Paikkahan oli Hakjärven uimarannalle vievällä polulla:
Siirrytään sitten vaihteeksi vähän urbaanimpaan ympäristöön. Eli uusi rasti:
![]()
Paikkahan oli Hakjärven uimarannalle vievällä polulla:
Siirrytään sitten vaihteeksi vähän urbaanimpaan ympäristöön. Eli uusi rasti:
![]()
Coolhand muokkasi tätä : 08.08.2011 at 21.05
Jesh, eka foorumipostaus.
Paikkaa nyt on vähän hankala onkia google mapsista, mutta tämä Entressen yläpiha se on.
Ja seuraavalle rastille on sitten pienoinen ylämäki.
![]()
Hih... Nyt tuli kiire lähtee töistä kotio ja lenkille. Toivottavasti ei aivain tuhottomasti sataisi niin vois käydä ton hakeen.
Ride and Smile!
Toiseksi eniten ketuttaa kaikki
Tuosta sitten uutta maisemaa
![]()
Karttalinkki ja uusi rasti Jku:n seuraavassa replyssa.
Verti muokkasi tätä : 09.08.2011 at 23.38
Mitä mitä? Mikä oli paikka ja missä uusi kuva?
Edellinen mestahan oli Gumbölen Kartano
http://maps.google.fi/maps?q=60.2189...=18&iwloc=near
Käytiin Vertin kanssa kimpassa iltalenkillä.
Ja tästä uutta kuvaa kehiin.
![]()
Edellinen rasti oli Finnoonniityn matonpesupaikka.
Uusi rasti:
![]()
Sain ajatuksen, että ois kiva saada rastit samalle kartalle. Varsinkin, kun näitä on jo alkanut kertyä![]()
Google mapsis pystyy luomaan omia karttoja (jei, en tienny tätä aikasemmi). Ainakin ruksin kohdan "kaikki saa muokata", mutta itse ainakin yritän pitää karttaa ajantasalla. Voi olla, että muokkaus vaatii, että on kutsuttu yhteiskäyttäjäksi. Pistäkää privaviestii, jos haluu, että lisään
Linkki: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...507f7ef77a1086
Esimerkiks omista rasteista voisi kirjoitella pitempia selostuksia, jos haluaa![]()
On tietoa, mutta ei vaan mitenkään onnistu lähteä kuvaamaan![]()
Pieni suuntaa antava lisävihje olisi kiva.
Suuntaa antavana rajauksena voisin sanoa, että rasti löytyy Turunväylän pohjoispuolelta. Ja lisävinkkinä, että rastipaikalla esiintyy säännöllistä melua. Sitte vaa salapoliisihommii :P
Kiitokset kokoomakartan tekemisestä, Snow.
Rukkasin sääntöjä vihjeenantamiskarenssin kohdalta. Entistä viikon sääntöä ei tainnut kukaan vihjeen antaneista noudattaakaan (itseni mukaanlukien).
Useimmiten rastit, joissa vihjettä ei ole tarvittu, ovat löytyneet parin päivän sisään, joten asetin uudeksi aikarajaksi 2 päivää. Yritetään nyt siis pitää rasti täysin avoinna kaksi vuorokautta, jonka jälkeen saa antaa uusia vihjeitä vaikka kerran päivässä, kunnes rasti löytyy.![]()
Seuraava vihje: Rastipaikan läheltä löytyy kuvassa esiintyvän linnun mukaan nimetty tie.
Koitan käydä napsimassa kuvan huomenna, että päästään rasteilla eteenpäin![]()
Noi olis nii helppoja kaikki tähän asti jos kylillä olis..
Viimeisen vihjeen perusteella löytyin Fasaaninpolku Kauniaisista.
Ja se karttalinkki.
tpn muokkasi tätä : 15.08.2011 at 10.25 Syy: Karttalinkki
Ja jatketaan lintuteemalla:
![]()
Vihdoinkin jotain mitä tunnistin, mutta tuon taitaa tunnistaa kaikki foorumin Espoolaiset, ilman vihjeitäkinJa mä en ehdi tuonne ennen kuin illal
![]()
Ah, fasaani on noin 20 metrin päässä mun työmatkareitistä eikä yhtään sytyttänyt. No itse fasaanin ohi eli tunnelin läpi tulee ajettua ehkä vain kerran vuodessa.
Ehkei ihan kaikki espoolaiset, mutta käymisen arvoinen paikka niille, jotka eivät ole käyneet. Vähän kapeaksi vaan tehty tiet, välillä kohtaamiset jänskättävät turhan paljon.
Mites se karttalinkki tehtiinkään? [edit] Näinkö? Karttalinkki [/edit]
Ja tässä seuraava. Vähän oli sumuista ja liukasta.
![]()
Asentaja muokkasi tätä : 15.08.2011 at 14.41
( ಠ_ಠ)
Jeij, homma pyörii taas
Muko, voiskohan ton rastien kokoomiskartan linkin laittaa ensimmäiseen postaukseen, niin se pysyis siellä paremmin tallessa
väävää, saaks vähä valittaa... kovin metsässä olevat kuvat on vähä epäreiluja, ku ei sinne joka pyöräl pääse. Tosin en tiiä onko uusin kuva oikeasti metässä vai jonkun tien vieressä![]()
Ei se kalustota kiinni oleAjattele kuitenkin positiivisesti, että näin oppii paljon uutta omasta kotikaupungistaan.
Ottakaahan muutkin projektiksi, että ajatte kaikki menneet ja tulevat rastit läpi. Itse olen ainakin löytänyt kaikkea mielenkiintoista ja uutta varsinkin Pohjois-Espoon puollelta![]()
Still rides with 26er
Kirjanmerkit