Alkujaan tämän lähetti
VesaP
Itse asensin omani eilen. Ei ollut ihan pala kakkua, paloi hermot... Mutta sentään kaikki ledit oli kunnossa kehältä minun lampussa. Miksiköhän niin saakelin pienillä ruuveilla pitää joku tankokiinnikekin olla. Vanha ei edes lukulaseilla meinannut nähdä mittään... Ja sit kun lopulta lampun sai tankoon kiinni niin huomaa että about KAIKKI vaijerit ja kaapelit tulee suoraan lampun eteen. No, nyt on megarumasti nippusiteillä vedelty kaapelit normaaleista taivutuksistaan vääriin asentoihin, mutta pois valon edestä. Ja johdon veto moottorille oli suht simppeliä, mutta sit sen kytkeminen ei. Joutu irrottaa moottorin sivupaneelit mutta myös pohjapanssarin että pääsi valon ruuveihin käsiksi. Ja originaali johto oli joku 30cm liian pitkä, joten oli aikamoinen näperrys katkaista ylimääräinen osa pois ja sit kuoria johdonpäät paljaaksi ilman että katkaisee johtoja. Joo, joku elektroniikkanero varmaan tekee unissaan tuota, minä en. Ja sama lukulasiongelma. Noh, lopulta kaikki ok ja nyt on valoa. Ainut että jäi kahvat eriasentoihin näköjään säätöjen jäljiltä, täytyy säätää lisää. Ja valokeila taitaa osoittaa liian ylös vielä, täytyy sitäkin säätää, mutta eilen ei puoliltaöin enää jaksanut kun sai pyörän sentään kasaan ajokuntoon silloin.
Edit: Ja vinkkinä jos teillä on se saksaversio lampusta mutta haluutte modata sen kansainväliseksi versioksi, painakaa 4min(!) sitä lampun alla olevaa painiketta ja irrottakaa neljän minuutin kohdalla nappi. Ja kas, lamppu on kansainvälinen versio eikä lyhyet valot pala päiväajovalojen kanssa samaan aikaan. Tämän jälkeen lyhyttä ajovaloa käskee sensori lampussa. Eli lyhyet valot syttyy vasta kun tulee tarpeeksi pimeää, esim pyörätien alikulkutunneliin kun ajaa, samantien räpsähtää lyhyet valot päälle. Ja sammuvat taas kun ajaa tunnelista ulos. Ja päiväajovalot palaa kokoajan samalla.
Kirjanmerkit