Tonnikalan syöntiä yritän välttää, vaikka joku silppu voi pizan päälle eksyä.
Liha on löysässä boikotissa, leivän päälle voipi makkaran siivu mennä mutta ne taitaa olla enimmäkseen jauhoja nekin.
Tonnikalan syöntiä yritän välttää, vaikka joku silppu voi pizan päälle eksyä.
Liha on löysässä boikotissa, leivän päälle voipi makkaran siivu mennä mutta ne taitaa olla enimmäkseen jauhoja nekin.
http://www.pellossalo.fi/
keltaisten boikotointia pyritään tekemään helpommaksi täällä:
http://www.nopsatravels.com/vaihtoeh...ille-2/#kohde1
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Enervit ja Max trading
syy selviää giro d'espoo keskusteluista.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...30#post1903330
+ 1
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Pitäisi boikotoida
S-kauppaa
K-kauppaa
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
Enervitiä kannattaa boikotoida vain Suomessa. En usko, että enervit.it olisi mitenkään sekaantunut Giro d'Espoo-juttuun, vaan kyse on vain maahantuojasta.![]()
Kehittämässä Keski-Euroopan pyöräilykulttuuria
Enervit boikotti pitää, ja aivan varmasti kerään ryhmään lisää jäseniä.
jes, enervirtsa poikotissa nyt täälläkin. Heitin viikko sitten ostetun pullonkin roskiin, etten vaan tule mainostaneeksi.
Enervit on vaan sponsorina aika monessa urheilutapahtumassa.![]()
HSY:n vesi vois olla hyvä sponsori,hyvää ja raikasta päijänteestä valmistettua vettä pääkaupunki-seudun käyttäjille.
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Miksi? Kyllä mulle ilmainen raha kelpaa. Ostan ruokani about halvimmasta ruokakaupasta mitä löytyy, ja se samalla on isoin ruokakauppa mitä löytyy. Ja ne maksaa mulle vielä siitä rahaa että teen näin. Toissakuussakin vajaa 60eskoa tipahti takaisin tilille ja tässä kuussa näköjään 40e. Kyllä mulle muutama satanen irtorahaa per vuosi kelpaa jos vastineeksi saan kantaa kotia about halvinta ruokaa mitä löytyy.
En ymmärrä tätä S-boikotointia. No, tietysti jos raha ei kelpaa niin voihan sitä lähi-yhden-K:n marketista käydä hakee kaikki 30% ylihintaan.
S- ja K-kaupat kaikkine kauppoineen ovat markkinaosuudeltaan liian suuria. Käyppä liiterissä niin huomaat ettei ilmainen raha ole ilmaista. Asiakas ne bonusalennukset maksavat.
Lisäksi S-ryhmä käyttää osuustoiminnallaan saatuja rahoja mm. Pietarin ja Moskovan Prismojen rakentamiseen. Miksei niitä käytetä liikkeen jäsenten hyväksi tai edes kotimaisiin sijoituksiin? Itse käyn kyllä mahd. paljon liiterissä koska hinnat on paljon edullisempia siellä. Tosin ihmetystä herättää, kun käy ostamassa kassillisen vaikkapa Saksan Lidlistä - hinta on reilusti alle Suomen, vaikka ostaa pari viinipulloakin ekstrana. Vielä ABC-monopoli, uhanalaisen Itämerenlohen myynti ym. Kannatan jyrkästi S-boikottia!
Jokin aika sitten sitten Liidelin maajohtaja tjsp. totesi jossain mediassa, että he voisivat myydä tavaraa Suomessa paljon halvemmalla, mutta heidän ei tarvitse tehdä niin
Liideliä pitää boikotoida, samanlainen omaa etuansa tavoitteleva punaniskakapitalisti suurkonglomeraatti paskiainen sekin on
Ja muutenkin ne ovat täynnä mamuja, eläkeläisiä, venäläisiä, opiskelijoita jne. Ja kaikki elintarvikkeet täynnä (melko varmasti gm-) maissitärkkelystä![]()
Kyllä osuustoiminnallinen yritys saa tavoitella voittoa, eikä kaikkea voittoa ole pakko jakaa omistajille. Minä en oikein ymmärrä miksei kannattavan liiketoiminnan laajentaminen lähialueelle olisi jäsenten edun mukaista? Tappiollahan noita ei tarvitse pyörittää, koska (varsinkin) suomalaisilla elintarvikkeilla on idässä hyvä maine.
Boikotoijat voivat perustaa omien aatteidensa mukaisen osuuskaupan, jossa on taatusti halvimmat hinnat ja suunnaton voitto jaetaan suoraan osakkaille.
Minä käyn S-kaupoissa, Lidlissä, Valintatalossa, Siwassa, M-kaupassa ja toisinaan K-kaupassakin (sijoittuvat huonosti asiointimatkojani ajatellen).
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Muistattehan sitten ensi vuonna:
http://www.tourdehelsinki.fi/yhteisty%C3%B6ss%C3%A4
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Minä olen osuuskaupan jäsen, mutta en keskitä ostoksia minnekään. Kyllä se 1-2€ kuussa on ihan riittävä tuotto sijoitetulle pääomalle.
Juuri näin on tehty parin viime vuoden aikana esim. vaikkapa New Yorkissa. Olen varma, että myös täällä Suomessa perustetaan lähitulevaisuudessa oikeita osuuskauppoja, missä päätarkoitus on myydä laaduasta ja edullista ruokaa jäsenille. Tämä toiminta tulee vaan alkamaan suuremmissa kaupungeissa, itse asun ehkäpä liian pienellä paikkakunnalla - mene ja tiedä voisihan sitä tässä talven aikana jotain aloitellakin...
Ei osteta kallista ruokaa. Ruuan nykyinen hintahan ei ole millään muotoa tuottajien vika. Heidät on s ja k kilpailuttanut henkihieveriin. Ostaa torilta tai lähituottajalta mitä vain löytyy. Perunat, porkkanat, sipulit yms. säilyy pitkään. Valmistaa ruokansa itse perusaineksista ja ei osta valmisruokia. Ruokaa heitetään älyttömiä määriä kaatopaikalle.....
Eihän tuottajahinnat kummoiset ole. Sitä ihmettelen kuitenkin, että kun kaupan osuus normaalissa elintarvikkeissa on niin iso, mutta sitten kun menee johonkin noihin suoramyyntipisteisiin, niin hinnat varmaan tuplaantuu, vaikka se tukkuporras jää välistä pois. Tässäkin lähikunnissa on pari sellaista lähiruokatoria ja joitakin maatilan suoramyyntejä. Siellä saa kympillä suunnilleen nuuhkaista jotain makkarapaketin kulmaa. Leipää ja perunoita ehkä voisi siedettävällä hinnalla saadakin, mutta ovat vähän turhan kaukana päivittäisostoksiin. Kyllähän se ruokaketjun raskaimman työn tekijä olisi varmaan palkkansa ansainnut, mutta kun ei sitä lottovoittoa ole vielä tullut...
Leipomo on kylläkin työmatkan varrella, ja siitä joskus ruisleipää haen. Tuppaavat vain olemaan aina loppu iltapäivällä, kun töistä ehtii.
-
Torikauppiaatkin (ei kaikki) hakevat vihanneksensa tukkutorilta ja myyvät oivalla katteella torilla ja ilman kuittia... ; )
Suoramyynnistä tietty saa kunnonkin kamaa mutta harvakseltaan noita löytyy....
Jääkiekko on boikotissa väkivaltaisuuden ihannoinnin takia
Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.
stefan lindforsin "design" .
paljon hyvääkin varmasti, mutta jotkut jutut olisi saanut jäädä tekemättä.
ei siinä, sopii ihan kivasti suomalaiseen ympäristöön noi kaltevat viivat...
Be kind whenever possible. It is always possible.
Mulla sama, tosin siitä syystä kun viitti kattoa äijiä räkimässä vaihtoaitiossa. Ei mee sekuntiakaan vaihtoaitiokuvaa ettei räkä lentäs kaaressa. Hyi helvata. Ja hirvee määrä kallispalkkaisia äijiä jonkun pienen mustan lätkän perässä. Vähän sama kuin jalkapallo. Miksi rakentaa 50 000 henkeä vetäviä stadioneita jotka täyttyy kattoo kun parikymmentä tyyppiä juoksee jonkun hikisen nahkapallon perässä näyttelemässä kuinka hienosti kaadutaan kun vastustaja juoksee 5 metrin päästä ohi? Misä järki! Ei olla!![]()
Kirjanmerkit