Tätä odotinkin ja Kiitos että vastasit näin pian, siis mikä itse pyörässä voi olla vikana jos patruuna tyyppinen keskiö hajoaa noin pian?? Ja tarkoitushan oli se että kun ja jos keskiö on takuun alainen osa käyn asennuttamassa sen täällä paikallisella pyörä korjaamolla tai niin kuin ilmoitin laitan sen itse paikalleen ja koska halusin pyörä ajoon mahdollisimman nopeasti. Sen sijaan otitte yhteyttä Truvativin tekniseen asiantuntiaan joka teidän mukaan vaati pyörän lähettämistä huoltoon tutkittavaksi koska keskiö ei heidän mukaan voi mennä rikki näin pian joten pyörässä täytyy olla joku muu vika joka rikkoo keskiön.
Siis mitä tarkoitat harmaan alueen tapauksena, (1)hissi istuimen vaijerin lähetitte koska vaijeri oli pahasti hapettunut ja tolppa laski alas ajon aikana itsekseen koska vaijeri jumitti ja voin kyllä lähettää sen teille takaisin samassa kirjekuoressa missä se tulikin, koska onneksi hain vaijerin kuorineen pyöräliikkeestä jo ennen kuin teiltä tuli se pelkkä vaijeri, epäilin myös kuoren ollevan sisältä saanut vaurioa ja eihän tuo paljon maksanut,(2) tuo vaijerin läpivienti kumi rungossa oli alkujaan huonosti istuva eli pahasti irvellään ja jos uusimalla tuon olisi parempi eli kysyin teiltä saako noita varaosana ja lupasin nimenomaan ostaa ja maksaa rahalla jolloin te ilmoititte lähettävänne ne ilmaiseksi, tuota varaosaa ei ole kaupassanne myynnissä eli en pyytänyt ilmaiseksi, kaikki viestit on tallella s-postissani.
Ja vielä tuosta kolikosta, kumman puolen te katsotte kolikosta, minusta tuntuu että te katsotte vain omaa puoltanne.
Niin ja ei tuo keskiö ole mennyt kuin tuon yhden ainoan kerran eikä niin kuin tekstistänne voi saada käsityksen " uutta osaa uuden perään"
Asiakas on aina heikoilla mutta vain kerran!!
Pyörään olen muuten erinomaisen tyytyväinen ja se lohduttaakin vaikka tuollainen ongelma sattuikin kohdalle mutta ymmärrän että kaikki voi mennä rikki
mutta kannattaa muistaa että takuu ei korvaa oikeasti mitään pyörässä jos pyöräliike niin parhaaksi katsoo , kuten yllä olevasta tekstistäkin kuvastuu he kokevat että annoimme vaikka ei olisi tarvinnut.
Aihetta on kyllä jo käsitelty foorumilla toisealla.
Kirjanmerkit