Ja tuo bikeshopin pyörän koeajo onnistuu muuten siellä Kempeleessä:kin.
http://www.bikeshop.fi/Kona_2015_tes.../pKONATESTI15/
Ja tuo bikeshopin pyörän koeajo onnistuu muuten siellä Kempeleessä:kin.
http://www.bikeshop.fi/Kona_2015_tes.../pKONATESTI15/
Kyllä oli ilahduttava verkkokauppaostos. Hinnat ja valikoimat vähintään ok ja nopeus uskomaton. Kiitos.
Hyvin pelaa nettikauppatoiminta.
Huomio kaikki 2014 -malliston Kona Wo:n ostaneet! http://cog.konaworld.com/kona-consumer-recall-notice/
Tämä ei koske 2015 -malliston Wo:ta, uudessa mallissa on uusi haarukka, joten ei muuta kuin kovaa ajoa ja hauskanpitoa
Kona Wo 2014 -mallissa on Euroopassa ja Yhdysvalloissa raportoitu yhteensä kaksi tapausta, joissa etuhaarukka on murtunut aiheuttaen kaatumisriskin. Loukkaantumisia ei ole raportoitu.
Ollaksemme varmoja asiakkaidemme turvallisuudesta vaihdamme varotoimena kaikkien Kona Wo 2014 -vuosimallin pyörien etuhaarukat uusiin. Pyörän käyttö tulee lopettaa välittömästi.
Haarukat vaihdetaan tietysti laskuumme. Emme ole tavoittaneet kaikkia asiakkaitamme, joten ota yhteyttä meihin sähköpostitse info(a)bikeshop.fi Myös Wo:lla ajelevalle kaverille kannattaa vinkata asiasta.
Pahoittelumme tuotevirheestä ja aiheutuvasta ylimääräisestä vaivasta. Tämä kaikki tehdään kuitenkin teidän turvallisuutenne tähden
- Visa, Bikeshop.fi / Ajopyörä
Tätä varten piti ihan rekisteröityä tänne.
Muut ampuilevat jo raketteja, mutta nämä äijät kasailee paketteja ja vastailevat tyhmiin kysymyksiini. Meni pari tuntia tilauksesta niin pyörä on jo matkalla Jyväskylään. Ihan uskomattoman nopeaa toimintaa.
Varmasti tilaan jatkossakin!
Kehut jatkuu tässäkin. Myyjä oli vahingossa myynyt mulle normi eturattaan, vaikka pyysin narrow wideä. Kävin äsken liikkeessä, sain 10e uuden racefacen narrow wide rattaan, vaikka vanhaa ratasta en palauttanut, ja se oli kerenny olla pyörässä kiinni 3kk.
Jäi todella hyvä mieli, myyjä totesikin, että oli heille tappiollista, mutta saivat ainakin tyytyväisen asiakkaan : )
Mie kans jokin aika sitten tilailin pikkusen tavaraa tuolta, ja sujuvasti homma toimi ja toimitus oli nopea. Tilaan jatkossakin! Kiitos![]()
Eilen aamulla tein tilauksen pyörästä ja tänä aamuna tuli viesti, että pyörä on haettavissa matkahuollosta! Ei voisi olla enää nopeampaa toimintaa!
Olisi kyllä kiva jos viikossa vastaisivat sähköpostiin.
EDIT: Olivat vastanneet 24 tunnin sisällä. Jostain syystä mennyt spam lokeroon.
ichijiro muokkasi tätä : 17.02.2015 at 15.48
Moi! Kävin kaikki viime viikon sähköpostit läpi, eikä löytynyt käsittelemättömiä viestiä. Laitatko ystävällisesti viestisi uudestaan niin saadaan asiaa eteenpäin. Pyrimme olemaan foorumin puolellakin skarppina, mutta varmimmin vastaamattomaan viestiin saa vastauksen tiedustelemalla asiaa uudestaan meiltä suoraan. Satunnaisesti sähköposteja katoaa bittiavaruuteen tai roskapostifilttereihin.
Pyrimme vastaamaan sähköposteihin viimeistään seuraavana arkipäivänä viestin lähetyksestä. Joskus kestää kauemmin, jos viestin asiaa täytyy tiedustella valmistajilta / tukkureilta /agenteilta / ystäviltä tai kadunmiehiltäSilloinkin pyrimme kuittamaan asian olevan työn alla.
Ystävällisin terveisin
Visa
Bikeshop.fi / Ajopyörä
Oli spam lokerossa. En kyllä ymmärrä miksi. Lienenkö itse vahingossa painanut väärää nappia?
Jos tilaan netistä pyörän niin pitääkö kaikille lisukkeille klikata sitä asennusta?
Taas kiitokset nopeasta toimituksesta, tilatut kilkkeet parissa työpäivässä lähimmässä postipisteessä. Samaan hengenvetoon kiitokset myös taas kerran hyvästä palvelusta itse liikkeessä, josta persoonakohtaisesti kävin noutamassa talliini teräksisen soramyllyn.
Ei tässä voi kuin jatkaa ylistyslaulua! Homma toimii erinomaisesti niin paikan päällä kuin verkossakin ja hinnatkin ovat kohdillaan. Enää ei tarvitse tilata ulkomailta![]()
Jep, taas kerran kaikki meni hienosti. Hinta sopiva ja tavara Tampereella niin nopeasti kuin se vaan on mahdollista.
Meinasin tilata tavaraa Bikeshopista mutta järjetön 4 euron "pientoimituslisä" sai toisiin aatoksiin.
Ei ymmärrys riitä.
Minä voin avata ymmärrystäsi.
Kun tilaa alle pientoimituslisän, niin tuotteista tuleva kate ei riitä täyttämään muita kuluja, joita tuotteiden keräilystä, pakkaamisesta, paperitöistä ynnä muusta toimista tulee. Jokaisen lähetyksen kai olisi oltava edes jollakin tapaa +merkkinen viivan alle, jotta toiminta olisi kannattavaa.
Se on vähän sama kuin menet hakemaan yhden pinnan siitä naapurin kivijalkakaupasta. Kyllä se sen sulle myy, mutta sisimmässään pitkin hampain ja mielessä se että toivottavasti tulee toiste vähän isommin ostoksin. Kun se myyjä lähtee kassalta, käy takahuoneessa, mittaa vanhan pinnasi (jos siis on mukana) ja valitsee oikean, tulee takaisin kassalle, rahastaa ja toivottaa mukavaa päivän jatkoa, niin menee tähän aikaa ainakin se pari minuuttia. Se pinnassa oleva minimaalinen kate, ei täytä edes viides osaa siitä, mitä tuli kuluja.
Nettikauppa kun ei niin muodosta tuonlaisia asiakassuhteita, niin toiminta on pidettävä kannattavana joka toimituksella. Aukesi varmasti
Kyllähän tuo pientoimituksen hintaraja on hieman korkea, 35€ kuitenkin on jo ihan kohtuullinen kertaostos, 20€ vaikuttaisi jo kohtuulliselta. Toisaalta ymmärrän kyllä kauppiastakin. Pitää muistaa kuitenkin, että postikulut ovat ko. kaupassa vain 4€ ja ilmainen asiakaspalautus. Tähän ei tuolla toimitusnopeudella Euroopan muut kaupat pysty.
Loistavaa palvelua Bikeshopilta pyöräkaupoissa. Tulen asioimaan jatkossakin.
Pikkuosien tilaus sujui mainiosti: helppoa ja hauskaa. Toimitus Siwaan 200 metrin päähän äärimmäisen nopeasti. Hinnat oli samaa tasoa kuin CRC:ssä, mutta ulkomaan tilausta odottelisin varmaan vieläkin, kun Suomi-pojan toimittamat kamat on jo alkaneet kulua pyörässä.
t. Tupe
Ai. No sitten ymmärrän paremmin hämmennystäsi. Mulle kyllä monessa liikkeessä tullut vastaan. Itse ainakin ymmärrän kauppiasta tilanteessa.
Jos nyt kuitenkin vielä ajatellaan tuota pientoimituslisän logiikkaa niin asiat voi nähdä toisinkin. Toki pienen tavaran käsittelystä, laskutuksesta ja pakkaamisesta tulee laskennallisia kuluja tietyn verran ja voidaan ajatella että saatu voitto ei kata kuluja. Toisaalta tämä on koko totuus vain silloin kun käytetty aika on pois jonkun tuottavammin tuotteen myynnistä tai jonkun pitää olla ylimääräistä aikaa töissä että se saadaan toimitettua. Minun on kuitenkin hankala kuvitella että moni suomalainen nettikauppa tekisi kauppaa sellaisella intensiteetillä että joku muu tuottavampi kauppa jäisi tekemättä kun käsitellään "nippelien" tilauksia. Esim. tilauksen käsittelyyn käytetty aika on todellista kulua vain jos ilman tilausta jonkun henkilön ei olisi tarvinnut olla palkallista aikaa paikalla. Eli jos henkilö olisi ilman tilausta vain ollut työpaikalla tekemättä sen tuottavampaan työtä, ei työstä kyllä minusta synny todellisia kuluja.
Mikä sitten on se todellinen tilanne missäkin firmassa varmaankin vaihtelee. Mutta epäilen että tuo pientoimituslisä on ainakin joissain paikoissa vain tapa pitää pienet tilaukset minimissä kun niitä ei jakseta käsitellä eikä niistä saamatta jäänyt raha tunnu juuri missään.
Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo
Aika monessa ulkomaan putiikissa on minimiostoraja, ja taitaapa sama olla kovasti suositussa herttoniemeläisliikkeessäkin. Kuinka kukaan ei ole tästä itkenyt...
Hyvin palvelevasta kivijalkakaupasta saa yleensä sen euron nippelin ilmaiseksi koska kauppias tietää sinun hakevan sitten sen satasen osankin todennäköisemmin sieltä. Näin ainakin itse olen tehnyt. Minusta vain on edelleen kettuilua asiakasta kohtaan veloittaa euron osasta kymppi erilaisiin lisiin vedoten. Se ei ainakaan minua houkuta ostamaan mitään muuta kyseisestä kaupasta. Jotkut ehkä kokevat toisinkin eikä siinä mitään.
Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo
Viikko takaperin tuli taas tilattua vähän tarvikkeita ja ajohousua verkkokaupasta ja homma toimi taas niinkuin pitääkin,nopeasti tavara lähti liikkeelle. Joten ensikertaan![]()
Viimeksi tilasin tavaraa viikko sitten, tuli nopeasti perille, yhtä luotettavasti kuin edellisilläkin kerroilla. Hyvä kotimainen verkkokauppa. Neljän euron postikulu tavaralle ei ole myöskään paha.
- Pientoimituslisä ei ole tullut vastaan: jos tulisi, saattaisin tilanteesta riippuen odottaa, tai sitten ostaa päälle jotain kulutustavaraa, niin että raja ylittyisi.
Vapun jälkeen on taas Kona testiviikonlopun aika, tsekatkaa video alta ja lisäinfot facebookista tai sivuiltamme! Tervetuloa testiajoille ja hodarille
Sovittiin, että pyörään vaihdetaan racefacen n/w eturatas originaalien tilalle. No alkuperäisten kampien pulttijako 120mm aiheutti yhteensopivuushaasteita 104mm rieskan kanssa. Bikeshop vaihtoi samaan diiliin myös kampisarjan ja laakerin (astetta paremmiksi).
Hienoa palvelua. Lisäksi pyörän tilaus tapahtui todella ripeästi ja sähköposteihin vastattiin nopeasti.
Suosittelen ja suosin jatkossa itsekin enemmän.
Matkahuolto teki källin ja näytti seurannassa vain sähköisen ennakkoilmoituksen saapuneen
Meinas jo horjua luotto paljon kehuttuihin bikeshop.fiin nopeisiin toimituksiin mutta niin vain parissa päivässä fillari ilmestyi paikalliseen mh-toimipisteeseen ja oli juuri niin kuin pitikin.
Eka lenkkikin tuli jo heitettyä pienessä vesisateessa muttei sade paljon vaivannut. Jaa no mutaa oli ilmassa ja suussa vähintäänkin riittävästi että hieman häiritsi.
Kiitos vielä pojille nopeesta fillarin tuunauksesta, XT jarrut on hyvät.
Suosittelen !
Kirjanmerkit