Tiksiin on turhan pitkä matka Karakalliosta viedä perushybridi-arkikulkinetta hyvään huoltoon... Meille nämä huudit ovat uusia, ei mitään hajua missä täällä olisi rasvanäppejä. Missä ois, onko kokemusta, suosituksia?
Tiksiin on turhan pitkä matka Karakalliosta viedä perushybridi-arkikulkinetta hyvään huoltoon... Meille nämä huudit ovat uusia, ei mitään hajua missä täällä olisi rasvanäppejä. Missä ois, onko kokemusta, suosituksia?
Polku-pyörällä ajetaan polku:lla.
Sellon Pyörä lepuskissa.
Leppävaarassa myös ei-harrastajille suunnatut Etelä-Suomen Pyörähuolto ja Leppävaaran Urheilu.
Mitä tarkoittaa ei-harrastajille suunnatut?
Itsehän olen harrastaja, tuo kauniimpi ei. Itse kyllä edellytän myös ronkelikönkelin huollolta hyvää työn jälkeä. Jos fillarin geometeria edes teoriassa vastaisi omaani niin ajaisin sen itse tiksin ajomieheen huoltoon. Omat pyöräni käytän siellä tai mountainbikeshopissa.
Kilon asemalla http://www.2your.eu/
Tapiolan polkupyöräpajassa olen käyttänyt työmatkakulkinetta ja 29 maasturia. Ihan asiallinen yhden miehen paja.
www.tapiolanpolkupyorapaja.com
Pulju myi Spessun hotrock 16 lastenpyörän, jossa oli ohjaustangon kiinnitys niin löysälle että kippasi vaakasuoraksi eteen, kun suht hiljaa apparien kanssa ajeleva poika ajoi puskaan. Tuon perusteella kyseenalaistan kyseisen kaupan luotettavuuden. Luulisi että pyöräliikkeeseen voi sen verta luottaa ettei tarvitse jokaista pulttia tarkistaa momenttiavaimen kanssa.
Oletko nahnyt varastettua fillariani?
Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
-hopeinen 70mm Marzocchi keula
-hollowtech keskio
-mustat DMR V8 avopolkimet
Got to have Nerve in forest!
Kerran käytin pyörän Etelä-Suomen pyörähuollossa, toista kertaa en mene. Työn laatu oli heikompaa ammattimekaanikolla, kuin mihin peukalokeskelläkämmentäharrastelija pystyy itse. Turha paikka.
Kiitos! Välttelemme eteläsuomen pyörähuoltoa ja taidamme kokeilla Tapiolaa, sinne ei ole liian pitkä matka. Ja tässä aiheessa kokemusta on että pieniä yhden tai kahden tekijän fillaripajoja kannattaa suosia. Pienyrittäjillä ei ole varaa eikä intressiä mokata valitsemassaan kiskassa.
Kivenlahden Pyörähuollosta olen saanut erinomaista palvelua
Kivenlahden Pyörähuolto, ehdottomasti. Ammattinsa osaavia kavereita.
Lisää kiitoksia vastauksista! Roplasin rouvan pyörän omin näpein siihen kuntoon että sillä ajaa siihen asti kunnes kohta muutetaan Karakalliosta muualle Espooseen. Käteväähän se on sitten muuttotuskan ajaksi viedä perheen kaikki fillarit huoltoon. Eivät ole tiellä pakatessa eivätkä muuttokuormassa ja tulee huollettua samalla. Viedään todnäk Tapiolaan tai jos ei niin Kivenlahteen. Ja muistan kyllä kertoa että foorumin suosituksen perusteella![]()
Kivenlahden pyörähuolto teki erittäin positiivisen vaikutuksen ensimmäisellä asiointikerrallani. Päivitin Bianchini komponentteja tuoreempiin ja innokaana tee-se-itse-miehenä onnistuin asentamaan Campagnolo Centaur Power Torque -kampisetin virheellisesti siten että ketjulinja ei asettunut oikealle kohdalleen. Lisäksi kampi jämähti siinä määrin jumiin, etten enää onnistunut sitä virheen korjaamiseksi irrottamaan vaikka välillä kävin sijoittamassa kohtuullisen rahasumman erikoistyökaluihin. Seuraavaksi olisin todennäköisesti onnistunut rikkomaan nätin hiilikuituisen kammen. Kivenlahden pyörähuolto hoiti homman kuntoon ripeästi ja ammattitaitoisesti. Säätivät vielä samalla pyytämättä vaihteet ja laittoivat renkaiden ilmanpaineet kohdilleen. Koko homman kustannus oli selvästi pienempi kuin ostamieni työkalujen hinta.
Suomenojan BikePlanetin alakerrassa on hyvä pyörähuolto. Mukavia ukkoja ja tekee ripeesti hommat. työnjälki on hyvää.
En kehota käyttämään tuota Sellon pyörää. Todella asiatonta palvelua. Tästä voi lukea kyseisen kaupan omasta topicista tekstin minkä olen kirjoittanut.
Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.
Minä olen saanut Sellosta hyvää palvelua. Kerran käynyt, kerran reklamoinut, johon reagoitiin 150% tehokkuudella!
Sellon pyörään en enää mene. Käytin oman maasturini Espoon keskuksessa huollossa Espoontorin pyörässä. Olen tyytyväinen palveluun, nopeuteen ja työn laatuun.
Kirjanmerkit