Sälää täälläkin. Terraarioon uusi UVB-putki, akvaan pohjajönnäreille evästä, itselle ja rouvalle Nebbioloa.
Rva haali taas(kin) puolikkaan kärryllisen verran herätteitä Ikeasta... Paria niistä kyllä tarvittiin oikeastikin.
Sälää täälläkin. Terraarioon uusi UVB-putki, akvaan pohjajönnäreille evästä, itselle ja rouvalle Nebbioloa.
Rva haali taas(kin) puolikkaan kärryllisen verran herätteitä Ikeasta... Paria niistä kyllä tarvittiin oikeastikin.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Mittariin pyörien väreihin sopiva silikonisuoja... melko kallis, melkein 300€ luki laskussa
https://www.bike-discount.de/de/kaufen/garmin-schutzhuelle-edge-520-538429
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Yllätys! nukkeja - vasemmalta projekti Dark Snow Warrior ( osa asusta vaan tuossa suojana), Herkun pää numero39, Sailor Girlssejä ( tarvisi vaan noita asuja) ja pallobikinivartalo odottelee päätä.
Herkun pää sopisi tähän joo, mutta sellainen yhdistelmä mulla on jo.
No tuon vasemmanpuoleisen nuken hinta oli 485e ( repaint) ja muut satasen ympärillä.
![]()
Uusi divaanisohva ja kaksi peittoa vuoteeseen.
Cube Stereo 29 140mm 62 SL 2017
![]()
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
^aika hieno!
Pari titamiinista pullotelinettä R2:sta laitoin tulemaan. Hetken mietiskelin noita eBayn paljon halvempia kiinalaistelineitä, mutta otin kuitenkin vanhat kunnon King Caget.
Yllätys!
vasemmalta: Veronique ja Eugenia, Eden "Trouble" ( se jonka sai lotteryssa voittamalla ostaa 140llä, ebay hinnat on alkaen 400), jotain koruja, Vanessa Chameleon, ja Dark Snow Warriorille loput tarvikkeet.
![]()
![]()
Pussillinen lääkkeitä flunssan ja yskän lopettamiseksi.
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
^ kai tiedät että flunssaan ei ole lääkettä. Se pitää vaan sairastaa. Jotain oireita lievittäviä lääkkeitä on, mutta kaikkein tärkein ja paras lääke on lepo.
Ehkä aikaa myöten kehityn ikkunamestariksi.
![]()
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
^ Teleskooppipamppu?
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Maxxis minion fbf ja maxxis colossus
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
^Kauris onkin heimoveli!
Niin jännän näköinen rasia ettei mulla ole aavistustakaan mikä se voisi olla...
Kilo taloussiirappia, kaksi kiloa kaurahiutaleita ja puoli kiloa taateleita. Kokeillaan taas miten omatekoisten energiapatukoiden teko onnistuu.
Ja tommoset, tosin punamustina:
Talvensyömien tilalle cyclocrossariin jolla ei ajeta cyclocrossia.
PS Kaikki on ihmeen selväää jälkeenpäin kun ensin joku sulle sen selittää. No, minun ei sentään tarvinut KVG mikä se humidori oikein on.
Ei nyt viimeinen, mutta tuohon liittyen lompakossa asuu edelleenkin
![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
CRC alennuspoistosta Easton merkkistä kuitua..
Työhommissa olin Klaukkalassa niin samalla kävin hakemassa Peak UK Adventure Double takin ja Explorer Salopette housut, uuden universal hiilikuituperäsimen ym tilpehööriä.
Uuden crossarin tilasin -> Specialized Crux Elite X1..
The end of the road is just the beginning...
Pari tämmöistä, yksi sininen ja yksi punainen:
Ja äsken yksi vihree ED.
Tollanen tarttui kaupasta matkaan
Lisää kalustoa talliin.
![]()
^ Väristä samanvärinen marmeladikuula peukun kera![]()
Ganzo F753M1-OR:n innoittamana tilasin F729-CF:n. Grippi varmaan vähän turhan liukas raskaampaan käyttöön, mutta kai noilla laatikot aukeaa.
![]()
Totta joka sana!
^Tulipa ikävä kadonnutta Spydercoani.
Hankin varaosia ja 36T eturattaan ultegra-kompaktikampiin, saa nähdä miten toimii. Ainakin välitykset osunevat paremmin omaan käyttööni.
^ Ihmettelin mikseivät tehneet tuotakin soikealla aukolla, pyöreä reikähän on (niin uskomattomalle kuin se kuulostaakin) Spydercon trademark minkä takia noita ei voi laillisesti esim. jenkeissä myydä. Myös axis-lock OLI vielä viime kesään asti Benchmaden patentin alla länkkäreissä, nyt axis-lock on ainoastaan trademark tuotenimi jota ei saa käyttää (olikohan g-lock ganzon nimitys tuolle). Eli itse lukkoa kyllä saa valmistaa ja myydä ihan laillisesti. Puristithan noista aina ulisevat, että syövät isot valmistajat markkinoilta ja olen kyllä isojen puolella siinä mielessä, ettei designin varastaminen ole oikein - ostaisin mieluummin aidon ja oikean Ganzon kuin protech/bencmade/spyderco kloonin, mutta kun ei oikeasti kiinnosta kympin veitsen takia etsiä tuntikaupalla dataa siitä, mikä niiden kymmenistä veitsimalleista voisi olla sellainen joka ei muilta suoraan varasta, niin ostamatta taitaa jäädä. Itselle tulevat hedelmäveitsien korvikkeeksi, hiiliteräs kun tykkää appelsiineista tosi paskaa. En tiedä montako hedelmäveitsikauppiasta ostoskäyttäytymiseni ajaa konkurssiin, olen pahoillani jokaisen puolesta![]()
Totta joka sana!
Sviitti Hotelli Kämpistä 100 eurolla. Kerrankin oli hyötyä olla mainospostituslistoilla.
Runk-O-Setti
![]()
Kirjanmerkit