tapahtua, nokat kehittyneet evoluution myötä?
Kummipoika oli toivonut Joulupu(n)kilta plasmapalloa; homma tuli hoidettua,
Postikin sai lasikuulan ehjänä perille, tosin paketoinnin paranteluun tuli käytettyä
aikaa & vaivaa. Saman katraan muut sisarukset (2 kpl) täyttävät vuosia näin
tammikuun alkajaisiksi, näille retromallin kelloradiota ja vinkkejä vanhuksille BMX-
kulkineesta, kun sellaista oltiin vailla.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
..öö, oliko kuitenkin hallitsematonta? ( painonlaskun mainitsein olevan sitä kun en ole tietoisesti tai varsinkaan harkitusti...)mä harvoin teen mitään harkitsematonta.
Kuten tänäänkään, kävin Biltemassa ostamassa paikkarasian ja jarrupaloja cycloon, lisäksi ihan pienen termospullon ( jota olin miettinykin) ja kahdet halpislukulasit. Just, otin muka mukaani jo "kauppalasit" - kotelo oli ja lasit pudonneet ( ...kamerakassiin). Sitten piti ensin ottaa hyllystä yhdet lasit joilla pystyi katsomaan mitkä lasit olisi sitä "mun kokoa" eli +3,00. Halpislaseja on siellä täällä, kameralaukussa, olkkarin pöydän mukissa, keittiössä, nyt autossa yhdet varmaan tarvii viedä pyörävarastoon...
ps. vastaanotolla toisinaan kertovat että nenä vuotaa verta helposti, esim. kylmällä ja infketion yhteydessä, käsittääkseni yksilöllistä. Edelleen noi käyttämäsi metodit on hyviä.
Mutta nenut ei varsinaisesti ole kehittyneet, vaan mun mielestä herkistyneet tai limakalvot ohentuneet. Ihan selvästi ainakin sinuiitit eli poskiontelontulehdukset on yleistyneet; 90-luvulla oli usein angiinoita eli nielurisatulehduksia tai keuhkoputkentulehduksia, harvoin poskiontelon -.
Samoin allergiat; 70-80-luvuilla koulussa oli ehkä muutama joilla oli erityisruokavalio terveydellisistä syistä ja muutamalla ( hikarilla) silmälasit. Nyt koulussa taitaa olla muutama jotka voi syödä mitä vaan...
Influenssa. Voittaja olo.
Kasan osia: Kinesis saa vähän isompaa huoltoa 7500 ajetun kilometrin jälkeen. Lisäksi ostoskoriin livahti ikään kuin vahingossa Pirellin uudet Cinturato Gravel M-renkaat.
Viimeisin hankintasi?
Vatsakivut joista Kisunkin kanssa jokunen viesti kuukausi takaperin. TKn UÄ koe löysi ainoaksi selitykseksi kaasua suolessa! Omaksi hankinnaksi osoittautui, vuosia täytynyt lisätä vehnänlesettä aamupuuroon - tietystä syystä. Mutta jotkin ilkiöt ruvenneet käyttämään tuota kaasulaitoksen perustamiseksi umpisuoleen. Hanaa kyselin tohtorilta, mutta suositteli kuidun vaihtoa Vi-Siblniksi, nyt kuukauden käytön jälkeen ilköt vähin luovuttaa, sitkeitä ovat. Mitähän hankkisi seuraavaksi?
Asus Ultrabookin hommasin herätteenä kun kevytläppäriä mulla ei vielä ookkaan. Vähän käytetyn tosin.
Lidlin trainerin "alesta", 39.99 €. Veikkaan että on hintansa arvoinen tuote meikäläiselle.
Amazon Prime Video tilauksen aktiiviseksi taas. Oli tullut taas 6kk täyteen ilman tilausta joten olen Amazonin silmin "uusi asiakas" ja saan taas 6kk ajan puoleen hintaan (2.99e/kk) palvelun aktiiviseksi. Tää Amazon on kyllä paljon kökömpi mitä Netflix, mutta on tää paljon halvempikin. Ja tuurilla oli just tullut eka uusi jakso Grand Tourin neljännestä kaudesta ulos. Hieno autoiluohjelma oli, ajoivat veneillä koko jakson ajan näkemättä autoja edes...
Orange seal -litkua verkkokaupasta, kun fatbike nastarengasprojektissa meni melkein loput etellisestä pullosta
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Minä vahingossa 20" taittopyörä jossa V-jarrut ja tourney 6v vaihteet verkkiksen löytölaarista. Lokarit, pakkari ja soittokello. Uusi pyörä poistohintaan 69 €. En viitsinyt jättää sitä kauppaan. En myös viitsi hankkia uusia renkaita mun 20" Jippoon, nehän maksaa 15,90 € kappale, sisärenkaat vielä päälle niin ollaan uuden fillarin hinnoissa. Tulisi purjehduskausi.
lipun BKO:n konserttiin kesälle, olihan se pakko kun oli vielä jäljellä.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Lenovo Tab M10 HD 4G -liittymällä, enkä edes tee sillä mitään.
Kävi nimittäin niin, että liittymäkauppias soitti ja halusi uusia nykyisen 100M 4G liittymän.
Varoittelin, että jos yrittää kaupata jotain tyyriimpää, niin jutustelu loppuu siihen. Tiesin kyllä heidän kuvion, kyselevät ensin, että pätkiikö ja hidasteleeko yhteys jne. Vastasin että nykyinen on aivan super hyvä, silti yritti vielä lypsää, että edes jotain huonoa. Koetti sitten telkkarin puolelta samat kyselyt. Silti yritti tarjota jotain ”parempaa” tuplaten kalliimpaa nykyiseen nähden.
Mulla on ollut toi nykyinen liittymä tuossa 14 € tuntumassa, mutta jokin aikaa sitten tuli ilmo, että olisi nousemassa 18 €. Rupesin sitten tuosta hinnasta veivaamaan ja lopputulema oli kaksi tarjousta:
- Nykyisen jatko 2v n. 17 €
- Nykyisen jatko 2 v + tabletti n. 16 €
Suostuin sitten tuohon 2€ alennukseen nykyiseen sopimukseen nähden + tabletti kylkiäisenä, jolla en tee yhtään mitään. Lahjoitan sen ehkä tuonne lähetystyön kirppikselle tai jonnekin.
Voi olla että olisin saanut uutena asiakkaana halvemman hinnan toiselta operaattorilta ilman tablettia, mutta en jaksanut ryhtyä veivaamaan.
Pojille synttärilahjat tilaukseen.
![]()
Kirjanmerkit