BikeshopCanyonShimano
PartioaittaElectrobike
Sivu 19 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 612

Aihe: Boikotoi nyt

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Genesis Katso viesti
    Tuntuu aika hassulta että turkki on POHJOIS Atlantin liitossa.
    Joo. Ja ollut jo 70 vuotta.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Turkilla iso armeija ja aika kiva strateginen sijainti Bosborinsalmen valtiaana.

Mutta saako pizzakebab-paikassa käydä, jos kysyy, onko omistaja kurdi????

Verkkokirjakauppa booky.fi pääsee mun listalle: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008828092.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Verkkokirjakauppa booky.fi pääsee mun listalle: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008828092.html
    Ihmetyttää kuka tuollaiselta k****ltä mitään tilaa.

Boikotoin black fridayta tänäkin vuonna.

Ps. Boikotoin myös jalkapallon mm-kisoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nickname Katso viesti
    Boikotoin black fridayta tänäkin vuonna.

Ps. Boikotoin myös jalkapallon mm-kisoja.
    +1

Jos ei yleensäkään osta mitään Black Friday -kampanjoiden aikana eikä ole suuremmin kiinnostunut jalkapallosta, voidaan kysyä boikotoiko silloin mitään. Mutta taitaa olla niin että nykyään riittää boikotoimiseksi se että ilmoittaa boikotoivansa.

Minäkin voisin kertoa boikotoivani Teboilia. vaikka en sen nimeä kantavilla huoltoasemilla muutenkaan asioisi (ja vaikka se jossa saattaisin käydä purettiin viime vuonna).

Jos vedämme tiukkaa linjaa ja boikotoinnin pitää todella vaikuttaa ostoskäyttäytymiseen ja boikotoijan täytyy siirtyä asioimaan muualle, muuttaa kulutustottumuksiaan tai luopua jostain jota hän ilman boikotointia tekisi, niin en voi sanoa boikotoivani tällä hetkellä mitään.

Boikottiin kai kuuluu olennaisena osana se että boikotoinnilla pyritään siihen että sen kohde muuttaa halutulla tavalla toimintaansa ja siihenhän tarvitaan julkinen kampanja, joten senkään vuoksi ei ollut kysymys boikotoinnista esimerkiksi silloin kun kieltäydyin käymästä Stockmannilla sen jälkeen kun Itäkeskuksessa asioituani kolme (3) vartiointiliikkeen työntekijää oli ulko-ovella vastassa. (Yksi heistä oli varustautunut kumikäsinein ja hän vaati - kohteliaasti kylläkin - saada tutkia reppuni, koska jossain valvomossa oli nähty että laitoin sinne jotain. No, totta kai laitoin, kun olin ostanut
    Opulus muokkasi tätä : 27.11.2022 at 11.44

Kyllähän sitä voisi ostaa vaikka mitä kivaa kun on isot alet, mutta kun alet on nykyään niin yleisiä ja tämä black friday jatkuu jo viikkoja niin jätän ostamatta, ei ne tietenkään ole mitään ihan pakollisia hankintoja mutta kuitenkin.

En ehkä ole erityisen kiinnostunut jalkapallosta mutta kyllä yleensä pari peliä olen katsonut, nyt jätän nekin katsomatta.

Ps. Minäkään en käy Teboililla joten boikotoin myös sitä

Meillä oli kovat black friday tarjoukset, sai samaan hintaan ku ennenki

Minä kyllä aika hyvin ymmärrän tuota foxcompin avautumista.
    Ei ole kauppiailla helppoa, jotka eivät aleen lähde. Ja jos lähtee, niin rumba kaikkine säätöineen on pienelle kauppiaalle aika iso.

Joka vuosi aikaistuu ja tuolle on ihan selkeä syy. Porukka tuhlaa rahat alen alkuun ja loppuun ei jää enää tuhlattavaa. Eli jos meinaa myydä, niin pakko olla ekana. Sitten jos ei ole mukana niin saa tosiaan lähteä pilkille.

Ei varmasti koske niitä pienempiä palvelevia kauppoja, mutta just vähän isommat joilla on tarkoitus myydä muutenkin suht paljon ja pienehköllä katteella muutenkin.

Mulla taitaa olla vain kaksi aitoa boikotoinnin kohdetta: aikanaan luovuin Turun Sinapista ja siirryin Auraan TS:ään liittyneen perseilyn takia. Tässä siis aidosti siirsin rahani muualle.

Toinen on israelilaiset tuotteet, kuten hedelmät ja Sodastream. Pitkään olin ilman hiilihapotuslaitettakin, kunnes äkkäsin kotimaisen vaihtoehdon MySodan, jonka ”hiilihappotehdaskin” on Roihupellon teollisuusalueella, jossa olin itsekin duunissa -90 luvulla. Valitettavasti nyt mulla on Sodastreamin täyttöpullo, kun tytär sai sellaisen jostain. Mutta omilla rahoillani en osta.

Voin toki väittää boikotoivani Qatarin kisoja, mutta en niitä katsoisi, vaikka ne olisi Roihuvuoren kentällä.

Melkein boikotoin mustaa perjantaita, mutta kun sattui sytytystulppatarjous eteen niin ostin niitä. Oisko siinä 40 € säästänyt.

Teboilin boikotointi kesti melkein koko ajan, mutta kävin siinä sivussa olevassa pesukoneessa kuitenkin pari viikkoa sitten.

Teboil, pysyvästi. Vaikka välillä laskevat merkittävästi halvemmaksi (10c+) hinnan vs. viereiset muut asemat niin venäjäboikotin jälkeen ei ole edes käynyt mielessä tankata muutaman euron säästön perässä.

Turun sinappi. Puolasekoilut.

Black friday. Ei täysin pysyvä boikotti, koska pieniä ostoksia tulee edelleen tehtyä. Pysyvästi teennäinen viikkoja kestävä kulutusjuhla. Tänä vuonna joutui taipumaan lumilapion ja retkeilukartan kohdalla, jotka olisin muutenkin ostanut ilman muutaman euron alennusta.

Kaikki laaduton halpatuotantoroska jos on laadukkaampia vaihtoehtoja tarjolla kohtuu hintaerolla. Erityisesti vaatteet, joissa laatuerot todellakin huomaa kiinnittämällä huomiota pieniin yksityiskohtiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    ...Kaikki laaduton halpatuotantoroska...
    Tästä tuli mieleen että boikotoin myös Amazonia, Alibabaa ym. ketjuja ja myös Kiinasta tilaamista, yleensä saa saman tavaran Suomesta pari euroa kalliimmalla joten edes säästö ei ole sen väärti, tod.näk. samasta paikasta tullutta tavaraa mutta eipähän rahat mene noille roska firmoille.

Samoin voisin lisätä kaiken ulkomailta ja varsinkin Euroopan ulkopuolelta tilaamisen. Suomesta jos vähänkään järkevä vaihtoehto.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Mulla taitaa olla vain kaksi aitoa boikotoinnin kohdetta: aikanaan luovuin Turun Sinapista ja siirryin Auraan TS:ään liittyneen perseilyn takia. Tässä siis aidosti siirsin rahani muualle.
    Itsehän ostan vain Turun Sinappia, se on se kotimainen, ei Turkulainen vaihtoehto.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

^joo, no mulle se Puolaan siirto oli viimeinen pisara. Sittemmin en ole nähnyt syytä enää palata, kun on tottunut Auran makuun.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Boikotoin fillarifoorumin moderointiin kohdennettuja turhia piipityksiä. Jos tuotta sontaa, niin sen paikka ei ole täällä. Ja samoin jokainen oman elämänsä tommi2 voi miettiä huolellisesti "vaikuttamistaan"...
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

^joo, no mulle se Puolaan siirto oli viimeinen pisara. Sittemmin en ole nähnyt syytä enää palata, kun on tottunut Auran makuun.
    Samoin. Auraan tuli vaihdettua ja sillä tiellä mennään.

Rapalan uistimet tästä päivästä lähtien.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Rapalan uistimet tästä päivästä lähtien.
    Uutisista en mitään löytänyt pikahaulla, kerrotko lisää syistä? Kiina?

Tuotanto siirtyy Asikkalasta Pärnuun.

https://yle.fi/a/74-20006328

Viro.

"Rapala VMC siirtää Vääksyssä jäljellä olevan tuotantotoiminnan Viron Pärnuun. Päätös koskee uistinten ja Marttiini-puukkojen osavalmistusta."

Boikotin kohteena siis tässä tapauksessa aloitusviestin mukaisesti Rapala. Ei toki Viro (ellei sitten jostain muusta syystä sekin).

Mä opettelin tekemään sinappia viime jouluna itse. Päihittää kaupan versiot. Mutta kaupan sinapeists suosikkini on Helsingin sinappi. Joka on muuten tehty Turussa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Boikotin kohteena siis tässä tapauksessa aloitusviestin mukaisesti Rapala. Ei toki Viro (ellei sitten jostain muusta syystä sekin).
    "Viro." oli vastaus kirjoitushetkellä edellisen viestin kysymykseen "Kiina?"

(Olisi varmaan pitänyt poistaa viesti tarpeettomana, kun JackOja oli jo ehtinyt vastata, mutta jäi huomaamatta ja tekemättä.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tuotanto siirtyy Asikkalasta Pärnuun.

https://yle.fi/a/74-20006328
    Sinne menee tuotantoon myös entiset Marttiinin puukot. Joillekin paikallisille oli aika kova paikka jo se , kun puukkojen valmistus siirtyi Rovaniemeltä Asikkalaan/Vääksyyn.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Sinne menee tuotantoon myös entiset Marttiinin puukot. Joillekin paikallisille oli aika kova paikka jo se , kun puukkojen valmistus siirtyi Rovaniemeltä Asikkalaan/Vääksyyn.
    Ymmärrän tuon. Kyllä Suomalaiset puukot pitäisi tehdä Suomessa.
    https://www.marttiini.fi/epages/Mart...ttiinin_tarina
    XT-vaihtajia vuodesta -95.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Mitenkäs suomalaisen Polarin valmistus? Pitäisikö tapahtua Suomessa?
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Boikotoin balettia ja voimistelua koska niissä kehopositiivisuuteen suhtaudutaan negatiivisesti.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •