Tälle putiikille ei vielä ollut omaa topikkia. Kauppa esiintyy kuitenkin foorumilla usein, ainakin linkkien muodossa.
Kysytään nyt kuitenkin kokemuksia, ennen tilauksen tekoa.
Tälle putiikille ei vielä ollut omaa topikkia. Kauppa esiintyy kuitenkin foorumilla usein, ainakin linkkien muodossa.
Kysytään nyt kuitenkin kokemuksia, ennen tilauksen tekoa.
Olen tilannut ko. firmasta Tison hifikilkkeitä, maksoin luottokortilla (josta kulu 2% tilaushinnasta). DHL:n kautta toimitus suolaiseen 25€ hintaan. Hyvin pelitti. Ainut ongelma oli se, että osat olivat kalliita ja jäivät tarpeettomiksi![]()
-Lauri
Pari kertaa olen tilannut.
Ensimmäisellä kerralla kun tilasin, niin tuntui kestävän ja kestävän kunnes lähetin sähköpostia ja kyselin seurantanumeroa jos paketti on jo lähtenyt matkaan. Vastauksena sain, että heillä oli yhden ohjaustangon kanssa mennyt varastosaldot sekaisin ja näytti siis mulle, että tanko jonka tilasin olisi varastossa vaikka se olikin toisen tangon varastosaldo ja mun tilaaman tangon saatavuutta ei edes tiedetty. Tästä ei siis viitsitty mulle ilmoittaa ja tilaus vaan seisoi paikallaan kunnes otin itse yhteyttä. Poistin sitten kyseisen tangon tilauksesta, jotta paketti saatiin matkaan ja palauttivat ylimääräiset rahat. Toimituskuluissakin yrittivät alunperin kusettaa, koska heidän sivuillaan luki ihan eri summat, mitä yritettiin velottaa. Tosin tuon tangon poistuessa tilauksen kokonaissumma tippui tasolle, jolle kyseiset toimituskulut kuuluivatkin.
Toisella kerralla kaikki meni ihan ok, mutta DHL päätti lähettää mun paketin Norjaan. Se nyt ei tietysti ole tämän putiikin vika.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Hyvin on toiminut nopeasti silloin kun maksaa luottokortilla. Eka kerralla käytin tilinsiirtoa ja silloin kesti vähän pidempään ennen kuin tuli vahvistus ja toimitus. Yleensä tulee aina tilattua yli 250 eurolla jolloin toimitus on 5 euroa. Tuolta tulee pääasiassa tilattua hifiosaa, joita ei hirveästi muualta saa, perusosaa tulee sitten yleensä tilattua Bike-components.de:stä.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä, sähköposteihin vastattiin nopeasti ja lähetys oli yhtä nopeasti perillä tilauksesta kuin esim. Bike-Components jne.
R2-bikellä on hyvä valikoima rattaita ja juuri siksi tilasin heiltä TA:n 10-rattaat Sramin kampiin.
www.kaupinkanuunat.net
Mulle unohtivat laittaa pakettiin kummankin jarrulevyn.
Lähettivät seuraavan tilauksen yhteydessä, kun näin pyysin.
Hyvä maku jäi ko. putiikista loppuunsa. Nopeat sähköpostivastaukset ja
pakettiin seuranta.
- Numismaatikko -
Ainakin nopeasti vastasivat kyselyyn onko halutut tavarat varastossa. Tänään sitten tilasin tuotteet ja paketti onkin jo matkalla. Postit ilmaiset ja yli 400€ tilauksesta -27,50€ koodilla shop400. Miinusta voisi antaa 1% PayPal kuluista, mutta menkööt kun ei ollut kuin 4€![]()
Tavarat kotona tänään eli ihan nopeaa toimintaa.
Miinusta siitä, että toinen adaptereista puuttui, lupasivat sen lähettää kyllä pikaisesti. Formulan jarrujen osalta aiheuttaa vähän ihmettelyä se, että ne vaikuttaisi 2012 mallilta, mutta odotetaan nyt vastaus asiaan Formulalta.
Ei aivan salamannopeaa toimintaa ole tässä lafkassa.... Anyroad, DHL:kin näyttää prosessoivan lähetystä tovin. DHL:n seurannan mukaan paketin välittä suomen päässä Itella. Oletteko kysyneet seurantakoodia DHL:ltä vai Itellalta?
Peikkomainen flaksi
Kyllä se on Itella joka Suomessa hoitaa jakelun, ilmestyy aikanaan seurantaan.
Oma paketti lähti tilauspäivänä ja oli perilla saman viikon perjantaina, eli ihan normiaika tänne tuleville paketeille. Verkkokaupan saldoissa jonkun verran heittoa, kun varmistelin ennen tilausta tavaroiden olemassa oloa, tavaraa oli varastossa vaikka verkkokauppa näytti tilaustuotetta.
No odotellaan nyt jos se omasta tilauksesta puuttunut adapteri tulisi.
Puuttunut adapteri saapui alle viikossa, eli kaikki kunnossa siltä osin.
Joo, elikkäs se Itellan seuranta söi sujuvasti DHL:n koodia. Paketti tuli, hyvin pakattuna, paitsi stemmi puuttui. Uskaltaakohan paketista löytyneitä nallekarkkeja syödä, ties mitä ovat... Aamusella Robertille sähköposti aiheesta ja avot, tunnin päästä kilahti laatikkoon vastaus uuden seurantakoodin kera. Eli so far, so good. Kiekotkin tuntuivat olevan asiallisesti rakennetun...
Peikkomainen flaksi
Sähköpostiin vastattiin ainakin asiallisesti, katsotaan pitävätkö luvatut toimitusajat kutinsa.
21.2 tilaus sisään ja maksu tilisiirrolla seuraavana päivänä. 25.2 paketti lähti matkaan ja tänään 1.3 perillä. Nopeaa ja asiallista palvelua ja sähköposteihin vastattiin hyvin. Varmistin itsekin, että tuotteet ovat varmasti varastossa ennen kuin tilaan. Joissakin tuotteissa hyvät hinnat. Tilaan jatkossakin jos tulee tuolta osille tarvetta. Varsinkin erikoisempia kevennysosia hyvin saatavilla.
Respect is not given, it is taken.
Paketti tuli 6 päivässä, hyvin toimii.
Äskön lähti eka tilaus tähän putiikkiin. Saapas nähdä kuinka käy.
Hiukan vanhanaikaista tuo joidenkin Saksankauppojen laskutuslisä luottokortilla maksamisesta. Täälläkin 2%![]()
PayPal-lisä on vaan 1%. Oon sen verran paljon tilannut kamaa tuolta että nykyisin luotan pelkkään PayPal-siirtoon (eritoten kun luottokorttimaksun läpimenossa on joskus ollut elämyksenluontoisia vaikeuksia).
-Lauri
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
No onhan tuo 1% lisäkin ihan naurettavaa pelleilyä. Noh, vastapainoksi ennakkomaksulla olisi saanut 1% alennusta
Oikea tapa 2010-luvulla IMHO olis maksutavoista riippumatta ±0%. Mutta eipä mulla valittamista, aika helposti sai kuitenkin ilmaiset postit.
No eipä mennyt ihan putkeen tämä eka tilaus tästä paikasta.
Jarruista (Avid) puuttuu CPS-prikat(noh, rekku lähti samantien. Saapa nähdä saanko ne pikaisesti tuolta vai pitääkö metsästää muualta... anyone?)*
Enkä saanut nallekarkkeja
Muuten kaikki meni ihan mallikkaasti.
EDIT:
*hyvässä hengessä yhteistuumin selviteltiin asiaa ja nythän on niin, että X0-jarruttimissa ei enää 2013 käytetä CPS:ää. Harmi homma, mutta mennään näillä. Tuo CPS vaan on ollut niin mainio ominaisuus Avideissa.
JackOja muokkasi tätä : 19.04.2013 at 11.53
Jep jep! Maksoin ostokset tilisiirtona, lähetin saman tien sähköpostilla kuitin ja lähetys saapui noin 5 arkipäivässä tilauksesta. Ja sain bonuksena nallekarkkeja.
Hmm valittaa että ostoskori ei toimi. "The requested URL /warenkorb.php was not found on this server." Opera ja Chrome.
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Kauanko teillä on mennyt tilauksesta, että tavara on lähtenyt liikenteeseen? Tilasin 2 päivää sitten XX1- setin kyseisestä liikkeestä, eikä vieläkään tavara ole lähtenyt eteenpäin..Kaikkia osia näyttäs olevan varastossa..
Olen odotellut kiekkojen lähtemistä yli kaksi viikkoa, alunperin luvattiin että viikossa kootaan ja lähetetään, kaikki osat oli varastossa.. (Ei mulla mikään kiire tosin ole mutta odottavan aika on silti pitkä).
Ekaa kertaa tuossa ennen Jämi84:sta kusi totaalisesti r2:sen toimitusajat. Tilasin torstaina, varmistin että kaikki kamat in-stock ja piti saada ne viimeistään tilausta seuraavan viikon perjantaina että ehtisi Jämille. Tuli maanantaina. Potutti niin paljon etten jaksanut edes valittaa.
-Lauri
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Pari sähköpostia piti laittaa ja sen jälkeen tuli ilmoitus ja seurantakoodi, että paketti on matkalla.
Mulle nämä lähetti 4 cm tilattua kapeamman mcfk:n ohjaustangon.
Kirjanmerkit