Lillbacka Powercolta uusi premium-polkupyörämallisto http://www.powercobikeconcept.com/
Sorry, epäilyksistä huolimatta minulla ei ole tekemistä ko. paikan kanssa, piti ruokkiksella laittaa kiireesti "ilosanoma" jakoon
Lillbacka Powercolta uusi premium-polkupyörämallisto http://www.powercobikeconcept.com/
Sorry, epäilyksistä huolimatta minulla ei ole tekemistä ko. paikan kanssa, piti ruokkiksella laittaa kiireesti "ilosanoma" jakoon
Sapatti muokkasi tätä : 01.12.2011 at 16.46 Syy: tarkennus
Hinnat alkaen 8K euroa
Tuon näköisiä oli täysjoustopyörät 90-luvulla.
On takaiskari aika pahasti kurastuvassa paikassa.
Minkähän verran on painoa? Mikä tuosta sitten tekee luksusta? (paitsi hinta)
Nämä viedään varmaan käsistä tuohon hintaan!![]()
Haha, jollen täysin erehdy, niin tuossahan on 26-tuumaiset Aerospoket alla. Aika harvinaista tuossa hintaluokassa![]()
Onks tää ny sellanen fillari minkä rikkaat ostaa, kun ei oo muutakaan ostettavaa enää?
"Vaakaputki" on kyllä turhan korkealla. Kulkuset ottaa kiinni.
Hyvät naurut sai..
Luxusta kaipaava rikas tuskin noin rumaa tekelettä kehtaa ostaa. Hölmö mallinimikin aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Onko nyt joku aprillipäivä?
Tuo runko vaikuttaa kauheen korkealta, suuntaushan pitäis olla aivan päinvastainen. Eli mahdollisimman matala runko, jolloin ohjaamoon tulee tilaa. Lisäksi yläputki (horizontal) näyttää tosi lyhyeltä ja vähän näyttäis, että sitä on taas kompensoitu laittamalla ylipitkä stemmi. Olis hauska nähdä geometriataulukko, jota en itse ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt. Ja liekö pyörästä vain yksi "one size fits all" runkokoko? Lisäksi kuvissa pyörässä on mielestäni 170/180mm Fox 36, mutta spekseissä puhutaan 150mm keulasta. Jotenkin tulee fiilis, että onko runko suunniteltu pelkästään design-näkökulmasta. Lisäksi kaipaisin jotain mainintaa siitä, että miten tuon hiilarirungon kestävyyttä on testattu labrassa (tähänhän on olemassa ihan standardejakin, jotka asettaa minimivaatimukset) ja onko se ollut ainakin yhden kauden verran ajossa esim. jollain kisakuskilla tai tiimillä. Muuten en uskaltais riskeerata terveyttä ja lähtee testaa tota muualle kuin pyörätielle. Ei herätä luottamusta toi kaulaputken ja päärungon liitoskohta -> http://www.powercobikeconcept.com/im...er_f_47Btw.jpg
Kyllä tän on pakko olla joku flashbackki 90-luvulta?
mehukatti muokkasi tätä : 01.12.2011 at 13.43
Kaikkein hölmöintä on, että fillarit on kuvattu väärältä puolelta.
En tiennyt, että aprillipäivä on siirtynyt joulukuulle.
Tyrmätään nyt ennen kuin on ajettu...
... täytyy tosin myöntää ettei muotoilu minuakaan erityisesti puhutellut.
"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"
Tän on pakko olla vitsi. Täysin absurdi tekele. 90-lukulainen runko hirveellä standoverilla, eihän tollasen selkään ylety edes nousemaan.
Aerospoket jarrupinnalla, ei mitään geometriatietoja, takahaarukka näyttää joltain baarijakkaralta. Ei oo todellista...
"Kyllä me kato Härmässä nää asiat tieretään paremmin kun kaliforniassa vaikka ei me edes pyöräillä"
Hämmentävää
Oikein Whit..eiku Finnpower...hiilicuituu ja kaikkee!
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Aika hämmentävän pitkä stemmi, ruman paljon ylimääräistä jarruletkuissa & vaijerinkuorissa... ja kiekoissa vielä jarrupinta vannejarruja varten
Ja brändi suoraan 70-luvulta, silloinhan kaikki olivat Finnjotakin.
Tosta runko, kiekot, putkiosat ja satula hemmettiin ja rakentaa XTR:ien ja foxien ympärille oikean pyörän :P
Vesa Keskinen on varmaan jo tilannut omansa, joten tuotanto voidaan lopettaa.
Onhan se kiva että on yritystä, mutta mitä helvettiä nyt oikeasti? Jos ei tiedä niin kannattaisi ottaa selvää.
Aikamoinen huumoripläjäys! Kuvien ja kuvausten selailu aiheutti kyllä suurta hämmennystä. Sähkövaihteet? Cityversio? Ja kuvat tietysti kaikki NDS. Kyllä joku jossain näyttää tähän panostaneen, mutta harvoin näkee panoksen menneen näin outoihin osoitteisiin...
Mietitäänpä hetki. Eikös jokaisen yrityksen tavoite ole tuottaa omistajille voittoa. No mitenkäs se sitten tapahtuu. Esimerkiksi siten, että ostetaan halvalla ja myydään vähän vähemmän halvalla. Ottaen huomioon että Jorma Lillbacka on rakentanut itselleen sievoisen omaisuuden yritystoiminnallaan, ei tämäkään varmaan aivan pöllö idea ole. Lehdistötiedotteen perusteella näitä pyöriä tuskin tehdään varastoihin pölyyntymään vaan tilauksesta. Tässäkin asiassa tarvitaan vain joku, joka ostaa. Eihän se ole tyhmä joka pyytää... Ja ottakaapa huomioon, että nykypäivänä ihmiset ihan oikeasti syytää rahaa jos jonkinlaisiin huijauksiin, niin tässä sentään saa jotain vastinetta rahalle..
Ja ei, ei ole lanttiakaan kiinni tässä projektissa. Kunhan kirjoittelin ajatuksia..
Tän on pakko olla vitsi… C-mallissa on sliksit.
-Lauri
Eikai tätä hökötystä ole kyhätty EU tukirahoilla?
Naurussa oli pitelemistä kun avas sivun ensimmäistä kertaa. Toivottavasti ei ole käyttänyt suuria summia suunnitteluun. Toisaalta siihen oltais voitu panostaa vähän enemmänkin.
Kirjanmerkit