Google mapsin katunäkymässä tuota LOL-spreiausta ei muuten näy. Heccu on oikeassa sijainnista. Pitkällä suoralla![]()
Google mapsin katunäkymässä tuota LOL-spreiausta ei muuten näy. Heccu on oikeassa sijainnista. Pitkällä suoralla![]()
Rasti on tiedossa ja ajoin siitä jopa lauantaina pyörällä ohi - kamera vain ei ollut mukana. Sain juuri eilen rapaamani kuteet pois pesukoneesta, enkä taida jaksaa lähteä tänään kameran kanssa matkaan.
Rasti oli muuten ensimmäinen pysäkkikatos, jota tutkailin Google mapsista.
Jaksoin kuiteskii! Otin tosin läskipyörän sijasta alleni sinkulan.
Vanha rasti Kulloontiellä Tuusulan ja Keravan rajalla:
Karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...394203&lang=fi
Pysytään samassa teemassa, uusi rasti:
![]()
Mainiota! Upeasti rajattu tuo uuden rastin kuva![]()
Heccu: Oliko sinulla punainen ajotakki ja tulitko minua vastaan Hyrylän ilmatorjuntamuseon "kentän" kohdalla? Joku nimittäin tuli, ja ajattelin, että onkohan tuo menossa rastille. En huomannut oliko pyörä sinkula vai ei.
Olen pokkarimiehiä. Puhelimeni on sitä luokkaa, ettei sillä paljon kuvia oteta. Siinä on kyllä kamera, muttei lisämuistikorttia, joten muisti on täynnä suunnilleen yhden kuvan jälkeen. Tsekkasin juuri, että olen vuosien kuluessa ottanut sillä 3 kuvaa - ainakin ainoan muistissa olevan kuvan nimi on Kuva003.jpg. Hieno vuorimaisema Kreikasta muutaman vuoden takaa.
en oo punaista takkia. olin rastilla n 17.50, jolloin siitä porhalsi ohi joku 26 jäykkismies ja ajattelin kanssa että oliko rastin perässä.
ton uuden rastin vieressä vois tänään käydä kaffella (jos arvaukseni pitää paikkansa).
Yrittäkää pongata se punatakkinen ja kuva siitä kun muakin on siksi luultu,työkaverit mulle soitellu kun oon 3kk:den sairiksella että siellä se ajaa punaisessa takissa vaikka mulla ei sellaita olekkaan.
Jatkakaa rasteilua.![]()
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
On niin hieno ilma että oli pakko käydä lenkillä.
vanha:
Uusi:
![]()
no voihan PÄRSE
![]()
@ellmeri: lähetin sulle kuvan siitä punatakkisesta miehestä.
multa löytyy kuva joka lähtöön![]()
heccu muokkasi tätä : 17.03.2014 at 18.43
rastipolitzei iski jälleen, kuva 03.03.2012
jumiki, laitatko uuden kuvan vai mennäänkö näillä?
hophop, nyt pyörät liikenteeseen, kesäkelejä luvattu ja sepelitkin lienee jo putsattu pois.
Ei kyllä yhtään sytytä, vaikka hämärästi jotenkin tutulta vaikuttaa. Täytyisi varmaan tutkia aluksi kaikki Tuusulanjärveen laskevat ojat/purot.
Siinä:
Ja sitten uusi:
No ei vaiteskaan! Mutta sanokaapa, minkä eläimen jäänteitä nuo ovat, ja voiko niillä olla joku laillinen syy olla keskiuusmaalaisissa pusikoissa?
Ja sitten uutta rastia noutamaan, ennen kuin veneet lasketaan vesille:
![]()
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Lammas ja toinen lammas? Tai sitten joku on tehnyt koirilleen omatoimilopetuksen.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Voisi ehkä ajatella, että luvallisetkin metsästäjät palauttavat teurasjätökset takaisin luontoon pienpetojen ruuaksi. Tuo on tosin pelkkää mutua, kun en harrasta metsästystä.
Kerran olin tekemässä juttua hirvenmetsästyksestä ja siinä jätettiin ammutun elikon sisälmykset ojan penkalle Nahkelaan. Hirven vatsan sisältö oli mielenkiintoinen: vähän kuin löysää hernesoppaa. Kaunis vaaleanvihreä väri. Yammy, niin kuin Australian Master Chefissä sanovat!
Vähän piti etsiä, mutta onneksi veneitä on enimmäkseen rannoilla. Karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...394091&lang=fi
Vanha rasti:
Jatketaan samalla teemalla. Uusi rasti:
![]()
vanha
uusi (vaikka vanha onkin)
![]()
Heh, Vanhoja Valtateitä on muuallakin kuin Järvenpään ja Kellokosken välillä. Karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...395771&lang=fi
Uusi rasti:
![]()
Kadonnut vesitorni:
Uusi rasti:
![]()
Kas, Hyrylässä on satanut sunnuntaina lunta!Tästä uudesta on kyllä vahva aavistus.
Ei, ei, antaa mennä vain! Minäkin turvaudun yleensä selvänäkijään, 1,99 e/min + pvm.
Klassikko, Mätiksen puomi. Karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...390223&lang=fi
Selitin kuvarastien idean kuvan koiranulkoiluttajarouvalle ja hänen miehelleen. Ihastelivat kovin!
Uusi rasti. Sen näköinen kärry, ettei se tuosta hetkeen liikahda.
![]()
Kä-kä-kä-kä-kä! Ja niinku mä kelasin ottamaan lähikuvan siitä puomista:
Miten olis multitasking? Tässä olis nimittäin ehdotus uudeksi rastiksi numero 2:
Vai meneekö liian vaikeeksi?!
Kelatkaa! Upeat pyöräilyilmat, himppusen viileät, mutta sehän on varustekysymys..![]()
Tehtäisiinkö niin, että kerron mikä on kah-elinan rasti (vaikkei kuvaa tähän hätään ole tarjollakaan) ja sitten jatketaan Koffin peräkärryn etsintää?
Aitan kuva: Museoaitta Professorin Pytinki, Maisalantie 211, Tuusula. Karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...388967&lang=fi
Epäilen, että useiden rastien samanaikainen etsiminen menee turhan monimutkaiseksi. Vai mitä mieltä muut?
Kirjanmerkit