Icebugin talvikengät, josko tää liukastelu ainakin vähenisi.
Icebugin talvikengät, josko tää liukastelu ainakin vähenisi.
I väntan på ännu dåligare tidet
Auton ostin.
No itse asiassa maaliskuussa tilasin V60 T8:n, jonka luovutus ennustettiin olevan 1/23. Satuin sitten käymään muissa asioissa Biliassa kuukausi sitten ja tykästyinkin XC60 T8:iin. Väännettiin hetki myyjän kanssa ja lopputulema että nyt on sitten XC60 tilattu ja tuo edellinen peruttu. Myyjän mukaan V60 olisi mennyt myös tuonne keväälle. XC60 luovutus 5/23. Hyvityshinta vanhasta pysyi samana, väliraha toki kasvoi.
Että semmoinen case.
Black Friday -hankinnat: Naantalin kylpylään lahjakortti puoleen hintaan ja Unicefin kautta talvitaminetta Ukrainan tenaville.
Etukiekko. Takakiekkoahan ei tässä trainerikaudella edes tarvita.
JK. ei ole käsitystä tuleeko tuohon päälle tulli ja alv. Eikös tuo Cykom ole Tanskassa, jolloin ollaan onnellisesti EU:ssa?
10k-kerhon jäsen
Neljä tuumakoon uppokantaruuvia vanhaan puuhellaan, kuusiokoloavain ruuvien kiristykseen. Lisäksi ostin työntömitan, jos vaikka tulis tarvetta sen käyttöön. Jos ei, niin jää sitten perikunnalle.
Pikkasen parempi valo syksyn valolenkeille Exposure Toro Mk13.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Poikien kanssa yhteishankintana 3D-tulostin.
I väntan på ännu dåligare tidet
Lundhags 40L reppu ja housut
Shimano i-spec II -adapteri M8000 -vaihtajaan. Jos saisi vuosi sitten RCZ:sta ostetut nelimäntäiset XT-jarrut vihdoin Maguroiden tilalle.
Hankkimani kiekko laitettiin maanantaina tulemaan Köpiksessä (Cykom), ja nyt tuli jo perille. Bonarina Ineoksen ajolippis (kerrankin riittävän iso), sukat ja musette. Tästä sain taas aiheen blogipostaukseen.
fiber muokkasi tätä : 30.11.2022 at 18.30
10k-kerhon jäsen
Henkivakuutus, 100 000 vaimolle, jos minut tuoni korjaa.
Itselleni ja pojalle (se basistinretku)
pukinkonttiin kupongit M72-turneelle.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
^ostin myös mutten aio kertoa asiasta ennen vuotta 2024. Katsotaan ensin miten tämä lukio sujuu seuraavat vuodet.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
^ Tämä mörrikkä on jo tuplatutkinnon suorittanut. Sälli on 192cm, minä 167cm. Äijä mahtuu
nätisti kainalon alle. Saatiin hassuja lakkiaiskuvia![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Hommasin krapulan. Edellisestä jo aikaa vierähtänytkin jos tätä haluaisi selitellä.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Sulo Vilen geeni aktivoitui kun Lowa Camino GTX vaelluskenhät 126€ bonge.fi sivuilla. Uutiskirje piti tilata niin sai -10% lisää jo pohjalla olevan -50% päälle.
Ketjuja (YBN & Shimano), kylmän kelin Squirtia ja 44-hampaisen ovaalin.
Olen pyöräilyyn liittyvistä ostoksista malttanut pitää taukoa jo yllättävän pitkään. Pari kuukautta ainakin
Jaa no ostin mä joku viikko sitten käden-/varpaanlämmittimiä jotka osin liittyy pyöräilyyn.
Ruokakaupassa eilen käydessäni normaaleista ostoksista hieman poiketen ostin yhden suklaarasian joululahjaksi ja itselleni liköörikonvehteja. Ei ne edes kovin hyviä ole mutta lapsuuden aikojen muistelun nimissä. Äitini ja mummoni tapasivat syödä niitä joskus ja ainakin jouluisin niitä oli kulhossa tarjolla. Ulkomailta, varmaan lentokentällä he ostivat välillä sellaisia ihan pullon muotoisia foliopäällysteisiä värikkäitä suklaaliköörikonvehteja mitkä lapsen silmiin näyttivät tosi hienoilta.
Nippu seedeitä.
Perheen naisväelle toiveiden mukaisia joulupakettien sisältöjä. Vielä kun saisi ratkaistua rouvan (26.12.)synttärilahjuksen.
edit. tämäkin ongelma ratkesi (kirjaimellisesti) ihan itsestäänsamalla pari muutakin täydentävää hankintaa.
Köfte muokkasi tätä : 17.12.2022 at 21.54
Ice Spiker Pro 26" x 2.35 x2 käytettynä .. ei mulla noin leveitä nastoja ole ennen ollutkaan ja leveimmät luomutkin 2.4" jotka näyttää 26" koossa hyvinkin leveiltä![]()
Kirjanmerkit