Sivu 39 / 39 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839
Näyttää tulokset 1.141 - 1.149 / 1149

Aihe: Helsingin keskuspuiston päivän kunto?

Nuuksioon liittyen:
    Suunnitelmaluonnos valmistuu vuonna 2020. Palautteiden ja lausuntojen aiheuttamat muutokset käsitellään, suunnitelma viimeistellään ja lähetetään ympäristöministeriön vahvistettavaksi.

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Helmee ja priimaa. Pohjat jäässä ja ilman nastoja pärjää. Menkää ajamaan, huomenna jo sitten eri kelit

Lähetetty minun YAL-L41 laitteesta Tapatalkilla
    "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

Hienoa ja nopeaa baanaa on. Kuvan otosta noin 200 metriä niin oli ketju poikki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Onko kukaan kuullut GPX-tiedostosta tuosta uudesta MTB-reitistä?

Olisiko kukaan käynyt koepolkemassa ja säästänyt GPX-jäljen?

Tämä on ilmeisesti melko lähellä sitä;

http://umap.openstreetmap.fr/es/map/helsingin-keskuspuisto-mtb-reitti_320193#14/60.2577/24.8986

edit: on se juuri sama. ""Juurakkotaival"-työnimellä kulkeva Helsingin kaupungin ja MTBCF:n yhteistyössä toteutettava maastopyöräreittihanke."

Sieltä klikkaa share-ikonia, niin pääsee lataamaan GPX-tiedoston. Download data - Full map data dropdownista valitse GPX.

Eroja on jonkin verran. Tuo gpx lienee olemassa olevista poluista koottu ehdotelma, jonka pohjalta karttaan tuo punakatkoreitti on tehty huomioimalla suunnitellut tulevat polkujen linjausmuutokset. Eli kartta taitaa sisältää pätkiä joissa ei välttämättä ole vielä mitään kunnon polkua. Linjaus kartassa näyttäisi mukailevan Haltialanmetsän polkumuutoksia, joiden hahmotelmia löytyy sivulta 68
    https://www.hel.fi/static/liitteet/k...s-28012019.pdf

Pirkkolan uimahallin kulmallakin taitaa punapisteviiva mennä linjausta jossa ei taida polkua olla. Eteläosaa en tutkinut.

Kiitos tuosta, mielenkiintoista luettavaa.

Jos sitä minun linkkaamani karttamateriaalia kaivaa hiukan niin siellä on, juuri kuten sanoit paljon parannuksia kommenteissa. gpx jäljessä on monta vaihtoehtoa, joten tuo ei ole missään tapauksessa valmis vielä.

Ajattelin koepolkea lauantaina tästä huolimatta.

Vielä on suhteellisen märkää, mutta parempaan suuntaan mennään. Ainoastaan paikat, joihin vettä kertyy olivat märkiä. Huomenna varmaan vielä kuivempaa...

Pohdinta osui oikeaan. Vähän kuivempaa kuin eilen. Harmi vaan, että ensi viikolle lupailtiin plussaa ja vettä

Pakilan ja Tuomarinkylän luonnon- ja maisemanhoidonsuunnitelma

https://www.hel.fi/helsinki/fi/asumi...itosuunnitelma

En ole ehtinyt lukea vielä, mutta sisältää keskuspuiston pohjoisosan, Haltialan metsät jne.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •