Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
Se oli juurikin mielessä, että tuohon nykysen Hopen navalle vaihtais vaa kehän, koska napa ollu hyvä.

300e kahesta kehästä tulleinee kuulostaa kyllä halvalta, nuo mitä itse katoin on nyt alessa valmistajalla reilu 200e kehä. Toki niillä halvempiakin kehiä, mutta itseä kiinnostaa vaan nuo jytkyimmät.
https://www.nextie.com/mountain-dh-premium-NXT29XD39

Toisena vaihtoehtona pitäny sit DT:n enska/freeride alukehää, mut jotenkin houkuttelis kokeila tuo kuituoptio. Toisaalta tuon kuitusen hinnalla ostais ~3kpl noita dt:n alukehiä. Mulla ei ole vielä mitkään kehät vuotta kestäneet, liekö kestäis kuitusetkaan, saakohan crash replacementin tilalle crash replacementin
Hinnat on nousseet aika hyvin, tai siis ainakin noihin on tullut päälle toimituskulut, luonnollisesti kun rahtikustannukset on niin paljon kalliimmat tänäpäivänä. Maksoin muistaakseni n. 230euroa johon tuli tullit päälle.

Ovat sisäleveydeltään 35mm, mutta mun kehissä tuo kehän paksuus (rimlip) on kyllä ohuempi. Ja niistä takavanne murtui. Olisi pitänyt insertin kera tuota ajaa niin olisi varmaan kestänyt.