Vanha oli näkymä Sipoontien alikululle
Uusi
Vanha oli näkymä Sipoontien alikululle
Uusi
Tervanokan minigolfrata oli vanha
Uusi
EDIT: Tapatalk mystisesti pienensi toisen kuvan ^
timberline muokkasi tätä : 13.08.2016 at 10.31 Syy: karttalinkki
Ei leikkaa. Jotain vinkkejä?
Joo, selvä tapaus. Porukka on näköjään ruvennut suosimaan kohteita, joita on paha googlailla.
Sen verran näkyi sinistä taivasta että kävin asiontireissulla noukkimassa. Kuva otettu penkin takaa Tervanokkaan päin.
Uusi on helppo kun siinä kerrotaan että missä se on
nn
Vanha löytyi Järvenpäästä Pohjoisväylän varrelta.
Uusi.
Ei ton pitäisi olla niin paha, kun tekstistäkin saa selvää. Matkaa on silti vähän liikaa, vaikka lähellä on käyty muutaman kerran.
10k-kerhon jäsen - #kilometrikisa 2016
Vanha, Hyrylän Rykmentinpuistossa olevan Olympiakasarmin eteläpääty.
Uusi
Lähetetty minun SM-G928F laitteesta Tapatalkilla
timberline muokkasi tätä : 23.08.2016 at 23.59 Syy: Karttalinkki
Vanha löytyi Lahelasta. Tämä oli mielestäni hyvä rasti, koska siitä näkyi jokin maamerkki. Sitten vaan miettimään mistä suunnasta se näyttää tuolta.
Uusi on vielä vähän aikaa tämän näköinen. Nyt mentiin ihan eteläiseen osaan rastialuetta.
Vanha Firan monttu (vähän eri aidan takaa näköjään kuva kun tarkemmin katson..)
Uusi. Huomaamaton putkiveto klv:n yli.
timberline muokkasi tätä : 30.08.2016 at 22.07 Syy: karttalinkki ja havainto erilaisesta kuvakulmasta
Taisin bongata sut Firan metikössä. Tuosta valkoisesta keulasta tajusin. Olin parkissa vaihtamassa kuulumisia toisen metsäpyöräilijän kanssa.
Ajoin nyt illalla tuon uuden rastin "päältä", mutta oli sen verran kiire ja uuttakaan rastia ei ole takataskussa, joten jäi väliin. Ehkä huomenna...
Montulla piti pyöriä jonkun aikaa ennen kuin lammikko löytyi. Poistumisreittikin oli vähän hakusessa mutta kyllä sieltä lopulta oikea polku löytyi.
Toi Firan lammikko olikin tuttu paikka, katsoin Googlemapsin 3D-näkymästä, mutta kun liikun vielä maantietsygällä niin en viitsinyt eilen kotimatkalla hakea, mutta putken yli ajoin minäkin... Mitenköhän tuosta pyörätuolilla pääsee?
Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner
Vanha Tuusulanväylän varrella Riihikallion kohdalla.
Uusi
TuriMaas muokkasi tätä : 31.08.2016 at 11.27 Syy: Karttalinkki
Virkattu talo Keravalla
Uusi
timberline muokkasi tätä : 03.09.2016 at 17.35 Syy: Karttalinkki
Vanha Savion kohdalla
Uusi
Vanha on Kannistossa koulun/päiväkodin piha. Ei tullut ihan sama kuvakulma, mutta sinnepäin.
Uudessa mitataan jalankulkijoiden ylinopeuksia...
Nyt varmaan tarvitaan vinkkejä.
Aattelin, että ton joku tai useampikin tunnistaisi kun ei paikka kovin syrjässä ole ja olen tuolle jo pitkään naureskellut aina kun satunnaisesti ohi ajan. Mainittakoon kuitenkin, että erään kuntopolun nurkilta löytyy.
Olen nähnyt ton jossain mutten muista missä
Toi oli siis mun lisäkuva helpottamaan...
^No nyt toi selkis vaan viitsiskö enää lähteä hakemaan. Ihmettelin ensin kun kuuklemapsissa näkyi toinenkin liikennemerkki mutta taitaa näkyä kaatuneena tossa kuvassa.
Kirjanmerkit