Sivu 295 / 295 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 195245285293294295
Näyttää tulokset 8.821 - 8.847 / 8847

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Farley Ex runkosetti pykälää nykyistä suurempana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terotalo Katso viesti
    punaviineissäni ostin robotti-imurin. Se vähän jännittää.
    Meillä on 800-sarjan Roomba, josta en luovu vaikka tappaisitte. Varsinkin näin enimmäkseen kotona kissataloudessa työskentelevälle pikkulapsen vanhemmalle robotti-imuri on taivaan lahja. Sitä saa puhdistella tuon tuosta ja kuluvia osia vaihtaa, mutta vekotin säästää selvää työaikaa niin paljon, että on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin. Ihan yhtä siistiä ei tule kuin motivoituneen ihmisen työnä, mutta mistäs sen motivoituneen ihmisen löydät pari kertaa viikossa.

Pyykit pesee pesukone ja tiskit tiskikone, joten miksi imuroisinkaan itse?

Satasella puoli-ilmaisia Gilletten partahöylän teriä Amazonista BF tarjouksesta. Tai enemmänkin kuin PUOLI-ilmaisia jos vertaa suomihintoihin, suorastaan ilmaisia. Nyt on millä höylätä taas vuosikausia eteenpäin.

Farley 9.6 HiBiken BlackFriday tarjouksena (-20%)

77 oled makuuhuoneeseen.

^Ja taas se emäntä ihmettelee illalla makkarissa, että on se iso

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTS Katso viesti
    Meillä on 800-sarjan Roomba, josta en luovu vaikka tappaisitte. Varsinkin näin enimmäkseen kotona kissataloudessa työskentelevälle pikkulapsen vanhemmalle robotti-imuri on taivaan lahja. Sitä saa puhdistella tuon tuosta ja kuluvia osia vaihtaa, mutta vekotin säästää selvää työaikaa niin paljon, että on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin. Ihan yhtä siistiä ei tule kuin motivoituneen ihmisen työnä, mutta mistäs sen motivoituneen ihmisen löydät pari kertaa viikossa.

Pyykit pesee pesukone ja tiskit tiskikone, joten miksi imuroisinkaan itse?
    Olen siis onnistunut. Vaimo kitissyt imurointiongelmista, toki ihan aiheesta. Kolme asuinkerrosta on suht veemäinen siivota.

Toki jos oon nyt fiksu, niin en kerro laitteesta. Sen sijaan annan robon hoitaa hommat päivisin kun itsekin olen kotitoimistolla ja korjaan pisteet kotiin?

Eilen illalla kotiin pikkujouluista tullessa näppäilin kännykkää junassa ja totesin 15 minuutin kuluttua junasta poistuessani tilanneeni matkan aikana tällaisen.

^ Pikkujoulut kannattaa aina!

Ei tullut uni silmään black fridayn vastaisena yönä. Käytin ajan hyvin ja hankin tällaisen.

Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Eilen illalla kotiin pikkujouluista tullessa näppäilin kännykkää junassa ja totesin 15 minuutin kuluttua junasta poistuessani tilanneeni matkan aikana tällaisen...
    Tuo on ehdottomasti paras tapa viettää aikaa lähijunassa.

Oma: Newmen advanced sl kuitutolppa maasturiin.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Mcarbonin bläkfraidei tarjouksena oli kaksi kehää parin hinnalla ja pakkohan se oli hyödyntää.
    Hikiän ajomies vielä llimasi niihin Hydran surisemaan ja nyt on Onzassa uudet kiekot.

Rouvalle ylläriksi toistopalveluiden "täsmäsäätöä"
    Joulupukki voi tulla jopa verkosta
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

power2max ng läskiin.

Viitaten ylempänä, kaksi kehää parin hinnalla? Melkoinen tarjous kieltämättä

Ahven.net -kaupasta kalapinssejä yhteen projektiin.
    Vähän ennen puoltayötä onnistuin huutamaan nukelle haluamani army-henkisen asun ( johon äitee oli jo tehnyt takin alle puettavan puseron) nämä tietyn supertaitavan designerin luomukset menee aina siihen että aika ison summan saa huudoksi laittaa, että saa. Mä käytän maantiepyöräily-menetelmää huudoissa; mitä sitä suotta käy hintaa ylöspäin hilaamassa, reipas loppukiri viimesillä sekunneilla ( siten että huuto ehtii päivittyä). Tosin siinä ei ole sitten enää aikaa korottaa huutoaan, pitää pelata varman päälle. Kerran olen epäonnistunut.
    Vastineeksi luovuin kahdesta muusta harkinnassa olevasta nukesta. Niin, nyt siis se veronpalautus on tulossa, ja osan kultakolikkorahohista kävin tallettamassa tililleni, niin raski ostaa.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Samsung 860 Evo 1 TB SSD, 256 GB Micro SD, läjä nopeita 64GB Micro SD-kortteja .. läheltä piti ettei tullut reilusti kalliimpaa läjää mutta kun jotain rompetta olisi joutunut oottaa ja toisen kohdalla tulin järkiini niin säästyi kasa rahaa tuleviin investointeihin. Amazon osasi kertoa että edellinen BF olisi ollut 23.11, silloin oli moninkertainen tuohon kasaan verrattuna mutta silti maltillinen ja tarpeeseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Eilen illalla kotiin pikkujouluista tullessa näppäilin kännykkää junassa ja totesin 15 minuutin kuluttua junasta poistuessani tilanneeni matkan aikana tällaisen.
    Juu-u, noin sitä säästää kun matkustaa julkisilla.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Newmenin kiekot Rtechiltä. Evolution SL jne . Pace Chickeniin, hinta ja kiekkojen paino ynnä toimitusaika kohdillaan, sain mitä halusin. Passiiba R-tech.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terotalo Katso viesti
    Olen siis onnistunut. Vaimo kitissyt imurointiongelmista, toki ihan aiheesta. Kolme asuinkerrosta on suht veemäinen siivota.

Toki jos oon nyt fiksu, niin en kerro laitteesta. Sen sijaan annan robon hoitaa hommat päivisin kun itsekin olen kotitoimistolla ja korjaan pisteet kotiin?
    Meilläkin kämppä parissa kerroksessa. Voi laittaa hovimestarin huristelemaan toiseen kerrokseen sillä välin kun itse on toisessa, antaa latautua ja vaihtaa päittäin päivän luonnollisen rytmin mukaan. Toivottavasti robotista tulee teille yhtä hyvä lemmikki kuin meillekin!

Pullo rommia (Plantation XO 20th Anniversary). Jouluksi oli tarkoitus, mutta saapa nähdä säilyykö sinne asti.

^jouluksi ehtii hankkia uuden.

^Ehtisi, toki. Jos ottais vain pienet ennakot... jos vaikka onkin pahaa, niin ehtii hyvin hankkia parempaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTS Katso viesti
    Meilläkin kämppä parissa kerroksessa. Voi laittaa hovimestarin huristelemaan toiseen kerrokseen sillä välin kun itse on toisessa, antaa latautua ja vaihtaa päittäin päivän luonnollisen rytmin mukaan. Toivottavasti robotista tulee teille yhtä hyvä lemmikki kuin meillekin!
    Raportoin!

Klikkasin Felt Surplus pyörän. Katsotaan tuleeko juttua epäonnistunut hankinta ketjuun.

Vuokratako pariksi viikkoa penthaus Las Palmasista (Rouvan kotkotuksia). Booking lupasi lisäksi ilmaisen lentokenttätaksin (n 30 km) . Rouvalla lisäksi n. 100 € Norviikkarin pisteitä, joiden arveli nollautuvan vuoden vaihteessa, mielestäni ei kyllä pitäisi.

Vai jäiskös suosiolla kotio ja sitten vaikkapa 2-3 päivän pikavisiitti Kaunasiin, ynnä tutustuminen kahteen toimivaan Funikulaarin
    ride to the hills - ride for your lives

Heräteostoksena fillarintanko. Nyt on hyvä syy ostaa yksi pyörä lisää siihen tankoon.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •