Sivu 1 / 5 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 133

Aihe: Castelli ajohousujen koko

Castelli ajohousujen koko

Olisi harkinnassa tuollaiset http://www.bobshop.de/en/Brands/Cast...ace-black.html.
    Olisiko kenelläkään koon suhteen vinkkiä, taikka kokemuksia tuotteesta?
    VesaP noita ainakin kehui jossakin topicissa. Pituus ja inseam täsmäisi tuon kokotaulukon mukaan tuohon XL:ään, mutta muut mitat sitten L-tai M-kokoa. Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.

Peukalo ylös bobstars!

tuolla voi maksaa paypalilla! tosin juuri samantyyppiset säämiskät munkin housuissa on. Pelkkiä mustia shortseja, pöö, olisi punaisia...tai oli siellä VALKOISET! Harmi, naisten housuissa on liian kireät vyötäröt ja sitten L-koko lienee muuten iso, ja miesten s-kokoisia ei oikein näytä olevan.
    Mutta älyttömän kiva paita!

tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti appmot Katso viesti
    Olisi harkinnassa tuollaiset http://www.bobshop.de/en/Brands/Cast...ace-black.html.
    VesaP noita ainakin kehui jossakin topicissa. Pituus ja inseam täsmäisi tuon kokotaulukon mukaan tuohon XL:ään, mutta muut mitat sitten L-tai M-kokoa. Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
    Voi näitä kysellä Tampereltakin Signaturesta.

Hymy kaunista

Oi, miten siisti liike ja hienoja temppareita! Nyt niitä voisi ihailla turvallisesti kun ei ole a.tarvetta b. rahaa sellaisiin. Erityisesti se punainen, ja valkoinen MMraidoilla tempparit hienoja kiekkojakin.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pirkka Katso viesti
    Voi näitä kysellä Tampereltakin Signaturesta.
    Sähköpostilla sinne ei saanut yhteyttä. Aiemmin taas yksityisviestillä sai. Tämä vain vinkiksi jos joku haluaa jotain kysellä. Ilmeisesti melkein kaikkiin kotimaisiin liikkeisiin pitää soittaa tai mennä käymään.

Ota L koko! Olen vain 3cm sua lyhempi ja painoa en ilkeä edes kertoa... Mutta jos mulle menee L ihan hyvin, sulle se menee LOISTAVASTI.

ps) ei saa hirttää jos koko ei olekaan oikea, saahan sen vaihtaa palautuspostikulujen hinnalla oikeaksi

ps2) PBK:ssa oli samaa housua viikko sitten alennuksessa 111 euroa. En tiedä onko enää. Mustista ei ollut L kokoa saatavilla, muissa väreissä olisi ollut.

ps3) Joo, tuo säämiskä noissa housuissa on ihan KUNINGAS, ELÄIN, PARONI, ÄIJÄ jne!!

Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
    Mulla on pituutta sentin enemmän, painoo muutama kilo vähemmän ja Castellin bibseistä L on mulle just passeli koko.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Suuret kiitokset nopeista vastauksista! Noi vyötärö/lantio/rintakehä-mitat tosiaan menisi tuonne L jopa M-kokoon. Ostopaikka on auki, mutta tuolla Bobshopin sivujen mitoitustaulukoissa näkyy myös toi koko vartalon pituus, niin postasin sitten sen sivun.
    Kyllähän toi sähköposti on tosiaan hiukan huono, jos jotain asioita pitäisi hoitaa. Paree siis soittaa, kun on menossa käymään.
    Mutta, mutta...vesku ja järppä saivat minut kyllä vakuuttuneeksi tuosta koosta.

Vielä vakuudeksi olen 175/70 ja minulle M on hyvä.

Jari

Mun mitat 182/87 ja painoa 84kg. Veikkaisin vahvasti XL:ää. Goren ajoasut mulla kokoa L.
    Melko tarkkaan samat mitat ja L koko on just nappiin sekä Castellissa että goressa.

186, 90-97 painoa vuodesta ja kauden ajankohdasta riippuen. XL on tuntunut passelilta.
    Näin se käy

Punapää olisiko mulle kokoa?

Mikä mulle sitten, olen 160cm lyhyt, painan 55kg ja vyötärö on ...vähä alle 80cm. Tosin se sama on lantiokin. Tai lisättynä parilla sentillä.
    Jos noissa on hyvä säämiskäosio ja muuten riittävän tiukka housu, kelpaisi kun pers-ongelmia kerta on.
    tempokisu.kuvat.fi

Tartuin perjantaina tuohon PBK:n tarjoukseen, jossa kyseisillä housuilla oli hintaa 111€ ja toimituskulut 0€. Viidenkympin takia otin hienoisella riskillä XL:ät, koska L-kokoa ei ollut enään jäljellä mistään väristä. BobShopista olisi saanut L:ät 150€+postikulut 10€.
    Housut ovat mielestäni sopivan kokoiset ja venyvää kamaa kun ovat, niin L-koko olisi mennyt varmaan myös hyvin.
    Lättäsin housut päällekkäin L-kokoisten Gore Xenon housujen kanssa ja Gore selkeästi pienempi, mutta toisaalta niitä mainostetaan compressiohousuina. Sitten taas hiukan halvemman pään Goret(oliskohan ollut Ozon-malliset), jotka myös kokoa L, niin olivat Castellia isommat ja myös tuntuvat päällä isommilta.
    Lueskelin kokoa miettiessäni Wigglen asiakaspaulautteita ja siellä oli esim. pituus 183cm, inseam 86,4cm ja koko XL, sekä pituus 185,4cm, paino 79kg ja koko L. Kovin olivat tyytyväisiä valitsemiin kokoihinsa. Ei taida olla kokojen kanssa pähkiminen loppujen lopuksi niin kovin tarkkaa hommaa, ainakaan näiden lyhkäisten ajohousujen kanssa...

Onks kellään (Vesalla nyt luulis löytyvän ) noita Castellin bodypaint -housuja? Onko ne oleellisesti paremmat kuin aero race -mallin housut? Näissä molemmissa on käsittääkseni sama hyväksi havaittu säämiskä.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

No niin, pari lyhyttä lenkkiä takana. Hyvät on ajaa, mutta ihmetystä herättää hiukan tuo säämiskän sijainti, joka on mielestäni "edempänä", jos vertaa Gore tai Skins. Seuraavaksi otan kyllä L-kokoiset. Ei voi olla ajattelematta, että L-koossa toi säämiskäkin ehkä istuisi paremmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Onks kellään (Vesalla nyt luulis löytyvän ) noita Castellin bodypaint -housuja? Onko ne oleellisesti paremmat kuin aero race -mallin housut? Näissä molemmissa on käsittääkseni sama hyväksi havaittu säämiskä.
    Ei ole bodypaintteja mullakaan. Ne näyttää niiiiiin ohuilta että luulisin (en tiedä, pelkkä luulo) etteivät kestä pesua/kulutusta niin paljon mitä nuo Aero Racet. Siksi päädyin noihin AR housuihin kun en raaski uusia niitä parin kuukauden välein.

Lupasin itselleni jos laihdun joskus 10kg niin sitten ostan bodypainttisarjan housut ja paidan. Eikös siellä ollut paitaakin tarjolla... Nyt pitäs ekaksi mahtua tuohon aero sarjan paitaan. Turha toivo toistaiseksi ainakin. Olis pitänyt jättää tuo äskeinenkin 2 x Geighapatukka aamupala väliin. Tai eilinen 3 x tuplajuusto. Tai parin päivän takaiset pari purkkia jäätelöä, tai pari sipsipussia....
    VesaP muokkasi tätä : 06.07.2011 at 10.07

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Ei ole bodypaintteja mullakaan. Ne näyttää niiiiiin ohuilta että luulisin (en tiedä, pelkkä luulo) etteivät kestä pesua/kulutusta niin paljon mitä nuo Aero Racet. Siksi päädyin noihin AR housuihin kun en raaski uusia niitä parin kuukauden välein.
    Mä laitoin eilen tommoset pökät tilaukseen, niin sittenpä sen näkee. Ei ne tosiaan varmaankaan mitkään superkestävät ole, mutta jos ne on päällä hyvät...

Mä laitoin eilen tommoset pökät tilaukseen, niin sittenpä sen näkee. Ei ne tosiaan varmaankaan mitkään superkestävät ole, mutta jos ne on päällä hyvät...
    Kerroppa sit kokemukset kun olet muutaman lenkin ajanut niillä. Säämiskä ainakin on pirun hyvä, ja ainakin mainospuheiden mukaan sen muunkin housun pitäs olla "parasta mitä löytyy" kamaa. Ja mainospuheitahan kaikki uskoo aina!

Pakko tunnustaa julkisesti oma tyhmyytensä ja myöntää, että toi tarjousten perässä juokseminen ei kannata,ainakaan koon kustannuksella!! Kyselin vielä piruuttani tuolta Bobshopista sähköpostilla tuota kokojuttua, niin kyllähän sieltä myös tarjottiin L-kokoa.
    Jos jotakuta kiinnostaa, niin huutonetistä löytyy edullisesti pari pikkulenkkiä ajetut XL-kokoiset Castellin housut.

Mietinnässä on joko Castelli Body Paint tai Assos F1.13_S5, Assoksen L-koko on sopiva, mutta onko Castellin L-koko edes sinnepäin? Taulukon mukaan m-koko olisi muilta mitoilta sopiva, mutta pituus on lyhyt, pituus on 183cm painoa 77kg.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
    Mietinnässä on joko Castelli Body Paint tai Assos F1.13_S5, Assoksen L-koko on sopiva, mutta onko Castellin L-koko edes sinnepäin? Taulukon mukaan m-koko olisi muilta mitoilta sopiva, mutta pituus on lyhyt, pituus on 183cm painoa 77kg.
    Mä 179cm ja 69 ja L-kokoiset Castellin housut joten varmana L sulle hyvä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti anttius Katso viesti
    Mä 179cm ja 69 ja L-kokoiset Castellin housut joten varmana L sulle hyvä.
    Eiköhän tuo ällä ole sopiva koko, pitää vaan odottaa Järpän raportti housuista ennen ostopäätöstä.

Noitten castellejen kesto on kyllä huono, varsinkin binshortsien saumat tapaavat omissa 09' cervelo training bibseissä repeävän pikkuhiljaa..

Castelleissa koko L vastaa normivaatteissa itsellä isohkoa M:ää.

L-bibsit, kokoa 173cm/66kg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti robink Katso viesti
    Noitten castellejen kesto on kyllä huono, varsinkin binshortsien saumat tapaavat omissa 09' cervelo training bibseissä repeävän pikkuhiljaa..
    Kalleimmat Assokset rispaantuivat (kaksien housujen kokemuksella) vuodessa. Säämiskät irtosivat, saumat repeilivät. Ei tule koskaan mulle Assoksia enää. Eivät olleet hintansa väärtejä. Näitä Castellin Progetto 2 säämiskäisiä pöksyjä saa kahdet Assosten hinnalla melkein. Ja säämiskäkin parempi. Kestosta en vielä osaa sanoa kun pöksyt vielä suht uudet.

Itse pistin paritkin Castellin bibsit (pitkät Pavet ja lyhyet Aerot) tilaukseen. Kokona molemmissa XL ja mitoilleni 188/86 just sopivan napakat. Jos olis vähänkin pitempi tai enemmän reisissä kokoa suosittelisin 2XL kokoa.

Edit: Skinsin lyhyet bibsit mulla on kokoa L, jos tuosta olisi jollekin apua oman koon sovittamatta valitsemisessa.

Kalleimmat Assokset rispaantuivat (kaksien housujen kokemuksella) vuodessa.
    Olen myös kuullut että ne housut pitää vetää tarpeeksi ylös ettei nivustaive hankaudu puhki, eli muillakin on ollut tuota samaa ongelmaa.

Nyt on sitten XL-kokoiset myyty ja L-kokoiset testattu ja hyväksi todetut. Säämiskä on nyt oikeassa paikassa vrt XL:ään. Kolmisen kymppiä tuli tappiota tästä sähläyksestä, mutta ei nyt sitten tarvitse enään vaivata päätään näillä kokoasioilla.

Kerroppa sit kokemukset kun olet muutaman lenkin ajanut niillä. Säämiskä ainakin on pirun hyvä, ja ainakin mainospuheiden mukaan sen muunkin housun pitäs olla "parasta mitä löytyy" kamaa. Ja mainospuheitahan kaikki uskoo aina!
    Voi joutua hetken odottamaan testirapsaa, kun housuja ei vieläkään ole näkynyt. Paketti on lähtenyt pbk:sta jo 8.7. joten mitä ilmeisimmin se on hukuksissa...

Housuvarastoa tuli kuitenkin päivitettyä Skins -bibseillä, mutta näitäkään ei vielä ole ehtinyt testaamaan. Myyjän mukaan ovat kuitenkin ne "kaikkein parhaat"

Tänään vihdoin lähti neitsyys ajohousuista. Hyvin istuvat, mutta Izumien jälkeen hieman totuttelua. Hyvä, että sait sopivamman kokoiset. Nämä sopivat minulle kuin nakutettu.

Nyt on sitten XL-kokoiset myyty ja L-kokoiset testattu ja hyväksi todetut. Säämiskä on nyt oikeassa paikassa vrt XL:ään. Kolmisen kymppiä tuli tappiota tästä sähläyksestä, mutta ei nyt sitten tarvitse enään vaivata päätään näillä kokoasioilla.

Voi joutua hetken odottamaan testirapsaa, kun housuja ei vieläkään ole näkynyt. Paketti on lähtenyt pbk:sta jo 8.7. joten mitä ilmeisimmin se on hukuksissa...
    Nonni kannatti avautua, niin puketti tuli heti tänään

Alkuvaikutelma on positiivinen. Housu on tosiaan melkoisen ohutta matskua, mutta sehän noissa onkin ideana. Siitä huolimatta tuntuu istuvan aavistuksen napakammin kuin vastaavan kokoinen aero race -housu. Pukemiseen menee siis hetki pidempään... Henkselit ovat mielenkiintoiset, mutta uskotaan että niiden materiaali kestää. Radiotasku puuttuu, jos sillä on merkitystä. Näistä tullee pyhähousut ja aero racet & training bibsit pysyy arkikäytössä. Vielä en siis ehtinyt näillä ajamaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •