Nih. Mutta säkin saisit sen 50 sijasta satasen kuussa jos joka käpykylään ei tehtäisi megahyperprismaa. Esim nyt on P-kauppoja suunnitteilla Myyrmäkeen, Kivistölle ja Klaukkalaan, siis melkein joka juna-asemalle (no Klakeen ei tule junaa kun kunnanvaltuusto päätteli että kun tulee rata niin tulee kanssa huumeet kouluihin. Huumeet tuli jo, joten sen radan kategorisen vastustamisen voisi kanssa lopettaa).
Minä boikotoin halpoja vaatteita ja farkkuja, niin sekä mustia sukkia ja mustia vaatteita yleensä. Musta ei ole väri. Ja ihan vainn käytännön syistä en usko periaatteisiin, ja boikotin henkilöitä joiden mielipide on jonkun toisen. Ja olen kaikesta vähän erimieltä ja mielelläni kuulen perusteluita ennen vastakysymyksiä, vastaväitteitä.
Ikea on ihan ok, sitä en boikotoi.
skeptinen realisti
Shellin ja muiden asemien bensa on samaa kuraa kuin Nesteen. V-Power oli aikaisemmin parempaa kuin Nesteen kama mutta nykyään samaa 98:a.
Omalla boikottilistalla on Claes Ohlsson. Sellaista romua ettei mitään rajaa. 70 % tavarasta pitää viedä takaisin kun ei toimi. Lopuista 80 % hajoaa vuoden aikana. Biltemassa palautusprosentti on vaan 10.
En ymmärrä logiikkaa. Miten se nostaisi minun bonukset tuplaksi jos jonnekin käpykylään ei tulisi uutta kauppaa?
Ja Klaukkalan Prisman ottaisin ilolla vastaan. Ei siellä kylän ainoassa S-marketissa viitti käydä. Onneton valikoima ja lämätäynnä koko paska kun rahvas menee kello 17.00 sinne arkena ostoksille.
No siks kun osuuskunta ei saa kerätä voittoa. Eli se pitää joko jakaa omistajille (bonuksina) tai investoida uusiin kauppoihin.
Ja se syy Klaken S-marketin pienuuteen on paikallisten kukkahattutätien Suojelkaa Vaskonvuori -liikkeessä. Siitä ei saanut paria metriä louhia, joten jäi muutama vuosi sitten kaupan laajennus tekemättä.
Niinhän se Marjakaupungin rakentaminenkin alkaa Prismasta ja Citymarketista, jottei mitään kilpailevaa puljua pääse paikalle tulemaan. Olen myös ihmetelly nuita K-Supermarketteja joita on puolen kilometrin välein esim. Pähkinärinteen ostarilla, Herkkupähkinä Vihdintien varressa ja melkein viereen tuleva K-supermarketti Ainontien risteykseen, eikä K-martsariinkaan pitkää matkaa ole. Ihan kuin vain vallataan tontteja ettei niihin kukaan muu pääse. Alkon monopoli vain tukee tuota kaupan keskittymistä, Alko perustaa myymälöitä sinne missä on paljon ihmisiä, ja paljon ihmisiä on noissa hypermarketeissa. Kun haluaa ruuan kans viiniä, nii joutuu menemään hypermarkettiin ja kun siellä on, niin ostaa sen ruuankin sieltä.
Ja omia boikotteja: Myyrmanni, Turun Sinappi, Sisu, Jenkki, Dressman, Nordea, Sampopankki, VR, Sotka nyt ainakin.
Rätyä nyt ja Sisua myöhemmin!
Hannes polkee - kunnes halkee.
ei se sinapin keittäminen oo kovin vaikeaa, saa niin vahvaa ja makeaa kun suu vaatii!
Nebulaa vois boikotoida, kun pisti meidän foorumin sulkuun.![]()
Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?
@KostiOlavi (twitter)
En boikotoi mitään, jos kohta en Jaffa-appelsiineja osta, jos vaihtoehtoja on. Mitä sillä boikotoinnilla muka saisi aikaan. Ei yhtään mitään, tai sitten se sattuu just siihen heikoimpaan.
Tällä hetkellä boikotissa:
-Yx foorumilainen
-S(yöpä)-ryhmä
-Turun sinappi
-Israelilaiset hetelmät
-Ulkomainen (pakaste)kala
-Ylipäätään kaikki ulkomaiset elintarvikkeet, mitä tuotetaan Suomessakin. (Miks raahata tomaatteja, mansikoita tai vaikka häränlihaa jostain tiesmistä, kun kerran tästä vierestäkin saa???)
-Nokian käyttäjävihamieliset "äly"puhelimet
En perustele. Boikotoin vaan.
Uusimpana tulokkaana Finnair. Voiko noin törkeetä ja iljettävää porukkaa olla muualla kuin elokuvissa? Duunarit leikkaa palkkaansa ja pomot nostaa hirveitä bonuksia.
Kemmi muokkasi tätä : 12.03.2012 at 17.40 Syy: Boikotoin lisää!
"Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"
Turun Sinappi
Ranskalaiset viinit
Kotimaiset vihannekset jos niille on ulkomainen vastine
Erä-lehti
ABC-asemia en boikotoi mutta koetan välttää. Järkyttäviä paikkoja.
Mä poikotoin kaikkea, mihin mulla ei ole varaa.
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Boikotoin Nordeaa! Muutenkaan kuullut kuin negatiivisa kokemuksia, ja nyt nää johtoportaan asuntoedut ja Wahlroosin kommentit ja konttorien sulkemiset firman tehdessä voittoa.. Tosin eipä mun rahat siellä Nordean tileillä olekaan, mutta boikotoin silti!
Boikotoin Facebookkia, ei nappaa tukea "markkinointitietojen keräämiseen erikoistunutta pörssiyhtiötä" ja mulla on ihan tarpeeksi elämää ilmankin. Sitä kännykkäpeliä kanssa missä ammutaan lintuja tms boikotoin kanssa, ärsyttää keuhkoominen. Ehkä pelkkää erilaisuuden tavoittelua, mutta kun miljoona kärpästä surisee innosta niin musta homma alkaa haiskahtaa ###kalta.
En osta mitään: huonoja halpistuotteita, israelilaista, lidlistä, mäkkäristä, dressmanista, liivatekarkkeja, lihaa enkä montaa muutakaan asiaa mutta noi lienee enemmänkin kulutustottumuksia.
mitään en boikotoi, aina ostan parasta sieltä mistä saa halvimmalla. Maailma paranee oman navan osalta
Boikotoin finanssikapitalismia joka spekuloi muiden tekemällä työllä. Suomalainen duunari tekee töitä siinä missä ennenkin, ehkä jopa tehokkaammin. Kun tuottavuus ei muka kuitenkaan kasva, taitaa syy olla omistajissa ja firman johdossa.
ei taida saada enää noin halvalla. Puhetta on ollut että tulevat nousemaan terveemmälle tasolle tulevaisuudessa. Mulla marginaali samaa luokkaa, mutta saan vähentää korot kokonaan muutenkin verotuksessa, joten sen suuruudella ei ole niin väliä.
Ei jaksa kaikkia boikotointeja luetella, mutta mm tuotteita jotka tulevat Israelista niin pitkää kunnes palestiinan valtio on saatu muodostettua.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Kirjanmerkit